Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@19:17:41 GMT

گرت بیل در رئال مادرید ماندنی است

تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۸۷۶۷۰

گرت بیل در رئال مادرید ماندنی است

به نظر می رسد گرت بیل حالا حالاها در رئال مادرید ماندنی باشد.

به گزارش "ورزش سه"، در ابتدای بازار نقل و انتقالات تابستان سال گذشته به نظر می رسید جدایی گرت بیل از رئال مادرید قطعی باشد و این ستاره ولزی تا آستانه انتقال به سوپر لیگ چین نیز پیش رفت، اما در نهایت رئال مادرید با همتای آسیایی خود به توافق نرسید و گرت بیل در برنابئو ماندنی شد تا آتش بس موقتی بین او و زیزو برقرار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

علیرغم شروعی قابل قبول، نیمکت نشینی در دیدار مقابل کلوب بروژ در لیگ قهرمانان دوباره آتش اختلافات گرت بیل و زین الدین زیدان را شعله ور کرد و شوخی این بازیکن مبنی بر اولویت بازی گلف بر رئال مادرید، خشم هواداران را در مورد او به اوج رساند.

 

طبق ادعای نشریه آ.اس، در حالی که به نظر می رسید این آخرین فصل حضور گرت بیل در برنابئو باشد، تغییر قوانین مالیاتی در چین باعث انصراف او از انتقال به آسیا در تابستان بعدی شده است. اخیرا مقامات اعلام کرده اند که خواهان کاهش هزینه های باشگاه ها در سال 2020 بوده و بر این اساس از سال آینده بازیکنان خارجی تنها در هر فصل قادر خواهند بود حداکثر سه میلیون یورو پس از مالیات درآمد دریافت کنند و این رقم برای بازیکنان چینی حدود 1.3 میلیون یورو خواهد بود. با توجه به اینکه گرت بیل در رئال مادرید حدود 14 میلیون یورو (با پاداش) درآمد دارد، احتمال حضور او در یک باشگاه چینی در تابستان آینده بسیار بعید به نظر می رسد و در اروپا نیز کمتر تیمی خواهان پرداخت چنین دستمزد هنگفتی است.

گرت بیل زیدان (سرمربی) رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: گرت بیل زیدان سرمربی رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۸۷۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کروس در رئال مادرید می‌ماند

هافبک آلمانی رئال مادرید برای یک فصل دیگر با پیراهن این تیم بازی خواهد کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تونی کروس که قرارداد فعلی‌اش با باشگاه رئال مادرید در پایان فصل جاری منقضی می‌شود، تصمیم گرفته است فصل آینده هم با پیراهن این تیم به میدان برود. فابریتزیو رومانو خبرنگار سرشناس ایتالیایی و کارشناس نقل‌وانتقالات فوتبال اروپا خبر داد؛ تونی کروس که در آستانه توافق برای تمدید یک ساله قراردادش با رئال مادرید قرار دارد، در این تیم خواهد ماند و به کارش در رئال ادامه خواهد داد.

طبق ادعای رومانو؛ تماس‌های مستقیمی بین کروس و مدیران باشگاه رئال مادرید برای تمدید قرارداد در جریان است و حالا تنها امضای قرارداد باقی مانده است. کروس که چندی پیش تصمیم گرفت به درخواست یولیان ناگلسمان به تیم ملی فوتبال آلمان بازگردد، این فصل در رئال مادرید عملکرد خوبی داشته است.

ساوت‌گیت: بلینگام در رئال مادرید یکسری مشکلات دارد

کروس 34 ساله که در سال 2014 از بایرن مونیخ جدا شد و به رئال مادرید پیوست، تاکنون در 455 بازی برای این تیم به میدان رفته و آمار 28 گل زده و 96 پاس گل را از خود برجای گذاشته است.

او در این مدت به کهکشانی‌ها برای کسب 20 جام مختلف کمک کرده است که از آن جمله می‌توان به سه قهرمانی در لالیگا و چهار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا اشاره کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازگشت بازیکنان رئال مادرید به تمرینات پس از پشت سر گذاشتن بازی‌های ملی / فیلم
  • سعید مهری: طرفدار رئال مادرید هستم و با بارسلونا مشکل دارم / فیلم
  • قرارداد برمر با یوونتوس بند فسخ دارد؛ منچستریونایتد پیگیر شرایط
  • خوسلو در رادار منچستریونایتد قرار گرفته‌است
  • دست رد لواندوفسکی به اتلتیکو مادرید و لیگ عربستان؛ مهاجم لهستانی در بارسلونا می‌ماند
  • چلسی در حال بررسی وضعیت لنی یورو، مدافع جوان باشگاه لیل
  • کروس در رئال مادرید می‌ماند
  • عکس| جذاب مثل پیراهن چهارم رئال مادرید
  • بازسازی استادیوم سانتیاگو برنابئو چقدر خرج روی دست مدیران رئال مادرید گذاشته است؟
  • ارلینگ هالند، رویای بارسلونا و خوان لاپورتا در تابستان 2025