Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های لیگ برتری در حال تدارک برای تعطیلات نیم فصل هستند، اما باشگاه تراکتور در سکوت محضی فرو رفته که تداوم آن می‌تواند برای این باشگاه بسیار خطرناک باشد. در حال حاضر این باشگاه بدون سرمربی و مدیرعامل به کار خود ادامه می‌دهد. بعد از بازی با پیکان تعطیلات تراکتوری‌ها آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که آن‌ها با توجه به کمبود‌های  یاد شده، هنوز برنامه آماده سازی برای تعطیلات ندارند. در چنین شرایطی آن‌ها در بازار نقل و انتقالات نیز شرایط مبهمی دارند چرا که بدون سرمربی باید وارد این بازار شوند.

دوران مهم آماده سازی نیم فصل اول لیگ نوزدهم 

تمرینات پیش از شروع نیم فصل دوم همواره اهمیت بالایی دارد. به هر حال تمرینات پیش از آغاز لیگ و نیم فصل، در صورتی که طبق برنامه انجام شود به طور حتم  سهم قابل توجهی در موفقیت تیم‌ها دارد. باشگاه تراکتور، اما بدون داشتن سرمربی و مدیرعامل کار دشواری در تعطیلات نیم فصل دارد. در حالی که  سرمربی آینده سرخ پوشان تبریزی هنوز انتخاب نشده آن‌ها به استقبال تعطیلات رفتند. بدون شک  در چنین شرایطی شاهد برگزاری اردویی خواهیم بود که شاید مطلوب سرمربی آینده نباشد.  

ورود به بازار نقل و انتقالات بدون سرمربی

خرید بازیکن بدون نظر سرمربی یکی از انتقاداتی است که به باشگاه تراکتور وارد می شود. این باشگاه در هر ۲ بازار نقل و انتقالات تابستانی و زمستانی لیگ هجدهم، پیش از اینکه سرمربی خود را مشخص کند، دست به جذب چند بازیکن زد. همین موضوع باعث شد تا توشاک و لیکنز در این زمینه با مشکلاتی زیادی رو به رو شوند. این در حالی است که در فوتبال روز دنیا، جذب حتی یک بازیکن بدون نظر سرمربی تیم، اقدامی به طور کامل  غیرحرفه‌ای است. در صورتی که تراکتوری‌ها به زودی سرمربی خود را انتخاب نکنند، سرمربی آینده شان نیز با مشکلی مشابه مسئله توشاک و لیکنز مواجه خواهد شد. این مشکل نیز در ادامه موفقیت تیم را هدف خواهد گرفت که به هیچ عنوان برای هواداران تراکتور قابل قبول نیست.

شرایط فعلی به گونه‌ای است که تراکتوری‌ها حتی نباید یک روز را هم از دست بدهند. شرایط کنونی تیم به هیچ عنوان پایدار نخواهد بود و پیش بینی می‌شود، تداوم بلند مدت آن، اتفاقاتی همانند اتفاقاتی که پس از یک باخت با دنیزلی رخ داد را شاهد باشیم. به هر حال شرایط تراکتور  به گونه‌ای است که  سرمربی جدید می‌تواند این موضوع  را بهانه کند. سرمربی جدید  در صورت کسب نتایج غیر قابل قبول می‌تواند فرصت اندک برای آماده کردن بازیکنانش در نیم فصل و خرید بازیکن بدون نظر او را از عواملی بداند که باعث شده کارش در این تیم با مشکل مواجه شود.

بیشتر بخوانید: تراکتوری‌ها در رویای کهکشانی شدن

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال تراکتور لیگ برتر فوتبال نقل و انتقالات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۸۶۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوری؛ تراکتور-استقلال بدون تماشاگران خانم!

در این نامه که امضای محمدرضا کشوری‌فرد، دبیر سازمان لیگ فوتبال ایران را دارد، آمده که پیرو جلسه روز 29 فروردین در ورزشگاه یادگار امام «فرصت‌ها و تهدیدهای مرتبط» با ورود زنان به استادیوم مورد بررسی قرار گرفت.

ادامه این نامه به مشکلات استادیوم اشاره دارد و سازمان لیگ تاکید کرده که باتوجه به «نواقص مرتبط با زیرساخت موجود ورزشگاه و عدم تامین ایمنی بانوان از مسیرهای پیرامونی ورزشگاه» این استادیوم تا رفع این مشکلات، «فاقد شرایط پذیرش» زنان است.

به این ترتیب بعد از حضور بانوان در دیدار با ذوب آهن که با شکست 4-1 تراکتور همراه بود و البته حضور پرشور آنها رکورد تعدادی بانوان را هم شکست، دوباره مانع جدیدی بر سر راه حضور زنان در استادیوم ایجاد شده است.

  منبع:ورزش سه 

دیگر خبرها

  • مطهری: این یک استارت دوباره است
  • چالش‌های یک شتاب‌دهنده در حوزه تولید محتوا/ درآمدزایی از انیمیشن به شرط ورود به بازار بین‌المللی
  • معارفه دستیار اول سرمربی بعدی تراکتور بدون نفر اصلی!
  • حمید مطهری سرمربی موقت تراکتور شد
  • دستیار یحیی، سرمربی موقت تراکتور شد
  • مطهری سرمربی موقت تراکتور شد
  • فوری؛ تراکتور-استقلال بدون تماشاگران خانم!
  • ادعای عجیب: یورگن کلینزمن، گزینه تراکتور!
  • پدیده فصل گذشته دروازه‌بانی آماده چالش با استقلال
  • سرمربی قرقیزستان: می‌خواهیم برابر ایران بدون استرس بازی کنیم