Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@15:00:17 GMT

16 مجروح در تصادف یک دستگاه ون در شیراز

تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۸۴۶۹۸

16 مجروح در تصادف یک دستگاه ون در شیراز

رئیس اورژانس فارس گفت: بر اثر تصادف یک دستگاه ون در پل معالی آباد شیراز 16 تن زخمی شدند.

محمد جواد مرادیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز، اظهار داشت: صبح امروز با اعلام گزارش تصادف یک دستگاه ون (سرویس کارکنان پارک علم و فناوری) در پل معالی آباد شیراز بلافاصله بلافاصله 4 دستگاه آمبولانس اورژانس برای امدادرسانی به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان فارس با بیان اینکه در این تصادف رانندگی 16 تن مصدوم شدند، ادامه داد: 14 مجروح پس از دریافت خدمات فوریت‌های پزشکی به بیمارستان شهید رجایی اعزام شد و 2 مصدوم بصورت سرپایی در محل حادثه درمان شدند.

مرادیان تصریح کرد: علت این حادثه از سوی کارشناسان در دست بررسی است.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: شیراز تصادف فناوری شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۸۴۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی ۲ ابربیمارستان در فارس با هدف بازسازی زیرساخت‌های آموزشی و درمانی

سید وحید حسینی در این نشست که همزمان با دومین روز هفته ملی سلامت برگزار شد، با گرامیداشت دوم اردیبهشت، سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان حضرت امام خمینی (ره)، اقدام اخیر این مجموعه را در حمله به رژیم صهیونیستی، مورد تقدیر قرار داد.

گرامیداشت روز سعدی، شاعر بلندآوزاه شیرازی، دیگر مناسبتی بود که رئیس دانشگاه علوم پزشکی به آن اشاره و جایگاه این شاعر نامدار را در فرهنگ و ادب پارسی، رفیع خواند.

او با اشاره به انتخاب شعار «سلامت خانواده، مردمی سازی سلامت» برای هفته ملی سلامت امسال، این رویداد ملی را فرصتی برای افزایش توجه و آگاهی عمومی نسبت به موضوع سلامت دانست.

مسئول ارشد حوزه سلامت فارس با بیان اینکه همه ابعاد پیشرفت اجتماعی از خانواده آغاز می‌شود، افزود: با توجه به اهمیت بالای مقوله سلامت و به ویژه سلامت خانواده ها، امسال در هفته ملی سلامت به این موضوع پرداخته شده است.

به گفته دکتر حسینی امسال در هفته ملی سلامت موضوع محوری سلامت خانواده و بهره مندی از ابزار‌های مختلف برای مردمی سازی این امر؛ موضوعات آموزش و پرورش، سلامت زمین، سلامت روانی اجتماعی، رسانه و فرهنگ سلامت، جوانی جمعیت، غذای سالم، ورزش و فعالیت بدنی مورد توجه قرار گرفته است.

او همچنین مقوله سلامت خانواده را یک حق و یک مسوولیت دانست که در هفته ملی سلامت امسال نیز به این موضوع پرداخته شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در ادامه این نشست به بیان مهم‌ترین اولویت‌های مجموعه سلامت استان در برنامه ریزی‌ها و اقدامات اشاره کرد و گفت: موضوع سلامت فراتر از یک رویداد و زمان، بلکه رسالتی جامع بر عهده مجموعه دانشگاه است که در تمام ایام سال، به صورت شبانه روزی و در ابعاد مختلف دنبال می‌شود.

او توسعه اهداف جوانی جمعیت در حیطه سلامت را از جمله مهم‌ترین اهداف دانشگاه علوم پزشکی شیراز برشمرد که به صورت مستمر، در حال پیاده سازی است.

ارتقای سلامت روانی جامعه، دیگر اولویتی بود که رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز به آن اشاره کرد و ادامه داد: در همین راستا ضمن تلاش برای تقویت راهکار‌های مراقبتی در حیطه سلامت روان گروه‌های مختلف جامعه؛ توسعه تخت‌های بستری بیماران اعصاب و روان در استان و همچنین راه اندازی سامانه خودکشی در مرکز پایش مراقبت‌های درمانی دانشگاه با هدف رصد و پیشگیری از موارد خودکشی، انجام شده است.

حسینی همچنین به موضوع آموزش همگانی سلامت اشاره کرد که در شعار امسال هفته ملی سلامت نیز مورد توجه قرار گرفته و با ابزار‌های رسانه‌ای و فرهنگ سازی در حال انجام است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز مدیریت روند شیوع بیماری‌های غیرواگیر با مشارکت تمامی سازمان‌ها و نهاد‌های مرتبط را بخش دیگری ازماموریت‌های مجموعه سلامت استان عنوان کرد و افزود: همچنین با توجه به ضرورت نیاز به بازسازی زیرساخت‌های آموزشی و درمانی در استان به ویژه در شهر شیراز، این مهم با رایزنی در سطوح بالادستی با هدف راه اندازی دو ابربیمارستان و توسعه دیگر مراکز از جمله پردیس شهید دوران، دنبال می‌شود.

مسئول ارشد حوزه سلامت فارس بهبود معیشت کارکنان در تمامی مدارج و حوزه‌ها را نیز دیگر اولویت مسوولان دانشگاه علوم پزشکی شیراز عنوان کرد که از طریق مجموعه وزارت بهداشت، سازمان برنامه و بودجه و دیگر نهاد‌ها پیگیری می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • توقیف ۱۱۵ دستگاه خودرو حادثه‌ ساز در خراسان رضوی
  • تصادف در جاده حیران با ۵ مصدوم
  • یک کشته و ۳ مجروح در واژگونی پراید
  • ۵ مصدوم در تصادف رانندگی جاده حیران
  • ۵ مصدوم در اثر تصادف رانندگی در جاده حیران
  • راه‌اندازی ۲ ابربیمارستان در فارس با هدف بازسازی زیرساخت‌های آموزشی و درمانی
  • نحوه محاسبه اضافه کاری پرستاران اصلاح می‌شود
  • تصادف زنجیره‌ای در یاسوج ۸ مصدوم برجای گذاشت
  • مفقودی یک نفر در رودخانه چالوس صحت ندارد
  • مردمی سازی سلامت و سلامت خانواده شعار هفته سلامت