Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل ورزش و جوانان کردستان گفت: تیم چاپ معلم با نتایجی که در لیگ دسته سوم فوتسال بدست آورد توانست جواز حضور در لیگ دسته دوم را کسب کند و ما خوش بین به صعود آنها به لیگ دسته یک هستیم.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ حامد جولائی شامگاه شنبه هفتم دی ماه به همراه رئیس هیات فوتبال استان کردستان و رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سنندج از تمرینات تیم فوتسال چاپ معلم بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل ورزش و جوانان استان کردستان در این بازدید عنوان کرد: تیم چاپ معلم توانست با کسب نتایج خوب به لیگ دسته دوم صعود کند و خوش بین هستیم با کسب نتایج خوب در این رقابت ها و حمایت های اداره کل ورزش و جوانان و هیات فوتبال استان جواز حضور در لیگ دسته یک و لیگ برتر را پیدا کند.

جولائی ضمن تشکر از باشگاه چاپ معلم، گفت: ظرفیت ورزش کردستان و شایستگی ورزشکاران استان نشان داده است که بخش خصوصی می بایست ورود پر رنگ تری در حوزه ورزش داشته باشد.

رضا رحمانی رئیس هیات فوتبال استان کردستان هم در این دیدار گفت: هیات فوتبال سقز نیز در کنار تیم چاپ معلم در لیگ دسته دوم فوتسال حضور دارد که امیدوار به کسب نتایج خوب از سوی دو تیم هستیم .

رحمانی ادامه داد: هیات فوتبال کردستان همیشه خود را در کنار تیم های استان می داند و در همه حال حامی تیم های استان است.

رئیس هیات فوتبال استان کردستان عنوان کرد: تیم چاپ معلم جزء باشگاه های با اخلاق استان است که اخلاق را سرلوحه خود قرار داده اند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کردستان سنندج چاپ معلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۸۷۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قضاوت داور چهارمحال و بختیاری در لیگ دسته یک فوتبال کشور


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، حسین امیدی دیدار دو تیم نفت و گاز گچساران و شهر راز شیراز در لیگ دسته یک فوتبال کشور را قضاوت می‌کند.
این دیدار امروز دوشنبه ۲۷ فروردین به میزبانی گچساران برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • تساوی نماینده فوتبال اردبیل در لیگ دسته ۲
  • تساوی نماینده فوتبال اردبیل در لیگ دسته ۲ فوتبال
  • باخت بسکتبالیست های کردستانی در اولین دیدار لیگ دسته اول مردان
  • هیات اسکواش گلستان به رتبه دوم کشور صعود کرد
  • انتصاب ۲ عضو جدید در هیات رییسه فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • ۱۵ پایگاه ورزش قهرمانی نابینایان در کشور ایجاد شده است
  • پیروزی استقلال آبی پوشان ملاثانی در فوتبال دسته اول کشور
  • انتخاب رئیس هیات گلف کردستان
  • قضاوت داور چهارمحال و بختیاری در لیگ دسته یک فوتبال کشور
  • دومین هیات صلح استان کردستان در پاسگاه‌های انتظامی راه‌اندازی شد