Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب، گیرت ویلدرز اعلام کرد که در حال برنامه‌ریزی برای برگزاری مسابقه کشیدن کاریکاتور پیامبر اسلام است.

حدود یک سال پیش وی به دلیل واکنش‌های شدید برنامه‌ای مشابه را لغو کرد؛ برنامه قبلی ویلدرز برای برگزاری این مسابقه باعث تظاهرات گسترده در برخی از کشورها با اکثریت مسلمان از جمله پاکستان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ویلدرز كه رئیس بزرگترین حزب مخالف دولت در پارلمان هلند است، ادعا کرد: آزادی بیان باید بر خشونت و فتواهای اسلامی غلبه داشته باشد.

ویلدرز منتقد صریح اسلام است و در گذشته درباره پیامبر اکرم (ص) اظهارنظرهای جنجالی انجام داده است.

وی همچنین فیلمی ضدقرآنی و موهن به نام «فتنه» ساخته که در آن با تحريف معانی قرآنی و به تصويركشيدن كاريكاتور پيامبر (ص) و نسبت‌دادن حادثه ۱۱ سپتامبر و بمب‌گذاری در مادريد به مسلمانان، با استفاده از ابزارهای رسانه‌ای سعی در القای مطالب دروغين به جای حقايق اسلامی به بيننده دارد.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۹۰۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین دوره رقابت فوتسال جام هیات مذهبی زاهدان برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی جهانشاهی  گفت : براساس برنامه ریزی صورت گرفته، نخستین دوره رقابت فوتسال جام هیات مذهبی زاهدان گرامیداشت زنده یاد (محمد سلمان اکبری) در اردیبهشت ماه جاری در مرکز استان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: فراخوان این دوره از رقابت از ۲ ماه قبل داده شده و براساس آخرین جمع بندی صورت گرفته، تاکنون ۱۶ تیم از هیات مذهبی زاهدان برای شرکت در این دوره از رقابت اعلام آمادگی کرده‌اند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان ایجاد شور و نشاط و سلامتی در بین فعالان هیاتی را از اهداف برگزاری این دوره از رقابت بیان کرد و افزود: براساس برنامه ریزی صورت گرفته رقابت تیم ها از هفتم تا هفدهم اردیبهشت ماه جاری در سالن‌های تعیین شده از ساعت هفت تا ۹ شب با حضور داور لیگ برتر کشور انجام خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: در پایان این دوره از رقابت به چهار تیم منتخب، جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

حجت الاسلام جهانشاهی از عموم مردم برای حضور،‌ مشاهده و تشویق تیم‌ها در این رقابت دعوت کرد و گفت: در حین برگزاری رقابت، برنامه های فرهنگی خوبی برای اجرا در نظر گرفته شده است.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • نخستین دوره رقابت فوتسال جام هیات مذهبی زاهدان برگزار می‌شود
  • نمایشگاه خوشنویسی هنرمندان در جهان اسلام برگزار می‌شود/ ساخت فیلمی با موضوع رضوی برای جشنواره فجر
  • تشریح جزئیات جشنواره‌های رضوی/ نمایشگاه آثار خوشنویسی جهان اسلام برگزار می‌شود
  • برگزاری برنامه‌های فرهنگی و تبیینی دهه کرامت در بوشهر
  • پیش‌بینی برنامه‌های متنوع برای گرامیداشت روز دختر در کردستان
  • برگزاری اولین مسابقه اهداف پروازی سال ۱۴۰۳
  • «فرستاپن» فاتح گرندپری چین شد
  • فرمول یک| فرستاپن فاتح گرندپری چین شد
  • مسابقه استانی مشاعره دانش آموزی در گناوه برگزار شد
  • مسیح مهاجری: تا وقتی تکلیف واعظ توهین کننده به پیامبر و قضیه باغ ازگل را روشن نکنید، نمی توانید جامعه را ملتزم به دین و حجاب کنید