Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@07:52:13 GMT

مراسم یادبود عبدالرضا حیاتی در حوزه هنری

تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۸۸۱۶۱

مراسم یادبود عبدالرضا حیاتی در حوزه هنری

حوزه هنری قصد دارد روز دوشنبه مراسمی به یاد عبدالرضا حیاتی، هنرمند تازه‌ درگذشته خوزستانی برگزار کند. ۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۲ فرهنگی سینما و تئاتر نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی تسنیم، کوروش زارعی، مدیر دفتر تئاتر حوزه هنری گفته است روز دوشنبه ساعت 14 به مناسبت هفتم عبدالرضا حیاتی، در مسجد آیت‌الله خامنه‌ای حوزه هنری و به یاد این هنرمند تئاتری مراسمی برقرار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیام تسلیت مدیرعاملان اداره کل هنرهای نمایشی و انجمن تئاترانقلاب در پی درگذشت عبدالرضا حیاتی

عبدالرضا حیاتی که از بنیادگذاران حوزه هنری خوزستان بود، متولد اول فروردین 1332 در اهواز بود. حیاتی از پیشکسوتان شعر و داستان و نمایشنامه‌نویسی استان خوزستان بود که علاوه بر سرودن اشعار انقلابی و دفاع مقدسی با نگارش بیش از 50 نمایشنامه به عنوان یکی از نمایشنامه‌نویسان استان خوزستان و کشور مطرح شد. آثار وی در اکثر جشنواره‌های کشوری و استانی جوایز متعددی را دریافت کرد.

وی روز سه‌شنبه، سوم دی‌ماه بر اثر ایست قلبی در اهواز درگذشت.

مراسم هفتم عبدالرضا حیاتی به همت حوزه هنری تا ساعت 15:30 برقرار است. مسجد آیت‌الله خامنه‌ای در ساختمان مرکزی حوزه هنری واقع در خیابان سمیه، قبل از تقاطع خیابان حافظ واقع شده است.

انتهای پیام/

R1369/P/S4,34,35,40/CT3 واژه های کاربردی مرتبط حوزه هنری تئاتر

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حوزه هنری تئاتر حوزه هنری تئاتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۸۸۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم یادبود آیت الله موسوی بجنوردی (ره) در موسسه یاسین + تصاویر

به گزارش جماران، مراسم یادبود آیت الله سید محمد موسوی بجنوردی (ره) به همت جمعی از شاگردان حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی، صبح امروز در موسسه یاسین قم برگزار شد.

 

 

دیگر خبرها

  • پینوکیویی که کارآفرین است
  • راهیابی ۲ اثر نمایشی از چهارمحال و بختیاری به جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • «دروغ پارلمانی» به شهرزاد آمد/ با دروغ همه چیز به دست میاد!
  • ۲ اثر به جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد راه یافت
  • ۶ سال زندگی با «در انتظار گودو»!/ بازی با زمان بر صحنه تئاتر
  • رشد ۵۰ درصدی آثار هنری شرکت کننده در جشنواره بین المللی امام رضا
  • مدرس حوزه: اکثر خودکشی‌های اخیر مولود فقر است
  • مدرس حوزه علمیه: اکثر خودکشی‌های اخیر مولود فقر است
  • مدرس حوزه علمیه قم : اکثر خودکشی‌های اخیر در ایران مولود فقر و جیب خالی است/ «هیچ توصیه‌ای نداریم که فرد خودکشی‌کننده در قبرستان عمومی دفن نشود»
  • مراسم یادبود آیت الله موسوی بجنوردی (ره) در موسسه یاسین + تصاویر