Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- گروه سازنده سریال پایتخت روز جمعه ۶دی با حضور در ورزشگاه آزادی و همزمان با دیدار نساجی قائمشهر و پرسپولیس تهران بخش‌های از این سریال را تصویربرداری کردند و پس از پایان فیلمبرداری این سکانس‌ها به لوکیشن شیرگاه مازنداران بازگشتند. تاریخ انتشار: 10:23 - 08 دی 1398 - کد خبر: ۵۸۱۱۱۴

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، فیلمبرداری فصل ششم مجموعه تلویزیونی پایتخت روز شنبه ۹ آذر آغاز شده و تاکنون حدود ۱۵درصد سریال فیلمبرداری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



گروه‌سازنده سریال پایتخت روز جمعه ۶دی با حضور در ورزشگاه آزادی و همزمان با دیدار نساجی قائمشهر و پرسپولیس تهران بخش‌های از این سریال را تصویربرداری کردند و بهرام افشاری در نقش دروازه‌بان ذخیره تیم نساجی قائمشهر جلوی دوربین رفت.

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین خبرها از سریال پایتخت اینجا کلیک کنید


حال و پس از ضبط سکانس‌های دیدنی در ورزشگاه آزادی عوامل این سریال پر مخاطب برای ضبط سکانس های باقی مانده به شیرگاه مازندران برگشته و مشغول ادامه فیلمبرداری در لوکیشن اصلی این سریال سریال در شمال کشور هستند.

لازم به ذکر است، اخیرا در فضای مجازی برخی پیش‌بینی‌ها و گمانه زنی‌ها در مورد روند داستان فصل ششم سریال محبوب پایتخت صورت گرفت که الهام غفوری تهیه کننده مجموعه تلویزیونی پایتخت در پاسخ به این حواشی گفت: به دلیل جذابیت‌ها و محبوبیت‌های سریال پایتخت گمانه زنی‌ها و حدس‌های مختلفی درباره قصه جدید این سریال و ماجرای فصل ششم پایتخت و همچنین سرنوشت شخصیت‌های مختلف مطرح می‌شود که به هیچ عنوان صحیح نیست.

گفتنی‌ است فصل ششم مجموعه تلویزیونی پایتخت در ۱۵ قسمت برای پخش در نوروز ۹۹ از شبکه یک سیما ساخته می‌شود.

محسن تنابنده، ریما رامین‌فر، احمد مهران‌فر، مهران احمدی، هومن حاجی عبداللهی، بهرام افشاری، نسرین نصرتی، سارا و نیکا فرقانی، عطیه جاوید، سلمان خطی، ابوالفضل رجبی، غلامعلی رضایی بازیگران اصلی این سریال هستند.


عوامل این مجموعه عبارتند از: تهیه کننده: الهام غفوری، کارگردان: سیروس مقدم، طراح و سرپرست نویسندگان فیلمنامه و مشاور کارگردان: محسن تنابنده، نویسنده فیلمنامه: آرش عباسی، مدیر فیلمبرداری: فرشاد گل‌سفیدی، طراح گریم: مجید اسکندری، مدیر تولید: محمد اتحادی، جانشین تولید: محمدرضا آهی بهرام، مدیر برنامه‌ریزی: داود باقری، طراح لباس: آرزو غفوری، طراح صحنه: حسین مجد، صدابردار: میثم یادریلو، دستیاور اول کارگردان: سعید بیات، مدیر تداراکات: مهدی رهبری، فیلمبردار دوم: مرتضی درویش‌خانی، برنامه‌ریز: افشین عمران، سرپرست گریم: آرش فرد، منشی صحنه: آسیه معصومی‌زاده، انتخاب بازیگران: رضا سخایی، هماهنگی بازیگران: میترا نوروزی، دستیار دوم کارگردان: بهناممسعودی، دستیار اول صحنه: ساسان فرهاد‌پور، دستیاران لباس: سامره جوانمرد، نسیم غضنفرزاده، دستیار اول تدارکات: مرتضی شکری، مدیر روابط عمومی: علی زادمهر عکاس: مهدی حیدری قمی، پشت صحنه: علی بیات، دستیار اول فیلمبردار: امید اله‌وردی، دستیاران فیلمبردار: کیوان محمدی‌نژاد، آراز رز، علی نانکلی، دستیاران صحنه: محمد، ولی زاده، دستیار سوم کارگردان: فرهاد نوری، دستیاران گریم: مرتضی محمدی، طناز قاسمی، سامان مریوانی، دستیاران تدارکات: علیرضا آذری، محسن حمزه‌لو، علی مظفری، پیام گرگانی، فرهام والیانی، مهدی سرخسروی، محمدرضا معروفی، رضا خالقی، مهرداد قاسمی، سینه‌موبیل: ایرج ابراهیمی، ایمان احمدی، زاهد قربانی.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بهرام افشاری اینجا الهام غفوری اخبار تلویزیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۸۵۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فضای فانتزی «سال گربه» کار را سخت کرد/ بازی مسلط بهرام افشاری

سعید خانی تهیه کنده فیلم سینمایی «سال گربه» درباره ساخت این فیلم گفت: تجربه کار با آقای تقی‌زاده را داشتم و  در گپ و گفتی صحبت فیلمنامه سال گربه شد. فیلمنامه را خواندم و  بنظرم کار متفاوتی رسید. اساسا من فضای فانتزی را خیلی دوست دارم که بعد از صحبت‌هایم با آقای تقی‌زاده، حرفه ای کار را شروع کردیم و در ادامه فیلمبرداری کار را انجام دادیم و درحال حاضر اکران فیلم را داریم.

