Web Analytics Made Easy - Statcounter

گزارش پارسینه؛ محمدرضا تابش نماینده اردکان و عضو کمیسیون برنامه و بودجه محاسبات مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارسینه با بیان اینکه تمامی شرکت های زیر مجموعه رهبری مالیات می دهند، گفت: زمانی که می خواهیم یک کاری را انجام دهیم باید آرام آرام اصلاحات ساختاری را انجام و شرکت ها را در مسیر قرار دهیم و بعد از آنها مالیات بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات، با بیان اینکه گردش حساب شرکت های دولتی باید عیان شود، تاکیدکرد: مهم است که به منظور تخصیص بودجه، گردش حساب شرکت های دولتی مشخص شود. در همین راستا اقدامات مقدماتی به منظور شفافیت گردش حساب شرکت های دولتی انجام شده است.

تابش اظهار کرد: برای اولین سال است که به بودجه شرکت های دولتی توجه می کنیم و گزارشات خوبی را دیوان محاسبات از بودجه شرکت های دولتی ارائه کرده است. قاعدتا متعاقب آن مرکز پژوهش ها هم گزارشاتش را می دهد و ما هم سعی می کنیم با توجه به واقعیات حاکم بر کشور، گزارش واقع بینانه ای را تنظیم کنیم و به صحن بدهیم.

این نماینده مجلس تصریح کرد: بودجه باید مبتنی بر عملکرد باشد اما این موضوع هم مربوط به شرایط خوب است.

به گفته تابش اصلاح ساختار بودجه باید در شرایطی عملیاتی شود که کشور شرایط عادی داشته باشد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: گفتگوی پارسینه محمدرضا تابش مجلس شورای اسلامی کمیسیون برنامه و بودجه محاسبات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۸۹۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک فروند بوئینگ ۷۳۷ برای پروازهای داخلی به ناوگان هما اضافه شد

تین نیوز

مدیرکل روابط عمومی هما گفت: یک فروند هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ به منظور توسعه پروازهای داخلی این شرکت به ناوگان هما افزوده شده که حسب برنامه های پیش بینی شده قبلی این شرکت بوده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، حسام قربانعلی مدیرکل روابط عمومی هما اظهار کرد: یک فروند هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ به منظور توسعه پروازهای داخلی این شرکت به ناوگان هما افزوده شده که حسب برنامه های پیش بینی شده قبلی این شرکت بوده است.

قربانعلی اذعان کرد: با ورود این هواپیما به ناوگان هما ۱۲۰۰ صندلی روزانه به ظرفیت صندلی های شرکت به ویژه در پروازهای داخلی افزوده می شود.

این هواپیما به منظور بهره گیری برای انجام پروازهای فوق العاده در مسیرهای داخلی خواهد بود و با توجه به افزایش تقاضا برای سفرهای هوایی به ویژه در اردیبهشت ماه، اقدام به برقراری پروازهای فوق العاده در مسیرهای تهران به مشهد و بالعکس، تهران به شیراز و بالعکس و تهران به بندرعباس و بالعکس کردیم.

هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران هما در راستای افزایش توان خدمت رسانی در شبکه پروازی داخلی خود، توسعه ناوگان به صورت اجاره ای را به عنوان یکی از برنامه های کوتاه مدت خود در این زمینه در دستور کار خود قرار داده است.

متقاضیان سفر با پروازهای "هما" می توانند برای خرید بلیت ضمن مراجعه به دفاتر فروش" هما" با شماره تلفن ۰۲۱۴۶۶۲۱۸۸۸ دفتر فروش تلفنی هما نسبت به خرید بلیت این پروازها اقدام کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • تظاهرات دانشجویی در آرژانتین 
  • یک فروند بوئینگ ۷۳۷ برای پروازهای داخلی به ناوگان هما اضافه شد
  • بهسازی ۳۰۰ کیلومتر از راه‌های عشایر استان مرکزی آغاز شد
  • هشدار پلیس فتا در رابطه با پیامک‌های طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی و ابلاغ دولتی
  • چگونه خسارات سیل را کاهش دهیم؟
  • «کاوشی در اقتصاد تعاون» منتشر شد
  • ۱۰ مورد از رایج‌ ترین کلاهبرداری‌ های اینستاگرامی
  • انتصاب عضو جدید هیئت مدیره شرکت ملی پست
  • انتصاب عضو جدید هیأت مدیره شرکت ملی پست
  • شناسایی و معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در خوزستان