Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل راه‌آهن با بیان اینکه روز گذشته 18 میلیارد تومان به عنوان اولین مرحله ماده 12 از سوی شرکت بهینه سازی مصرف سوخت به حساب راه‌آهن واریز شد، گفت: تامین مالی این 243 دستگاه واگن از محل قانون رفع موانع تولید و ماده 12 و تبصره 18 قانون بودجه بوده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، سعید رسولی امروز در مراسم به کارگیری 243 دستگاه انواع ناوگان ریلی در شبکه ریلی کشور به ارزش 340 میلیارد تومان اظهار داشت: امروز شاهد بهره‌برداری این تعداد ناوگان ریلی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: شهریور امسال 213 دستگاه  انواع ناوگان ریلی نیز حاصل تولید شرکت‌های تولیدی وارد شبکه شده بود که با احتساب این تعداد از ابتدای امسال جمعا 456 دستگاه انواع ناوگان ریلی شامل واگن مسافری، باری،‌ خودکشش  و لکوموتیو وارد شبکه شده است.

مدیرعامل راه‌آهن با بیان اینکه این ناوگان صد در صد داخلی است، گفت: در تامین مالی این ناوگان علاوه بر منابع داخلی شرکت‌های ریلی از سه بسته رفع موانع تولید ماده 12، بازار سرمایه و تبصره 18 قانون بودجه استفاده کرده‌اند.

رسولی اظهار کرد:‌ با حمایت وزیر راه و شهرسازی تبصره 18 قانون بودجه در بودجه امسال نیز پایدار مانده است و امیدواریم با حضور همه دست اندرکاران ریلی تعداد ناوگان قابل توجه تا پایان امسال وارد شود. 

وی افزود:‌ روز گذشته 18 میلیارد تومان از سوی شرکت بهینه سازی مصرف سوخت به عنوان اولین مرحله ماده 12 به حساب راه‌آهن واریز شد.

مدیرعامل راه‌آهن گفت: تبصره 18 در لایحه بودجه 99 تکرار شده و تا پایان سال چندین دستگاه ناوگان دیگر وارد شبکه می‌شود. 

بنابر این گزارش این 243 دستگاه واگن شامل 10 دستگاه واکن مسافری 40نفره، ریل‌باس و خودکشش، 4 لکوموتیو و 229 دستگاه انواع واگن باری لبه بلند، لبه کوتاه و کانتینری است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: راه آهن ناوگان ریلی وزیر راه و شهرسازی بودجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۸۶۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح تامین مالی تولید و زیرساخت‌ها در شورای نگهبان تایید شد

  به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: «طرح تامین مالی تولید و زیرساخت‌ها» که در مراحل قبل با ابهامات و اشکالاتی مواجه شده بود، پس از اصلاح در مجلس و بررسی مجدد در شورای نگهبان، خلاف موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تلاش دانه‌درشتها برای جلوگیری از لغو رانت مالیاتی صندوق‌ها
  • مجلس با ارجاع گزارش دلیل «کمبود دارو» به قوه قضاییه مخالفت کرد
  • مجلس با ارجاع گزارش کمبود دارو به قوه قضاییه مخالفت کرد
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی دلیل کمبود و گرانی دارو
  • طغیانی: اصلاح موانع سرمایه‌گذاری در مصوبه امروز مجلس
  • توضیحات طغیانی درباره رفع موانع سرمایه‌گذاری در مصوبه امروز مجلس
  • درخواست بخش خصوصی برای رفع موانع جهش تولید
  • طرح تامین مالی تولید وزیرساخت‌ها درشورای نگهبان تایید شد
  • طحان نظیف: طرح تامین مالی ⁧تولید⁩ و زیرساخت‌ها در شورای نگهبان تایید شد
  • طرح تامین مالی تولید و زیرساخت‌ها در شورای نگهبان تایید شد