Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@23:06:03 GMT

برخورد با تخلفات حادثه‌ساز در کرمان تشدید شد

تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۸۸۲۸۹

برخورد با تخلفات حادثه‌ساز در کرمان تشدید شد

سرهنگ یوسف نجفی  روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طرح برخورد با تخلفات نبستن کمربند ایمنی، استفاده کنندگان از تلفن همراه حین رانندگی و همچنین استفاده نکردن از کلاه ایمنی در بین موتورسوران در سراسر استان با بهره‌گیری از تمامی امکانات خودرویی و عوامل انسانی به مرحله اجرا در خواهد آمد.

وی هدف از برگزاری این را طرح پیشگیری از حوادث ترافیکی در سطح استان عنوان کرد و گفت: با برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده  پلیس راهنمایی و رانندگی در سراسر استان در تلاش است تا بتواند با استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود درون و برون سازمانی و همچنین اقدامات فرهنگی و کنترل تخلفات حادثه‌ساز، امنیت ترافیکی حداکثری را ایجاد کرده تا  شاهد کاهش  کشته‌شدگان ناشی از تصادفات در سطح استان باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کرمان پوشش کامل نقاط حادثه‌خیز را از اقدامات این پلیس در این طرح برشمرد و تصریح کرد: تمامی نقاط حادثه‌خیز در سطح معابر شهری در استان شناسایی و تحت پوشش کامل عملیات ترافیکی قرار خواهند گرفت.

سرهنگ نجفی گفت: رانندگان هم‌استانی ضمن رعایت و احترام به حقوق شهروندی، قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را به خوبی اجرا کنند تا ضمن کاهش بی‌نظمی در تردد در معابر شهری در پیشگیری از وقوع تصادفات سهم موثری داشته باشند.

برچسب‌ها کرمان ایرنا انتظامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرمان ایرنا انتظامی کرمان ایرنا انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۸۸۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سردار تیمور حسینی گفت: قرار است اصلاحاتی در برخی از بند‌های این مصوبه جدید انجام شود و امیدواریم به زودی این قانون ابلاغ شود.
­
این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه یکی از راه‌های پیشگیری از تخلف و جرم، مجازات است، افزود: در تمامی مکاتب حقوقی دنیا این موضوع پذیرفته شده که باید هزینه جرم بالا باشد تا موجب بازدارندگی شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بی احتیاطی جان راکب موتورسیکلت در صومعه سرا را گرفت
  • افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه
  • تخلفات راهنمایی و رانندگی و مبلغ جریمه ها در کشورهای همسایه چگونه است؟
  • پلیس راهور: قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است
  • سردار حسینی: قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است
  • قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است
  • برخورد قانونی با ۶۰هزار خودرو در سمنان/ تخلفات رانندگی رشد داشت
  • برخورد مرگبار جرثقیل نیسان با عابر پیاده
  • راننده نیسان عابر پیاده‌ای را کشت
  • برخورد شدید جرثقیل نیسان با عابر پیاده حادثه ساز شد