Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-25@11:32:34 GMT

بازداشت 5 عضو القاعده در پنجاب پاکستان

تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۸۶۹۰۱

ساعت24-پلیس پاکستان از شناسایی و بازداشت 5 تروریست وابسته به القاعده در ایالت پنجاب خبر داد.

پلیس پاکستان اعلام کرد با شناسایی و بازداشت 5 تروریست وابسته به گروه القاعده در ایالت پنجاب عملیات آنها علیه نیروهای امنیتی را خنثی کرده است.

طبق این گزارش تروریست‌های القاعده از شهر «گوجرانواله» واقع در ایالت پنجاب دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیروهای امنیتی پاکستان چندی پیش دختر و داماد «ایمن الظواهری» رهبر القاعده را از شهر کراچی مرکز ایالت سند پاکستان بازداشت کرده بودند.

منبع: فارس

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۸۶۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه خیزش دانشجویان آمریکایی؛ این بار در تگزاس

اعتراضات دانشجویان دانشگاه تگزاس به جنایات رژیم اشغالگر اسرائیل در غزه با دخالت نیروهای پلیس به خشونت کشیده شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، دانشجویان دانشگاه شهر تگزاس امروز (پنج شنبه) به وقت محلی در اعتراض به جنایات رژیم اشغالگر اسرائیل در غزه و در حمایت از مردم فلسطین تجمع کرده و شعار دادند که به دخالت نیروهای پلیس انجامید.

به گزارش شبکه ای بی سی آمریکا، حداقل 20 دانشجو به دست نیروهای پلیس بازداشت شده‌اند. دانشجویان در شعارهای خود ارتش اسرائیل را یک سازمان تروریستی نامیدند.

تعطیلی کلاس‌های دانشگاه کلمبیا برای تظاهرات‌های ضداسرائیلی

در این راستا «گرگ ابت» فرمانده تگزاس گفته است که باید تمامی دانشجویان ضد اسرائیلی بازداشت شوند. او اعتراضات ضد جنگ در غزه را به «یهودستیزی» تعبیر کرد.

او گفت: «دانشجویانی که در اعتراضات مملو از نفرت و یهودی ستیزی شرکت می‌کنند باید از هر دانشگاهی در ایالت اخراج شوند.

همزمان دانشجویان تحصن کننده حامی فلسطین در دانشگاه کلمبیا در ایالت نیویورک نیز با نیروهای پلیس درگیر شدند. در پی بروز درگیری، مدیریت دانشگاه درهای ورودی را بسته و دانشگاه را تعطیل اعلام کرد و قرار است کلاس‌ها به صورت مجازی برگزار شود.

فرماندار ایالت پنسیلوانیا نیز در واکنش به اتفاقات دانشگاه کلمبیا به سی ان ان گفت که اوضاع در این دانشگاه از کنترل خارج شده است. او نیز این اعتراضات را «یهود ستیزی» قلمداد کرد.

در این میان خبرگزاری فرانسه به نقل از پلیس آمریکا اعلام کرد که 133 نفر از دانشجویان معترض به جنگ علیه غزه در داخل دانشگاه کلمبیا بازداشت شدند.

انتهای پیام/

 

 

دیگر خبرها

  • ادامه خیزش دانشجویان آمریکایی؛ این بار در تگزاس
  • هلاکت ۲ تروریست در پنجاب پاکستان
  • روز دوم سفر رئیس جمهور به پاکستان به روایت تصویر
  • در دومین روز از سفر رئیس جمهور به پاکستان چه‌گذشت؟/ توسعه مبادلات اقتصادی محور سفر رئیسی
  • کشته شدن ۱۱ تروریست در پاکستان
  • عکسی از پوشش یک زن دیپلمات در دیدار با ابراهیم رئیسی
  • دیدار استاندار ایالت پنجاب پاکستان با رئیس جمهوری اسلامی ایران
  • دیدار سروزیر ایالت پنجاب با رئیسی
  • عکس/ دیدار رئیس جمهور با نخبگان ایالت پنجاب
  • جزئیات دیدار فرمانده ارتش پاکستان با رئیس جمهوری | رئیسی وارد لاهور شد