Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ ایرج کهریزی اظهار داشت: صبح امروز (یکشنبه) در محور مواصلاتی اراک - قم تعدادی وسیله نقلیه به علت مه گرفتگی و کاهش دید رانندگان از مسیر جاده اصلی به بیرون منحرف شده اند و تعدادی از وسایل نقلیه نیز با یکدیگر برخورد کرده اند.

وی اضافه کرد: با حضور تیم‌های امدادی و انتظامی و بررسی‌های صورت گرفته تا کنون گزارشی از برجای ماندن مصدوم در این رخداد اعلام نشده است و تیم‌های امداد رسان در محل حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام مسئول برخورد زنجیره‌ای ۵۰ دستگاه وسیله نقلیه با یکدیگر را تکذیب و اعلام کرد: خروج از جاده و برخورد وسایل نقلیه با یکدیگر در طول چندین کیلومتر از محور اراک - قم اتفاق افتاده و موردی از تصادف زنجیره‌ای در این محور گزارش نشده است.

کهریزی همچنین اعلام کرد: با توجه به مه گرفتگی و لغزنده بودن محور اراک _ قم و محور اراک _ فراهان، رانندگان با احتیاط لازم و رعایت فاصله طولی مناسب در این مسیرها رانندگی کنند.

کد خبر 4809879

منبع: مهر

کلیدواژه: مه گرفتگی نیروی انتظامی استان مرکزی بوشهر ایلام آلودگی هوا خطبه های نماز جمعه تعطیلی مدارس شهرکرد بیرجند قزوین انتخابات مجلس شورای اسلامی گرگان بارش برف آبگرفتگی معابر شیراز شب یلدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۸۳۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برق گرفتگی در مریوان حادثه آفرید

بی احتیاطی آرماتوربند و داربست‌کار در هنگام کار و عدم توجه به شبکه برق منجر به حادثه و سوختگی یک شخص در شهر مریوان شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع برق کردستان؛ بی احتیاطی آرماتوربند و داربست کار در هنگام کار و عدم توجه به شبکه برق منجر به حادثه و سوختگی یک شخص در شهر مریوان شد.

با اعزام اکیپ‌های عملیاتی در کمترین زمان ممکن محل حادثه ایمن و فرد مجروح به بیمارستان منتقل شد.

ضروری است اصناف موارد ایمنی را رعایت کرده و قبل از انجام هر کاری تمام جوانب کار را سنجیده و در صورت در حریم بودن کار با شبکه برق، حتماً با واحد اتفاقات به شماره ۱۲۱ تماس بگیرند.

به گزارش ایمنا، این حادثه تلفات جانی نداشته است.

کد خبر 747064

دیگر خبرها

  • هشدار جدی به مردم در استان یزد/ خطرغرق شدن در مسیر های بارانی
  • برگردید تا غرق نشوید
  • واژگونی اتوبوس در استان اصفهان با ۱۱ مصدوم
  • محدودیت تردد در محور امرآباد- شانق در اراک + تصویر
  • تردد بیش از ۳ میلیون وسیله نقلیه در محور‌های استان سمنان
  • بارش‌های رگباری و آب‌گرفتگی در شمال و شرق استان اصفهان + عکس
  • برخورد موتورسیکلت به بلوار در عسلویه ۲ نفر کشته و مصدوم داشت
  • برق گرفتگی در مریوان حادثه آفرید
  • تراژدی در پیست اتومبیلرانی سریلانکا؛ ۷ نفر کشته شدند (+فیلم)
  • اولین تجربه جدید کاناوارو مقابل تیم آزمون