Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-03-28@13:07:36 GMT

واکنش نوبخت به پیشنهاد افزایش وام ازدواج

تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۸۸۴۲۸

به گزارش سرویس اقتصادی جام نیـوز،  محمدباقر نوبخت، درباره اینکه نمایندگان خواستار افزایش وام ازدواج در سال ۹۹ هستند آیا دولت منابع کافی را برای این امر را دارد، تصریح کرد: این مسائل مربوط به بانک مرکزی است و ما نمی‌توانیم تکلیف مالایطاق را اجرا کنیم.

 

وی همچنین درباره تخصیص ۶ هزار میلیارد تومان برای همسان سازی حقوق بازنشستگان، گفت: مجلس در سال جاری برای همسان سازی حقوق بازنشستگان ۳ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار پیش بینی کرد که دولت از اختیار خود استفاده کرده و این رقم را به ۵ هزار میلیارد تومان افزایش داد تا حقوق بازنشستگان افزایش مناسبی پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس سازمان برنامه و بودجه افزود: علیرغم تمامی مشکلات، در لایحه بودجه سال ۹۹ نیز اعتباری بالغ بر ۶ هزار میلیارد تومان برای همسان سازی حقوق بازنشستگان در نظر گرفته شده است و در صورت امکان و معرفی منابع جدید توسط مجلس، دولت از افزایش اعتبار برای همسان سازی حقوق بازنشستگان استقبال می‌کند.

 

عضو کابینه دوازدهم درباره افزایش حقوق کارمندان در لایحه بودجه سال ۹۹، اظهار کرد: بر اساس قانون افزایش حقوق باید متناسب با نرخ تورم باشد به همین دلیل در سال‌های گذشته حقوق کارمندان بیش از نرخ تورم افزایش یافت تا قدرت خرید بیشتر شود.

 

مهر

2025

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: نوبخت اقتصاد جام نیوز سازمان برنامه و بودجه ازدواج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۸۸۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر فوری وزیر کار برای بازنشستگان/ زمان افزایش حقوق بازنشستگان اعلام شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، صولت مرتضوی در مورد زمان اعمال افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی گفت: طبق آنچه قانون تصویب کرده است باید در فروردین ماه افزایش حقوق بازنشستگان اعمال شود و کام بازنشستگان عزیزمان هم ان‌شاالله شیرین شود.

ایلنا در گزارشی نوشت: وی در پاسخ به این سوال که در رابطه با بازنشستگان کشوری و لشکری وضعیت پرداخت‌ها چگونه است، گفت: در نورد بازنشستگان کشوری هم به همین شکل است و اعزایش حقوق‌ها در فروردین اعمال می شود اما در مورد بازنشستگان لشکری موضوع دست ما نیست و قطعا هر چه قانون باشد اجرا می‌شود.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888635

دیگر خبرها

  • افزایش ضریب حقوق سال ۱۴۰۳ کارمندان و بازنشستگان دولت + جدول و جزئیات
  • مالیات ارزش افزوده ۱۰ درصدی ابلاغ شد
  • خبر خوش وزرات کار به بازنشستگان تامین اجتماعی
  • زمان اعمال افزایش حقوق بازنشستگان در پرداخت‌ها
  • (ویدیو) افزایش حقوق بازنشستگان از فروردین ماه
  • خبر فوری وزیر کار برای بازنشستگان/ زمان افزایش حقوق بازنشستگان اعلام شد
  • مرتضوی: افزایش حقوق بازنشستگان در فروردین اعمال می‌شود +فیلم
  • همسان‌سازی حقوق بازنشستگان با پافشاری مجلس محقق شد
  • افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی چه زمانی پرداخت می‌شود؟
  • افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی چه زمانی پرداخت می‌شود؟