Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال شهر یاسوج پس از سال‌ها رکود این بار با راه‌اندازی تیم فوتبال نیکان دوباره جان گرفت و هواداران فوتبال با سکوها آشتی کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج استان کهگیلویه و بویراحمد و شهر یاسوج پر از استعدادهای فوتبالی است که در صورت حمایت مسوولان این استعدادها قادر به درخشش در سطوح ملی و بین‌المللی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فوتبال شهر یاسوج در همه سال‌های اخیر نشان داد که در اطلس جغرافیای ایران بزرگ قادر به هنرنمایی در میان همه قدرت‌های فوتبال کشور است و این ادعا را می‌توان با نتایج درخشان تیم فوتبال شهرداری یاسوج اثبات کرد.

در روزهایی که مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کرده بود به خوبی جای خالی تیم فوتبال شهرداری یاسوج را احساس کرده بود که خود به دیدار شهردار یاسوج رفت تا به هر ترتیبی که شده این تیم مجددا راه‌اندازی شود.

اما متاسفانه به دلیل عدم حمایت مسوولان استانی از تیم فوتبال شهرداری یاسوج این تیم اوج گرفته در سپهر فوتبال ایران به  ناگاه به رده پایین تر سقوط کرد و چندی هم نام زاگرس را به خود رفت و سپس با یک شیب ملایم به گل از صفحه روزگار محو شد تا شهر یاسوج و قلعه عقاب‌ها پس از تجربه یک دوره شیرین با تیم فوتبال شهرداری و درخشش در لیگ دسته اول فوتبال کشور و جام حذفی دوره‌ای تلخ و راکد در فوتبال را سپری کند.

هر چند مسوولان به فوتبال پا زدند و تیم شهرداری را حمایت نکردند اما در این بین عده‌ای به صورت خودجوش مصمم به راه‌اندازی یک تیم فوتبال در خور نام شهر یاسوج شدند و با هزینه شخصی تیم فوتبال بویراحمد را راه اندازی کردند.

تیم بویراحمد که اکنون به تیم نیکان شهر یاسوج تغییر نام داده هر چند در لیگ دسته سوم فوتبال ایران حضور دارد اما با حمایتی که هواداران پرشور یاسوجی از این تیم دارند و با حمایتی که از جانب بخش خصوصی می‌شود آهسته آهسته روزهای خوب فوتبالی یاسوج را به ارمغان می‌آورد.

در روزی که تیم نیکان در ورزشگاه پیر تختی شهر یاسوج هواداران را دوباره پای کار آورده بود به سراغ برخی از هواداران رفتیم و از آن‌ها در خصوص وضعیت فعلی فوتبال یاسوج و همچنین امید آن ها به آینده سوالاتی مطرح کردیم.

قبل از همه به سراغ خداداد افشاریان داور پیشکسوت بین‌المللی فوتبال کشور و رئیس کنونی هیات فوتبال استان رفتیم و از وی پرسدیم که آیا  قرار است که وضعیتی مشابه تیم شهرداری یاسوج گریبانگیر تیم نیکان شود و آیا هیئت فوتبال از این تیم حمایت می‌کند یا این که در میانه راه تیم را رها می‌کنید که رئیس هیئت فوتبال استان در جواب گفت: از این که این روز دوباره هواداران با فوتبال آشتی کردند خوشحالم بی شک امروز در تاریخ فوتبال یاسوج روزی ماندگار خواهد بود چرا که سرمایه‌های اصلی یعنی هواداران با فوتبال آشتی کردند.

وی گفت: اگر در سال‌های گذشته شاهد سقوط تیم های خوبی مثل شهرداری و محو آن‌ها از فوتبال کشور بودیم همه به دلیل عدم حمایت مسوولان استانی بود و اگر حمایت می‌کردند فوتبال شهر ما اکنون بسیار جلوتر از زمان کنونی بود.

