Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر چهارمین گردهمایی بین‌المللی بانوی آفتاب روز چهارشنبه ۱۱ دی‌ماه به همت مجتمع فرهنگی بصیر همزمان با سالروز میلاد حضرت زینب(س) برگزار می‌شود. 

 در این مراسم مرضیه هاشمی و خواهر شهید رکن‌آبادی (از شهدای فاجعه منا) سخنرانی خواهند داشت. همچنین بناست در این مراسم از خانواده معظم شهدا نیز با حضور حجت‌الاسلام محمد ناصری مدیر مجتمع فرهنگی بصیر و خانواده شهید ابراهیم هادی تجلیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مراسم روز چهارشنبه ۱۱ دی ماه در سال همایش غنی‌پور واقع در خیابان قزوین، بعد از دوراهی قپان، خیابان بنکدار، جنب ارک تهران، معاونت اجتماعی شهرداری منطقه ۱۰ برگزار خواهد شد.

کد خبر 4810311

منبع: مهر

کلیدواژه: مرضیه هاشمی غضنفر رکن آبادی حضرت زینب س ترجمه کتاب و کتابخوانی بازار نشر ادبیات تجدید چاپ جشنواره ملی اسباب بازی گردشگری رایزنی فرهنگی ادبیات جهان ادبیات دفاع مقدس ادبیات ایران خانه کتاب تازه های نشر نشر مرکز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۸۷۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکار سه بانوی رزمی کار قمی در مسابقات آسیایی پایوهوت

 در اردویی که به منظور شناسایی نفرات اصلی تیم منتخب پایوهوت که روز‌های ۲۳ تا ۲۶ فروردین ماه در استان گیلان برگزار گردید، خانم‌هاکوثر احمدی، معصومه تلخابی و مارینا ابراهیمی با قهرمانی در مسابقات کشوری جواز حضور در این اردو را کسب کردند.

 استاد سمانه یوسف زاده از مربیان استان نیز در این اردو حضور داشت. 

مسابقات آسیایی پایوهوت تابستان به میزبانی کشور عراق برگزار می‌گردد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • گردهمایی ائمه جمعه استان در لنده
  • گردهمایی استانی مجموعه‌های نخبه‌پرور
  • رژه نیروهای مسلح همدان به مناسبت روز ارتش + فیلم
  • پیکار سه بانوی رزمی کار قمی در مسابقات آسیایی پایوهوت
  • سخنرانی علمی «فناوری اطلاعات و امر دینی» برگزار می‌شود
  • همایش بین‌المللی معرفت و رسالت حسینی در کربلا برگزار می‌شود
  • امسال ۵۰ نمایشگاه در شهر آفتاب برگزار می‌شود
  • جشنواره «رود و ریل» در روستای گردشگری «بیشه» برگزار می‌شود
  • امسال ۵۰ نمایشگاه در شهر آفتاب برگزار می‌شود/ دائمی شدن نمایشگاه شهر آفتاب در دست اقدام
  • ضرورت اتصال دانش و تکنولوژی به صنعت پلیمری