Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-03-28@16:51:32 GMT

برگزاری همایش از بصیرت تا مقاومت در مشهد

تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۸۹۲۷۲

برگزاری همایش از بصیرت تا مقاومت در مشهد

همایش «از بصیرت تا مقاومت» به میزبانی بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی برگزار شد.

به گزارش قدس آنلاین، بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی   امروز همایش «از بصیرت تا مقاومت» را در چارچوب سلسله پیش نشست‌های همایش ملی «مقاومت اسلامی از نگاه قرآن کریم» با همکاری پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی برگزار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این همایش با سخنرانی محمد صادق کوشکی کارشناس مسائل سیاسی، نویسنده و پژوهشگر و با حضور جمعی از محققان و پژوهشگران تدارک دیده شده است.
گفتنی است؛ این همایش در محل تالار شیخ طبرسی بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی از ساعت ۸ صبح  برگزار شد. 
منبع: آستان نیوز 

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: مشهد محمدصادق کوشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۸۹۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی خشم و انزجار در مشهد؛ در سومین جمعه ماه مبارک رمضان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی اعلام کرد:  در تداوم حملات رژیم جعلی و خونخوار صهیونیستی به نوار غزه و جنایت اخیر در حمله وحشی گرانه به بیمارستان شفا که دل‌های مسلمانان جهان و حق طلبان را مالامال از کینه و نفرت کرده است راهپیمایی مردمی انزجار از این فاحعه،  فردا جمعه دهم فروردین مصادف با ۱۸ ماه مبارک رمضان در مشهد پس از اقامه نماز دشمن شکن جمعه برگزار می‌شود.

این مراسم از باب الجواد حرم مطهر رضوی به طرف چهار راه خسروی و چهار راه شهدا با حضور حماسی زائران و مجاوران رضوی و نمازگزاران جمعه  برگزار خواهد شد تا با محکوم کردن جنایات وحشیانه رژیم دیوسیرت صهیونیستی، شعار  مرگ براسرائیل و مرگ بر آمریکا را  فریاد و همبستگی و حمایت همیشگی خود را با غزۀ مقاوم اعلام کنند.

دیگر خبرها

  • مراسم ۱۲ فروردین با سخنرانی رئیس جمهور در حرم امام برگزار می شود
  • راهپیمایی خشم و انزجار در مشهد؛ در سومین جمعه ماه مبارک رمضان
  • توزیع ۴۸ هزار افطاری متبرک در مناطق کم برخوردار در مشهد
  • برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی در اشکذر
  • برگزاری جشنواره المان های نوری در مشهد+ تصاویر
  • ارسال ۱۵۰۰ اثر به دبیر خانه جشنواره شعر رضوی
  • برگزاری اردو‌های نذرشفا در مشهد الرضا
  • پهن شدن سفره افطاری ۶ کیلومتری در مشهد
  • امیدآفرینی به نسل جوان از رسالت‌های ائمه جماعات است
  • تولیت آستان قدس رضوی: حضور کمرنگ نوجوانان و جوانان در مساجد از دغدغه‌های دلسوزان کشور است