Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر راه و شهرسازی با تأکید بر این‌که خرید و فروش طرح ملی مسکن تخلف است، گفت: هر کسی این کار را انجام دهد از طرح ملی مسکن حذف می‌شوید.

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، محمد اسلامی در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسش تسنیم مبنی بر این‌که آیا در تولید و بازسازی 2 دستگاه لکوموتیو از کشورهای دیگر (زیمنس آلمان) کمک گرفته شده است، اظهار کرد: خیر، در تولید لکوموتیو از هیچ کشوری کمک نگرفته‌ایم و برای اولین‌بار لکوموتیو ایرانی تولید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این‌که همه حلقه‌های مفقوده (وابستگی به خارج) تولیدات ریلی برطرف شده است، افزود: با وجود این‌که مسیرهای معامله با ایران با مزاحمت استکبار مواجه شده، صنعت داخل در مسیر شکوفایی قرار گرفته است.

وی با یادآوری این‌که از ابتدای امسال تاکنون 456 تجهیزات ریلی تولید داخل وارد ناوگان سراسری راه آهن شده است، ادامه داد: با توجه به اهمیت قطارهای حومه‌ای در تردد مردم، سال آینده شرکت قطارهای حومه‌ای راه‌اندازی می‌شود و مترو کرج و هشتگرد به آن اضافه نخواهد شد.

وزیر راه و شهرسازی درباره خرید و فروش امتیاز طرح ملی مسکن نیز گفت: این کار تخلف است و اساساً امتیاز طرح مذکور قابل معامله نیست و هر کس این کار را انجام دهد با کد رهگیری ثبت‌شده در سامانه حذف می‌شود.

اسلامی تأکید کرد: این کار سودجویی است و با آن به‌شدت برخورد می‌کنیم.

چند روز پیش مدیرعامل شرکت عمران پردیس از خرید و فروش امتیاز طرح ملی مسکن به قیمت 150میلیون تومان در این شهر خبر داده بود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات مجلس یازدهم رمز پویا گابریل کالدرون باشگاه استقلال خودروی ملی ترکیه احمد خرم محمدرضا رحمانی اف ای تی اف رزمایش دریایی ایران چین روسیه محمد اسلامی طرح ملی مسکن خرید و فروش ممنوعیت انتخابات مجلس یازدهم رمز پویا گابریل کالدرون باشگاه استقلال خودروی ملی ترکیه احمد خرم محمدرضا رحمانی اف ای تی اف رزمایش دریایی ایران چین روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۸۹۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت معامله امتیاز واحد‌های مسکونی طرح نهضت ملی مسکن

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین؛ وهاب میزانی افزود: تا زمان تحویل واحد‌ها به متقاضیان، هر نوع اقدام برای خرید و فروش این واحدها، غیرقانونی است.

وی اضافه کرد: خریداران و فروشندگان و همچنین واسطه‌های بازار مسکن (مشاوران املاک) در صورت خرید و فروش امتیاز طرح مسکن ملی منتظر عواقب و اقدامات قضایی باشند.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی بیان داشت: بر حسب گزارش‌های واصله مردمی و مراجع نظارتی برخی اقدام به خرید و فروش امتیاز مسکن ملی می‌کنند که ضمن هشدار به آنها اعلام می‌شود هر نوع خرید و فروش این امتیاز دولتی غیرقانونی بوده و پیگرد قانونی دارد.

وی تاکید کرد: در بسیاری از موارد، این اتفاق با توجه به ناآگاهی خریداران صورت می‌گیرد لذا افراد باید توجه داشته باشند هر ایرانی تنها یک‌بار می‌تواند از امکانات و تسهیلات فرم «ج» یا همان امتیاز دولتی مسکن و زمین استفاده کند و در صورت فروش، این امتیاز را برای همیشه از دست خواهد داد.

میزانی افزود: این در حالی است که با توجه به ماده ۲۳ قانون پیش‌فروش ساختمان و ماده ۱۹ آیین‌نامه اجرایی آن و نیز ماده ۳ آیین‌نامه اجرایی طرح‌های حمایتی و اقدام ملی مسکن، هر نوع خرید و فروش امتیاز طرح‌های حمایتی وزارت راه و شهرسازی ممنوع است و رسانه‌ها هم باید از درج تبلیغات محلی خرید و فروش این طرح‌ها خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • ممنوعیت فروش امتیاز واحد‌های مسکونی طرح نهضت ملی مسکن
  • خرید و فروش مسکن ملی ممنوع شد + جزئیات
  • جزئیات جدید از ممنوعیت خرید و فروش امتیاز مسکن ملی
  • حبس در انتظار فروشندگان امتیاز مسکن ملی
  • ممنوعیت معامله امتیاز مسکن ملی در قزوین
  • اقدامات قضائی در انتظار عاملان خرید و فروش امتیاز طرح مسکن ملی
  • در دام دلالان خرید و فروش «امتیاز نهضت ملی مسکن» نیفتید
  • خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن ممنوع است
  • ممنوعیت معامله امتیاز واحد‌های مسکونی طرح نهضت ملی مسکن
  • معامله امتیاز مسکن ملی در قزوین ممنوع است