Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر شرکت پخش فراورده‌های نفتی منطقه خوزستان (اهواز)گفت: با صدور ۲۶هزار کارت سوخت برای خودروهای پلاک اروندی و تحویل آن به سازمان منطقه آزاد اروند ، پرونده کارت سوخت این خودروها نیز بسته شد.

نعمت الله نجفی افزود:پس از پیگیری‌های صورت گرفته توسط شرکت متبوع ، همه خودروهای پلاک اروندی(قدیم وجدید) صاحب کارت سوخت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: مالکان خودروهای اروندی می توانند برای دریافت کارت سوخت خود به منطقه آزاد اروند مراجعه کنند.

---

مدیرشرکت پخش فراورده‌های نفتی منطقه خوزستان(اهواز) در ادامه افزود: سهمیه سوخت خودروهای اروندی همانند سایر خودروهای شخصی ۶۰ لیتر در ماه است و سهمیه ماه‌هایی که سوخت دریافت نکرده‌اند در کارت‌ سوخت خودروهای اروندی شارژ شده است.
نجفی افزود: با تعیین تکلیف کارت‎ سوخت خودروهای پلاک اروندی ، پرونده سهمیه سوخت همه خودروهای عمومی و سواری در خوزستان بسته شد و چنانچه تغییراتی در سهمیه سوخت (بنزین) خودروها ایجاد شود توسط شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی ایران اعمال می شود.
صاحبان خودروهای پلاک اروندی در خوزستان بارها نسبت به صادر نشدن کارت سوخت خود ابراز گله‌مندی کرده بودند.
خودروهای پلاک اروندی که از طریق سازمان منطقه آزاد اروند(بندر خرمشهر) وارد کشور شده تنها مجاز به تردد در استان خوزستان هستند و در صورت خروج از استان باید مرخصی بگیرند تا مشمول جریمه نشوند.
مدت مرخصی خودروهای پلاک اروند ۲ ماه در سال است./ایرنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۸۸۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان شارژ سهمیه بنزین اردیبهشت ماه

این دومین سهمیه ماهانه سال ۱۴۰۳ است که به کارت‌های هوشمند سوخت شخصی واریز خواهد شد، همچنین سهمیه سوخت خودرو‌های عمومی و خدماتی مطابق جدول سهمیه طرح مدیریت مصرف سوخت واریز می‌شود.

به گزارش دنیای اقتصاد، سهمیه‌بندی بنزین از ساعت صفر روز جمعه، ۲۴ آبان‌ماه سال ۱۳۹۸ براساس مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران سه قوه، برای همه وسایل نقلیه بنزین‌سوز آغاز شد.

سقف ذخیره سهمیه بنزین کارت‌های هوشمند سوخت برای مالکان خودرو‌های شخصی و موتورسیکلت‌ها هم‌اکنون ۶ ماه است، بنابراین سهمیه واریزی ماهانه خودرو‌های شخصی و موتورسیکلت‌ها در صورت استفاده نکردن، حداکثر تا ۶ ماه در کارت‌های هوشمند سوخت قابل ذخیره خواهد بود.

هم‌اکنون کشور در شرایط ناترازی تولید و مصرف بنزین قرار گرفته و لازم است مدیریت بهینه مصرف سوخت و استفاده از کارت سوخت شخصی به‌منظور جلوگیری از عرضه خارج از شبکه سوخت، بیش از پیش مدنظر قرار گیرد تا کشور را در معرض خطر واردات سوخت قرار ندهد.

دیگر خبرها

  • دارندگان کارت سوخت بخوانند/ سهمیه بنزین چه تغییری کرد؟
  • کارت سوخت‌ ها شارژ شد
  • زمان شارژ سهمیه بنزین اردیبهشت ماه
  • کارت سوخت‌ها شارژ شد؟
  • سهمیه بنزین اردیبهشت شنبه شارژ می‌شود
  • ۶۰ لیتر سهمیه بنزین اردیبهشت‌ماه بامداد شنبه شارژ می‌شود
  • ۶۰ لیتر سهمیه بنزین اردیبهشت ماه بامداد شنبه شارژ می شود
  • زمان واریز سهمیه بنزین اردیبهشت‌ اعلام شد | چند لیتر واریز می شود؟
  • ۶۰ لیتر سهمیه بنزین اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ بامداد شنبه شارژ می‌شود
  • ۶۰ لیتر سهمیه بنزین اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ امشب شارژ می‌شود