Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید صادق موسوی مدیر عامل انجمن سینمای جوانان ایران به مناسبت برگزاری شصت و چهارمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان- آسوریک پیامی را منتشر کرد.  به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شصت و چهارمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان، سید صادق موسوی مدیر عامل انجمن سینمای جوانان ایران در آستانه برگزاری چهارمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان-آسوریک پیامی را منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این پیام آمده است:

«هر بامداد، خورشید از خاستگاه پهلوانان اساطیری ایران زمین بوسه بر خاک این «مرز پر گهر» می‌زند و به شوق دیرپای تماشای قرن‌ها تمدن و اصالت، گیسوانش را از فراز تفتان بر این «سرچشمه هنر» می‌افشاند.

سرزمین سیستان و بلوچستان، میراث‌دار هزاران ساله فرهنگ و هنر جهانیان است و خشت خشت بنای کهن‌اش، ردی از فرهیختگی نیاکان نیک‌اندیش را به یادگار دارد.

سرزمینی که فردوسی بزرگ، رستم‌اش را آن‌جا بر بدسگالان چیره می‌سازد؛ سنگ‌نگاره‌های دره نگارانش بر تارک فرهنگ بشریت می‌درخشد و سفالین منقوش پنج هزار ساله‌اش سر بر آسمان هنر بی‌مرز دنیای امروزین می‌ساید.

امروز چامه مفاخره «بز» و «آسوریک» شهر سوخته، بار دیگر در دالان تاریخ طنین انداخته و در این جدل بی‌پایان، آنچه «چون میخی بر زمین کوبیده شده»، درفش افراشته هنرمندان شایسته ایران زمین در همیشه ادوار است؛ و اینک زاهدان، شصت و چهارمین وعده‌گاه هنرمندان جوان است و «آسوریک»، فرصت مبارکی است که فیلمسازان، فیلمنامه‌نویسان و عکاسان برگزیده از جای‌جای میهن پرشکوه‌مان، رقابتی شورانگیز را رقم بزنند و خاطراتی شیرین بیافرینند.
شیرینی این دیدار، گوارایتان»
شصت و چهارمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان «آسوریک» از تاریخ ۹ الی ۱۲ دی ماه سال ۱۳۹۸ به مدت چهار روز در استان سیستان و بلوچستان، شهر زاهدان با حضور استان‌های (خراسان شمالی، سمنان، لرستان، ایلام، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، یزد، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، تهران و سیستان و بلوچستان) توسط انجمن سینمای جوانان ایران دفتر زاهدان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: جشنواره آسوریک سید صادق موسوی جشنواره منطقه ای سینمای جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۸۶۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از مناطق سیلزده سیستان و بلوچستان بازدید کرد

 هاشم امینی در بازدید از ایستگاه پمپاژ شماره سه فاضلاب کنارک، بیان کرد: این ایستگاه روز گذشته، در پی ورود سیلاب در منطقه از مدار بهره‌برداری خارج شد که تیم‌های عملیاتی آبفا با نصب کامل تجهیزات پمپاژ در تلاش برای تخلیه آب‌های سطحی هستند.

با توجه به توپوگرافی شهر کنارک و نبود زیرساخت‌های لازم برای هدایت آب‌های سطحی، شرکت آب و فاضلاب ضمن اتخاذ تمهیدات لازم جهت مقابله با بارش‌های سیل‌آسا، از ظرفیت شبکه جمع‌آوری فاضلاب برای تخلیه سیلاب استفاده می‌کند.

بر اساس این گزارش، بازدید از آب‌شیرین‌کن چابهار کنارک، ایستگاه‌های پمپاژ فاضلاب در حال ساخت کنارک و روند خدمات‌ آبرسانی به روستاهای درگیر سیل از دیگر اقدامات بازدید مدیرعامل شرکت مهندسی آبفای کشور به جنوب سیستان و بلوچستان است.

در این بازدید معاون بهره‌برداری، مدیرکل دفتر بحران و پدافند غیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان هاشم امینی را همراهی می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به بیش از ۵۰۰۰ نفر در سیلاب سیستان و بلوچستان
  • تامین برق ۳۸۰ روستای سیل‌زده در سیستان و بلوچستان
  • برق ۳۶۶ روستای ‌سیل‌زده بلوچستان وصل شد
  • مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از مناطق سیلزده سیستان و بلوچستان بازدید کرد
  • برق ۲۸ روستا مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان پایدار شد
  • برق ۲۸ روستا مناطق سیلزده سیستان و بلوچستان پایدار شد
  • نرخ دستمزد صنف تدارکات سینمای ایران تعیین شد/ سقف ۷۰ میلیون تومان
  • نرخ دستمزد مدیران، دستیاران و همیاران تدارکات سینمای ایران تعیین شد
  • جسد جوان مفقود شده در یاسوج پیدا شد
  • برنامه‌ اصلی منطقه آزاد چابهار بهره‌مندی از ظرفیت تخصصی دانشگاه‌های فعال است