روح الله شریفی مسوول برگزاری مسابقات هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد هم با ابراز خوشحالی از حضور همه جانبه هواداران فوتبال در استادیوم تختی یاسوج اظهار کرد: این حضور را باید به فال نیک گرفت و از این به بعد همه دست در دست هم اجازه ندهیم که فوتبال شهر یاسوج دچار رکود شود.

به گزارش فارس اما در این میان هواداران فوتبال از کوچک و بزرگ همگی از وضعیت پیش آمده و حضور یک تیم از این شهر در لیگ های کشوری اظهار خوشحالی می‌کردند.

یوسف قاسمی از لیدهای قدیمی فوتبال در شهریاسوج هم با ابراز  خرسندی از راه‌اندازی تیم فوتبال نیکان اظهار کرد: خدا کند بلایی که بر سر تیم شهرداری یاسوج آوردند را بر سر این تیم نیاورند امروز همه خوشحال هستند که بالاخره پس از  چند سال که سکوهای استادیوم شهر خالی بود شور و هیجان دوباره به شهر ما برگشته وجوانان به جای اوقات فراغت ناسالم به دیدن بازی تیم محبوب شهر خود می‌آیند.

علوی مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد هم با اظهار خوشحالی از راه‌اندازی تیم فوتبال نیکان یاسوج و قدردانی از کسانی که با سرمایه شخصی خود کمک بزرگی به ورزش و رشته ورزشی فوتبال در استان کهگیلویه و بویراحمد کرده‌اند اظهار کرد: ما هم در ادار کل ورزش وجوانان استان هر چند وظیفه تیم  داری بر عهده نداریم اما برای رفع مشکلات این تیم تا آن جا که به ما مربوط می شود اقدام خواهیم کرد.

 

 

وی گفت: همه سعی ما در دوره مدیریتی خود بر ورزش و جوانان استان بر این بوده که رشته‌های ورزشی و هیئت ها با کمترین امکانات و حداقل ها بیشترین و بهترین دستاوردها را داشته باشند و در زمینه فوتبال هم آمادگی هرگونه همکاری با همه تیم‌های استان از جمله نیکان یاسوج را داریم.

انتهای پیام/82009

 

 

منبع: فارس

کلیدواژه: فوتبال یاسوج سطوح ملی بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۸۴۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال آلومینیوم اراک و پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی باید روز جمعه ۷ اردیبهشت در ورزشگاه امام خمینی (ره) شهر اراک به مصاف هم بروند. ساعتی قبل خبری مبنی بر عدم حضور هواداران در این بازی در برخی از رسانه‌ها منتشر شد که محمدرضا غفاری رئیس هیأت فوتبال استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر این موضوع را تکذیب کرد.

غفاری در این رابطه اظهار داشت: تا به این لحظه هیچ نامه‌ای مبنی بر عدم حضور هواداران در بازی دو تیم آلومینیوم و پرسپولیس دریافت نکرده‌ایم و ورزشگاه امام خمینی (ره) را آماده حضور هواداران در این بازی خواهیم کرد.

او ادامه داد: تاکنون اصلاً صحبتی مبنی بر عدم حضور هواداران را دریافت نکرده‌ایم و به محض مهیا شدن شرایط، بلیت فروشی انجام خواهد گرفت.

کد خبر 6086575

دیگر خبرها

  • پیام وحید امیری برای امیر قلعه‌نویی
  • کار سخت عقاب‌ها در فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا
  • تیم ملی یک مربی جدید می‌خواهد
  • ادامه تلاش تیم آتش‌نشانی برای یافتن کودک غرق شده در رود «خرسان»
  • دمتان گرم و ممنون نکونام و استقلال!
  • 10 استادیومی که از آنها یک نام و هزار خاطره مانده!
  • دعوت همشهری از هواداران تراکتور در تهران
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می شود
  • اعلام زمان دو دیدار بعدی شاگردان قلعه‌نویی
  • روایت قهر و آشتی «بایدن» و «بی‌بی»؛ یک قاتل در دو بدن!