Web Analytics Made Easy - Statcounter

سوگلی در تماشاخانه دیوار چهارم به صحنه می رود

به گزارش روابط عمومی، نمایش سوگلی به نویسندگی پوریا آژند، کارگردانی نگار چگنی و تهیه کنندگی بهراد خرازی از روز یکشنبه ۸ دی ماه ساعت ۲۲:۴۵ در تماشاخانه دیوار چهارم به صحنه می رود.
در این اثر نمایشی، بهراد خرازی، کسری ذوالفقاری، فرشته ترابی، مرتضی یعقوب پور، مژگان اخلاقی، حمید دلسوزی، صدف صفری، سمیرا سعادت، سید روح اله عقدائی ، نگار چگنی به ایفای نقش می پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در خلاصه داستان نمایش سوگلی آمده است که روایتی متفاوت از زندگی احمد شاه و سوگلی هایش در دربار.
علاقه مندان جهت تهیه بلیط این نمایش میتوانند به سایت تیوال و یا گیشه تماشاخانه دیوار چهارم مراجعه کنند.

مدرسه پینوکیو تمدید شد

نمایش مدرسه پینوکیو به نویسندگی و کارگردانی آرش سنجابی که از ۱۷ آذر ماه در تماشاخانه نوفل لوشاتو روی صحنه رفته بود به دلیل استقبال مخاطبین تمدید شد و تا ۲۰ دی ماه، هرشب ساعت ۲۱ در سالن شماره یک عمارت نمایشی نوفل لوشاتو به صحنه می رود.
اتابک نادری، نورا هاشمی، بابک صحرایی، سیما خضرآبادی، فاطیما درستکار، علیرضا میرزامحمدعلی، رازیما میرزایی، سوزان صفانیا و فریبرز گلبن بازیگران این اثر نمایشی هستند.
مدرسه پینوکیو بر اساس برداشتی آزاد از رمان بختیار علی نوشته شده و در خلاصه آن آمده است: «الان چیز زیادی از اون مجموعه رخدادها یادم نیست، اما بهش میگفتن مدرسه پینوکیو!»
علاقه مندان جهت خرید بلیت این نمایش می توانند به سایت تیوال و یا گیشه تماشاخانه نوفل لوشاتو مراجعه کنند.

سارا افشار جایگزین شبنم فرشادجو در نمایش اختراع والس شد

سارا افشار از روز یکشنبه ۸ دی ماه و در هفته پایانی اجرای نمایش اختراع والس جایگزین شبنم فرشادجو شد که این روزها در پردیس تئاتر شهرزاد به صحنه می رود.

افشار کارگردان نمایش اختراع والس که سابقه بازی در نمایش هایی همچون باغ آلبالو به کارگردانی حسن معجونی، اسم به کارگردانی لیلی رشیدی، راهزنان به کارگردانی علیرضا کوشک جلالی و دیده بانان به کارگردانی محمدرضا خاکی را داشته از ۸ دی جایگزین فرشادجو در نمایش اختراع والس می‌شود.

فرشادجو به زودی با نمایش من یه زنم صدامو می شنوین؟ به کارگردانی کاملیا غزلی در تالار حافظ به صحنه خواهد رفت.

اختراع والس نوشته مهدی اسدزاده با حضور حسن معجونی، امیرحسین طاهری، محسن نوری، ایرج تدین، حامد کشمیری، هاله پورقدیمی، نورآرش چارلی، آیت بی غم، امیر ادیب، امین رقیب دوست، بردیا رحمتی، پوریا احمدی، محمد حسین قاسمی، ساعت ۲۰:۳۰ در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می رود.

فروش بلیت های این اثر نمایشی از طریق سایت ایران نمایش انجام می شود. مخاطبان و علاقه مندان می توانند در هفته پایانی اجرا، از تخفیف ویژه ۳۰ درصدی بهای بلیت بهره مند شوند.

قتل در موقعیت ۳۵ درجه شمالی برای نجات یک جوان از چوبه دار به صحنه رفت

نمایش قتل در موقعیت ۳۵ درجه شمالی به کارگردانی امین میری ۷ دی ماه در اجرایی خیریه برای نجات یک جوان از چوبه دار به صحنه رفت.

این نمایش با تهیه کنندگی علیرضا توسلی زاده، شامگاه شنبه ۷ دی ماه با همکاری سازمان مردم‌نهاد ما درد مشترکیم، برای نجات جان یک جوان از چوبه دار و تأمین بخشی از مبلغ دیه تعیین شده، در پردیس تئاتر شهرزاد به صحنه رفت. مبلغ دیه مورد نیاز برای نجات این جوان۲۷۰ میلیون تومان است که پیش‌تر ۱۵۰ میلیون تومان آن تأمین شده بود.

