Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام شیخ حسین انصاریان در ایام فاطمیه اول در ۲ مسجد و ۲ هیأت به سخنرانی می‌پردازد.

خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف، حجت‌الاسلام شیخ حسین انصاریان در ایام فاطمیه اول از ۹ تا ۱۹ دی‌ماه در ۲ مسجد و ۲ هیأت به سخنرانی می‌پردازد.

 

براساس این گزارش، شیخ حسین انصاریان در روزهای ۹ تا ۱۸ دی‌ماه بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد «حسین(ع) شهید» واقع در میدان هروی سخنرانی می کند، همچنین از ۱۰ تا ۱۹ دی‌ماه نیز بعد از نماز صبح در مسجد جامع خانی‌آباد منبر می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

همچنین این استاد عرفان و اخلاق از ۱۵ تا ۱۹ دی‌ماه از ساعت ۸ صبح در حسینیه محبان الزهرا(س) واقع در خیابان وحدت اسلامی، کوچه پهلوان حسن سخنرانی خواهد داشت و از ۱۴ تا ۱۸ دی‌ماه نیز از ساعت ۲۰:۳۰ در حسینیه اهل بیت(ع) واقع در بلوار شهرزاد، خیابان قبا، حسینیه اهل بیت(ع) سخنرانی می کند.

 

پایان پیام/40

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد حماسه 9 دی طرح ملی فهما خبرگزاری شبستان اصفهان فهما اردبیل کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر دهه فاطمیه اول فاطمیه شیخ حسین انصاریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۸۶۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات برگزاری مراسم شب‌های قدر در اردبیل اعلام شد

روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل طی اطلاعیه‌ای زمان و مکان اجرای برنامه شب‌های قدر در اردبیل را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل طی اطلاعیه‌ای برنامه شب‌های قدر اردبیل را اعلام کرد؛ در این اطلاعیه آمده است:

«ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات برادران و خواهران ایمانی، برنامه مراسم شب‌های قدر در محل مصلّی امام خمینی (ره) اردبیل به شرح زیر اعلام می‌شود:

اقامه نماز مغرب و عشاء توسط نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در ساعت ۲۱:۳۰، سخنرانی آیت‌الله سید حسن عاملی ۲۲:۳۰ و احیا شب‌های قدر توسط معظم له پس از سخنرانی آغاز خواهد شد، هم چنین تمهید مقدمات لازم برای انتقال مؤمنین عزیز توسط اتوبوس‌های شهرداری از ساعت ۲۰:۳۰ از محل میادین اصلی شهر انجام پذیرفته است.

لازم به ذکر است این مراسم به صورت زنده از شبکه استانی سبلان و همچنین صفحات مجازی حضرت آیت الله عاملی در ایتا و اینستاگرام به آدرس seyyedameli_ir@ به صورت آنلاین پخش خواهد شد.»

کد خبر 739802

دیگر خبرها

  • مراسم شب‌های قدر در مسجد جامع بندرعباس
  • اعلام ویژه‌برنامه‌های مسجد جمکران در شب‌های قدر
  • ‌مراسم شب‌های قدر در حسینیه «ثارالله» خرم‌آباد برگزار می‌شود
  • برنامه‌های حرم حضرت معصومه (س) در شب‌های قدر اعلام شد
  • جزئیات برگزاری مراسم شب‌های قدر در اردبیل اعلام شد
  • برنامه شب‌های قدر حرم امام خمینی(س)؛ رئیس قوه قضائیه و رئیس جمهوری در شب‌های نوزدهم و بیست یکم سخنرانی می کنند
  • برنامه مراسم شب‌های قدر در حرم مطهر امام خمینی (س)/ رییس قوه قضاییه و رییس‌جمهوری در شب‌های نوزدهم و بیست یکم در حرم امام سخنرانی می‌کنند
  • بررسی فیلم «مصلحت» و نقد «حسینیه معلی» در شماره فروردین مجله خیمه
  • طنین کلام الله وحی در مساجد و حسینیه‌های میبد
  • اجتماع مردم بیرجند در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی+فیلم