Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، احسان شهابیدبیرهیات بازرسی ستاد انتخابات همدان بیان کرد: هر گونه شکایت طرح شده در زمینه انتخابات شامل تخلف داوطلبان، حامیان آنها، مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی در هیات بازرسی رسیدگی می‌شود.

مدیرکل بازرسی استانداری همدان بیان کرد: همچنین در سایت استانداری همدان فضایی پیش بینی شده تا شهروندان بدون حضور فیزیکی در هیات‌های بازرسی و تنها با مراجعه به این پُرتابل، فیلد‌های تعریف شده را تکمیل می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهابی اضافه کرد: تاکنون از طریق پرتابل شکایتی دریافت نشده است، اما در صورت دریافت هر گونه شکایت به سرعت به موضوع رسیدگی می‌شود.

او اظهار کرد: در قانون مجازات‌هایی برای متخلفان انتخاباتی شامل تذکر شفاهی و انفصال موقت کارکنان پیش بینی شده است همچنین در صورت تشکیل پرونده تخلف، موضوع به مراجع قضایی ارجاع داده می‌شود.

دبیر هیات بازرسی ستاد انتخابات همدان گفت: تمام تلاش اعضای این هیات رصد دقیق تحرکات داوطالبان و حامیان آن‌ها و مهمتر از آن برگزاری انتخابات سالم با حضور پرشور مردم است.

او با بیان اینکه هیات بازرسی ستاد انتخابات در مرکز استان و شهرستان‌ها تشکیل شده است، اظهار داشت: این هیات در مرکز استان به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی، دبیری مدیرکل بازرسی استانداری دارای سه عضو اصلی شامل مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، مدیرکل دفتر امور شهری استانداری و مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری است.

دبیر هیات بازرسی ستاد انتخابات همدان بیان کرد: متناظر این هیات در شهرستان‌ها نیز تشکیل شده و این هیات‌ها در هفت حوزه اصلی انتخابیه استان همدان و حوزه‌های فرعی آماده انجام تکالیف و وظایف محوله هستند.

شهابی نقش رسانه‌ها در برگزاری انختابات پرشور را با اهمیت دانست و افزود: با توجه به تلاش معاندان نظام برای کمرنگ کردن انتخابات، خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای نقش مهم و موثری در تهییج افکار عمومی و ترغیب آن‌ها برای حضور در پای صندوق‌های رای دارند.

استان همدان با یک میلیون و ۷۶۰ هزار نفر جمعیت، ۱۰ شهرستان و هفت حوزه انتخابیه اصلی دارای ۹ کرسی در مجلس شورای اسلامی است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری همدان تخلفات انتخاباتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۸۷۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست ۱۶ نفره انتخاباتی "شانا" هفته آتی منتشر می‌شود

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی (شانا) در جلسه‌‌ای اخیری که داشت درباره نحوه ورود به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران به جمع بندی رسید.

بر پایه این خبر، از بین 32 نفری که به دور دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه تهران راه‌ یافته‌اند، 13 نفر در لیست اولیه شانا حضور داشتند؛ شورای ائتلاف تصمیم گرفته است برای دور دوم، یک لیست 16 نفره برای تهران ارائه کند.

برابر پیگیری‌های خبرنگار تسنیم، برخی کاندیدا رایزنی‌های با شورای ائتلاف داشتند تا به عنوان سه عضو جدید به لیست شورای ائتلاف اضافه شوند که گفته می‌شود تاکنون درباره دو نفر آنها تصمیم نهایی گرفته شده است. لیست 16 نفره شورای ائتلاف که 13 نفر آن مشخص است اوایل هفته آینده منتشر خواهد شد.

در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی که جمعه 21 اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد، 16 نماینده دیگر تهران مشخص خواهد شد.

دیگر خبرها

  • لیست ۱۶ نفره انتخاباتی "شانا" هفته آتی منتشر می‌شود
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • اسفند گذشته سرقت کاهش یافت/ سارقان عید امسال مرخصی نرفتند
  • کاهش آمار سرقت در اسفند سال گذشته
  • صدور کیفرخواست برای تعدادی از متخلفان انتخابات
  • پایان ریاست قالیباف نزدیک است؟
  • لزوم پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در آستانه دور دوم انتخابات
  • برخورد قضایی با متخلفان انتخاباتی در لرستان
  • کدهای انتخاباتی نامزدهای انتخاباتی ۱۱ اردیبهشت اعلام می‌شود
  • عدم درج قیمت و گرانفروشی بیشترین تخلفات گزارش شده به تعزیرات