Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتسال کشور، با پیروزی دیگری از تیم فوتسال شاهین‌شهری هایپرشهر ، آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان،هایپرشهر شاهین‌شهر درهفته بیست و سوم لیگ برتر فوتسال کشوردر مقابل سوهان محمد سیما قم با نتیجه۴ بر ۳ به برتری رسید.

این دیدار، ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه‌ی شنبه ۷ دی در ورزشگاه جهان پهلوان تختی شاهین‌شهر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گل‌های این بازی برای هایپر‌شهر توسط، رضا آبگون و احسان فیروزپور و گل‌های سوهان قم توسط ایثاری، فیاضی و اطمینان به ثمر رسید.

هایپر شهر شاهین‌شهر با این پیروزی ۳۱ امتیاز کسب کرد و در رده نهم جدول جای گرفت و  تیم سوهان محمدسیما قم نیز با ۳۲ امتیاز در  رده هفتم جای دارد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازی جهان فوتسال قم لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۸۷۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انگیزه سرمربی ایرانی الشمال مقابل الاهلی

الشمال در جستجوی پیروزی مقابل الاهلی است

طرفداری | پویا اسبقی، سرمربی ایرانی الشمال، از عزم راسخ تیمش برای کسب پیروزی در مقابل الاهلی در چارچوب هفته نوزدهم لیگ قطر خبر داد.

اسبقی در نشست خبری پیش از این دیدار گفت:

ما منتظر یک تقابل قدرتمند مقابل تیمی خوب هستیم. الاهلی بازیکنان باکیفیتی دارد، اما این مانع از تلاش ما برای پیروزی و صعود در جدول نخواهد شد. هدف ما کسب سه امتیاز این بازی است.

وی با اشاره به تعطیلات اخیر لیگ به دلیل وقفه بین‌المللی گفت:

ما در این تعطیلات کوتاه، تمرینات خود را از سر گرفتیم و تلاش کردیم تا اشتباهاتمان را اصلاح کنیم. بازیکنان الشمال برای بازی بعدی آماده هستند و با اعتماد به نفس و اشتیاق زیادی برای کسب پیروزی به میدان خواهند رفت.

احمد الدر، بازیکن الشمال نیز در این نشست خبری گفت:

این بازی برای ما در مسیر لیگ بسیار حائز اهمیت است و مشتاقانه منتظر رسیدن به هدف خود، که همانا کسب سه امتیاز است، هستیم.

وی ادامه داد:

با احترام به الاهلی، که یکی از بهترین تیم‌های لیگ در این فصل است، ما فقط به پیروزی فکر می‌کنیم. تمرکز ما همیشه روی خودمان است و آماده‌سازی خوبی برای این بازی داشته‌ایم. ما آماده اجرای دستورات و برنامه مربی در زمین مسابقه هستیم.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • دو پیروزی ارزشمند دختران بسکتبالیست ایران در کاپ آسیا
  • انگیزه سرمربی ایرانی الشمال مقابل الاهلی
  • پیروزی تیم بسکتبال سه نفره بانوان
  • پیروزی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران مقابل شاهین بندر عامری
  • فاضلی: اخراجی دادیم و 2 گل زدیم
  • پیروزی شهرداری ارومیه مقابل شهداب یزد
  • جعفری: برای قهرمانی با 73 امتیاز رکوردشکنی کردیم
  • شگفتی سازی افغانستان با شکست هند!
  • تیم برانکو سنگاپور را در هم کوبید
  • ترکیب تیم ملی فوتبال برابر ترکمنستان اعلام شد