Web Analytics Made Easy - Statcounter

عرشیان مدیر عامل سازمان تاکسیرانی قزوین در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،گفت: در مرحله چهارم بسته‌های حمایتی، هزار حلقه لاستیک به این سازمان تحویل داده شده است که از این تعداد سهمیه تاکسی‌های  ون بعد از افزایش قیمت بنزین در حال توزیع است.

عرشیان افزود: رانندگان تاکسی‌های ون که تا کنون لاستیک دریافت نکرده اند با در دست داشتن پروانه کار و کارت شناسایی به سازمان تاکسیرانی مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اضافه کرد: سهمیه سایر تاکسی‌ها هم از این هفته بین آنان توزیع می‌شود.

به گفته مدیر عامل سازمان تاکسیرانی قزوین، لاستیک‌هایی که بین تاکسیرانان توزیع می‌شود ۵۰ درصد زیر قیمت بازار است.

عرشیان افزود: سالانه هر راننده تاکسی می‌تواند یک جفت لاستیک دریافت کند، اما امسال به آنان دو جفت لاستیک داده می‌شود.

عرشیان افزود: همچنین ۱۵ هزار لیتر روغن بین رانندگان تاکسی در حال توزیع است و محدودیتی برای عرضه آن بین رانندگان نداریم.

به گفته او، تعویض روغن برای رانندگان تاکسی، آژانس‌ها و سرویس مدارس رایگان است.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تاکسیرانی قزوین رانندگان تاکسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۸۸۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۶۰ هزار تن کود کشاورزی در قزوین

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از توزیع ۶۰ هزار و ۸۱۵ تن انواع کودهای شیمیایی در سال گذشته میان بهره‌برداران این استان خبر داد.

محمدحسین عطایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین از توزیع ۶۰ هزار و ۸۱۵ تن انواع کودهای شیمیایی طی سال گذشته در بین بهره برداران این استان خبر داد و اظهار کرد: از این میزان ۵۰ هزار تن ازته، ۸۶۵۰ تن فسفاته و ۲۱۶۵ تن پتاسه است.

وی با بیان اینکه میزان کود توزیع شده ازته ۹۳ درصد، فسفاته ۵۸ درصد و پتاسه ۹۶ درصد بوده است، افزود: بر اساس سهمیه تخصیصی توزیع کودهای شیمیایی در سال گذشته برای استان، ۵۳ هزار و ۸۵۱ تن ازته فسفاته ۱۴ هزار و ۸۴۹ تن و ۲۲۵۰ تن پتاسه تعیین شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین خاطرنشان کرد: کود شیمیایی یارانه‌ای به محصولات زراعی استان و بخشی از باغاتی که شناسنامه دار شده‌اند، تخصیص یافته است.

عطایی تاکید کرد: در حال حاضر کود مورد نیاز سرک مزارع گندم و جو آبی و دیم در حال توزیع میان بهره‌برداران بخش کشاورزی استان است.

وی گفت: تهیه به موقع نهاده‌های مورد نیاز کشاورزان برای رسیدن به کشاورزی پایدار ضروری است و توزیع مناسب و به موقع کودهای شیمیایی و مصرف بهینه آن بر عملکرد محصولات کشاورزی تأثیر بسزایی دارد.

کد خبر 744413

دیگر خبرها

  • رانندگان اسنپ و تپسی، زیر بار کمیسیون
  • توزیع لاستیک با تعرفه دولتی
  • نظر سخنگوی تعزیرات حکومتی درباره حق کمیسیون رانندگان تاکسی‌های اینترنتی
  • مالکین خودرو سالانه چهار حلقه لاستیک باتعرفه دولتی دریافت می کنند
  • حق کمیسیون رانندگان تاکسی‌های اینترنتی منصفانه نیست+ فیلم
  • اعلام نرخ جدید کرایه تاکسی در سنندج + نرخ کرایه ها
  • توزیع لاستیک با تعرفه دولتی با هدف تعادل بخشی قیمت بازار
  • خبر خوش بیمه‌ای برای تاکسیرانان قزوینی
  • ◄ حرکت شتابان جاده قدیم قزوین رشت به سوی نابودی کامل
  • توزیع ۶۰ هزار تن کود کشاورزی در قزوین