Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سرهنگ محمد معصومی، فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان گفت: در چند روز گذشته هزارو ۳۱۶ قطعه مرغ زنده قاچاق به وزن ۳۲۰۰ کیلوگرم کشف و ضبط شده که ارزش ریالی این محموله قاچاق ۳۵۰ میلیون ریال برآورد شده است.

او از تلاش‌های شبانه روزی مأموران نیروی انتظامی تویسرکان در دستگیری قاچاقچیان و سارقان خبر داد و گفت: به منظور پاکسازی نقاط آلود شهرستان، در یک عملیات پلیسی، مأموران نیروی انتظامی، شناسایی و دستگیری یک مواد فروش را در دستور کار خود قرار دادند و تحقیقات خود را آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان افزود: پس از هماهنگی‌های لازم با مقام قضایی، متهم دستگیر و علاوه بر مقدار یک کیلو گرم گراس، ۸۵ سانت هروئین، ۳۳ عدد قرص متادون و دو گرم شیشه از خانه باغی او کشف و ضبط و متهم به مراجع قانونی تحویل داده شد.

معصومی از دستگیری دو سارق حرفه‌ای و سابقه دار و کشف ۱۴ فقره سرقت از سوی آنان خبر داد و گفت: در این زمینه شخص مالخری هم که اموال مسروقه را خریداری می‌کرده، شناسایی شده و به زودی او نیز دستگیر می‌شود.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مرغ قاچاق قوه قضائیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۸۶۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل ایجاد تنش قومیتی در ورزشگاه ۳ هزاز نفری ارومیه

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،عامل ایجاد تنش قومیتی در ورزشگاه ۳ هزار نفری ارومیه با دستورات قضایی دستگیر و روانه زندان شد.
در این گزارش آمده است در پی انتشار فیلم ایجاد تنش توسط فرد متهم در مراسم اختتامیه مسابقات فوتسال جام رمضان در شهرستان ارومیه متهم با دستورات قضایی دستگیر و با تفهیم اتهام بازپرس رسیدگی کننده روانه زندان شد.
روابط عمومی دادگستری استان در قسمت دیگری از این اطلاعیه آورده است برابر قوانین جاری هر کس به قصد ایجاد تنش و خشونت به قومیت‌های مصرح در قانون اساسی توهین نماید تعقیب و وفق قانون مجازات می‌شود.

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل ایجاد تنش قومیتی در ورزشگاه ۳ هزاز نفری ارومیه
  • دستگیری عاملان تیراندازی و شرارت در زابل
  • کشف لوازم یدکی لیفتراک قاچاق در یزد
  • کشف لوازم یدکی لیفتراک قاچاق در یزد 
  • عامل قطع درختان جنگلی دستگیر شد
  • از دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر تا کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر / کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • از کشف گازوئیل قاچاق در بوئین زهرا تا کشف ۲ تن چوب قاچاق در کلنجین
  • عامل تیراندازی در ساوه دستگیر شد
  •  کشف خودروهای ۱۵۰ میلیاردی قاچاق در البرز