وی درباره آمار گیشه سینما و قرار گرفتن فیلم سینمایی «سال گربه» در رتبه دوم فروش سینماها در هفته پایانی فروردین بیان کرد: خداراشکر فروش خوبی داشتیم البته تا فیلم را اکران کنیم تقریبا هیچ خبری از اکران فیلم در هیچ رسانه ای نبود ولی با توجه به زمان کمی که  داشتیم فروش خیلی خوبی را تجربه کردیم و بنظر می‌رسد که فروش خوب ادامه دار باشد البته  چندکار دیگرمان هم خوب فروخت و الحمدالله فعلا شرایط سینما خوب است. 

خانی از سختی و جذابیت کار سال گربه گفت:  به دلیل اینکه «سال گربه» لوکیشن و فضای بسیار فانتزی‌ای دارد تقریبا فیلم سختی بود. از طرفی هم فیلم کاملا در بخش خصوصی تولید شده است و با بودجه ای که توانستیم هزینه کنیم تلاش کردیم برای فیلم کم نگذاریم  و این فیلم در ایتالیا فیلم برداری شد. ما با جلوه ‌های بصری سختی داشتیم و پروژه تولید «سال گربه» خیلی سخت بود و کار تولید سخت ترین قسمت کار بود.

تهیه‌کننده «سال گربه» درباره انتخاب بهرام افشاری به عنوان بازیگر نقش اول پاسخ داد:  بهرام افشاری بازیگر خیلی مسلطی است که هم در کار کمدی و هم در کاری جدی خوب بازی می‌کند. بنظرم بهرام افشاری اساسا  از آن دست بازیگرهایی است که به کیفیت کار کمک می‌کند و فقط به خود فکر نمی‌کند و به کلیت کار کمک می‌کند چه در مرحله متن و چه در مرحله ساخت. 

وی در پاسخ به این سوال که انتخاب آقای معصومی نژاد به عنوان خبرنگار فیلم سینمایی سال گربه بر عهده چه کسی بود، گفت: ما در فیلمنامه دو نقش داشتیم که گزینه نقش‌ها کاملا مشخص بود، یکی نقش مجری رضا رشیدپور و دیگری خبرنگار ایتالیا حمید معصومی نژاد بود که در همان ابتدای کار به آنها فکر کرده بودیم. خدا راشکر با پیگیری هایی که بچه ها داشتن او آمد و نقش خودش را بازی کرد. وقتی فیلمنامه را بخوانید مشخص است که نقش, نقش رشیدپور یا معصومی نژاد است اما اگر این افراد قبول نمی‌کردند که نقش خود را بازی کنند ما به سراغ فرد دیگری می‌رفتیم ولی خداراشکر که بازی هر دو گزینه نهایی شد.

سعید خانی افزود: درحال حاضر خبر خاصی درباره فیلم سینمایی«سال گربه» نداریم و اخبار فروش هفته اول را هم زدیم؛ امیدوارم مردم فیلم را ببیند و در کنار خانواده از آن لذت ببرند. درحال حاضر هم تنها کار «‌سال گربه» را داریم  تا ببینیم چه رخ می‌دهد.

فیلم سینمایی «سال گربه» را مصطفی تقی‌زاده نوشته و کارگردانی کرده و سعید خانی تهیه‌کننده فیلم است. سعید خانی تهیه کننده ایرانی و مدیر شرکت پخش «خانه فیلم» است که از سال ۱۳۸۱ فعالیت خود را آغاز کرده و پیش از این فیلم، تهیه‌کنندگی فیلم‌های «حرفه ای»، «من»، «لیپار»، «دوزیست»، «لونه زنبور» و «ارادتمند نازنین بهاره تینا» را برعهده داشته است.

بهرام افشاری، سارا بهرامی، هومن برق‌نورد، شبنم قربانی، مرتضی تقی‌زاده، لادن ژاوه‌وند، نوشین تبریزی، رضا رشیدپور، علی اوجی، حمید معصومی‌نژاد بازیگران این فیلم سینمایی هستند و در خلاصه داستان یک خطی این فیلم آمده است: داستان فیلم سال گربه داستان کسی است که دوست داشت معروف شود حالا به هر طریقی که شده.

شایان ذکر است فیلم سینمایی «سال گربه» به مدت ۱۰۵ دقیقه سال گذشته ساخته شده و تولید آن حدوداً ۲ ماه زمان برده است.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری سینما و تئاتر

دیگر خبرها

  • «سال گربه» و سالی برای بهرام افشاری
  • «انعکاس شیطان» آماده نمایش شد/ حضور «پیام خصوصی» در کانادا
  • بیگی: در قائمشهر از استقلال و پرسپولیس امتیاز می‌گیریم
  • بهرام افشاری به اصفهان رفت
  • اجرای «چه کسی جوجه‌تیغی را کشت» در اصفهان
  • افشاگری درباره رفتارهای جانی دپ سر صحنه فیلمبرداری | حرف های جنجالی یک کارگردان درباره جانی
  • دشواری کار با جانی دپ از زبان فیلمساز فرانسوی
  • منتخب جشنواره تئاتر رضوی به تماشاخانه مهر می‌آید
  • فضای فانتزی، ساخت «سال گربه» را سخت کرد/ بازی مسلط بهرام افشاری
  • فضای فانتزی «سال گربه» کار را سخت کرد/ بازی مسلط بهرام افشاری