در اجرای ویژه قتل در موقعیت ۳۵ درجه شمالی و با حضور چهره‌هایی همچون رخشان بنی‌اعتماد، جهانگیر کوثری، فریدون شهبازیان، مریم سعادت، مائده طهماسبی، طیبه سیاوشی و محمدعلی آهنگران مبلغ ۷۸ میلیون و ۲۱۳ هزار تومان از ۱۲۰ میلیون تومان باقیمانده مبلغ دیه نیز تأمین شد.

فریدون شهبازیان آهنگساز، شهاب مهربان سرپرست نویسندگان، و امیر جنانی، آزاده مشعشعی، هدیه آزاده، امیررضا میرآقا، میثم غنی‌زاده، وحید منتظری، آرش دهقان‌شاد، دینا هاشمی و محمد احمدی بازیگران نمایش قتل در موقعیت ۳۵ درجه شمالی هستند.

این اثر نمایشی ساعت ۱۸ در پردیس تئاتر شهرزاد به صحنه می رود و فروش بلیت نمایش از طریق سایت تیوال انجام می شود.

روزبه اختری نمایش رکوئیم برای یک راهبه را بر روی صحنه می آورد
روزبه اختری کارگردان نمایش رکوئیم برای یک راهبه فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۸۰ درتئاتر شهر با بازی در نمایش آه مریم مقدس با کارگردانی نصرالله قادری شروع کرد و دوره دیده کارگاه آزاد بازیگری امین تارخ و فارغ التحصیل کارشناسی سینما است.

بعد از سالها فعالیت در عرصه بازیگری و بازی در نمایش هایی چون شاخه نبات، تنهایی پرهیاهو، سکوتی با سه نقطه، داستان آن کلات، سیزیف و مرگ،کابوس ها و خون، پوتین ها به ایفای نقش پرداخت ودر زمینه کارگردانی با نمایش پیراهن فعالیت خود را شروع و با نمایش هایی چون ایستادن بر فراز یک اتفاق ،کابوس های خون ،اعصاب کجای آدم، سرزمین تهی سران به کار خود ادامه داد و حالا با نمایش رکوئیم برای یک راهبه در تماشاخانه مهرگان از ۱۷ دی ماه به صحنه می رود.

نمایش رکوئیم برای یک راهبه متنی باشکوه و کمتر شناخته شده از آلبر کامو که در داستانی جنایی به مفاهیم فلسفی و هستی شناسانه می پردازد.به زودی اسامی عوامل این نمایش اطلاع رسانی می شود.

برچسب‌ها پردیس تئاتر شهرزاد تالار حافظ تئاتر نمایش سایت تیوال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پردیس تئاتر شهرزاد تالار حافظ تئاتر نمایش سایت تیوال پردیس تئاتر شهرزاد تالار حافظ تئاتر نمایش سایت تیوال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۹۰۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال ۳۴۲ اثر به دبیرخانه جشنواره تئاتر فتح خرمشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرمشهر گفت: پس از بررسی آثار رسیده تاکنون ۶۲ اثر صحنه‌ای و ۴۸ اثرخیابانی مورد بازبینی قرار گرفته است.
منصور سلامات افزود: در بخش مسابقه بیست و پنجمین جشنواره ملی تاتر فتح خرمشهر در بخش صحنه‌ای و خیابانی موضوعات آثار نمایشی جلوه حضور مردم در مقاومت ۴۵ روزه خرمشهر در مقابل دشمن بعثی، فتح خرمشهر، مقاومت و دفاع مقدس، پرداخت به مولفه‌های بومی با رویکرد فرهنگ ایثار اقوام ایران زمین در بستر تاریخ خواهد بود.
این جشنواره توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و خرمشهر، انجمن هنر‌های نمایشی با مشارکت و همکاری اداره کل هنر‌های نمایشی، سازمان منطقه آزاد اروند و فرمانداری ویژه شهرستان خرمشهر از ۲۹ اردیبهشت آغاز و آیین اختتامیه سوم خرداد با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار خواهد شد.
آثار صحنه‌ای در سه سالن نماشی خرمشهر و آثار در خیابانی در مناطق مختلف شهری با رویگرد مناطق محروم اجرا خواهند شد.

دیگر خبرها

  • مدیرکل هنرهای نمایشی به تماشای «شاماران» نشست
  • دورهمی پیشکسوتان عرصه موسیقی و تئاتر استان یزد
  • ارسال ۳۴۲ اثر به دبیرخانه جشنواره تئاتر فتح خرمشهر
  •  منتخب جشنواره تئاتر رضوی به تماشاخانه مهر می آید
  • منتخب جشنواره تئاتر رضوی به تماشاخانه مهر می‌آید
  • «یاخته» منتخب جشنواره تئاتر رضوی به تماشاخانه مهر می‌آید
  • اجرای ۳ اثر متفاوت در پردیس تئاتر شهرزاد
  • اردیبهشتِ تئاتر شهرزاد با سه نمایش متفاوت
  • یک اردیبهشت بی‌بدیل
  • اعلام جدول اجرای عموم نمایش‌های منتخب خیابانی تئاتر رضوی