Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-16@18:07:24 GMT

جشن میلاد حضرت زینب(س) در آستان امامزاده حسین(ع)

تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۹۰۶۶۳

جشن میلاد حضرت زینب(س) در آستان امامزاده حسین(ع)

کانون خبرنگاران نبأ ــ جشن میلاد حضرت زینب(س) همراه با گرامیداشت روز پرستار در آستان مقدس امامزاده حسین(ع) قزوین برگزار می‌شود.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ جشن میلاد حضرت زینب(س) همراه با گرامیداشت روز پرستار، چهارشنبه، ۱۱ دی‌ماه، ساعت ۱۴:۳۰ در آستان مقدس امامزاده حسین(ع) قزوین برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم که با همایش خادمان آستان مقدس امامزاده حسین(ع) همراه است، حجت‌الاسلام نوروزی، معاون فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین سخنرانی می‌کند و در ادامه مرتضی سلیمانی به مولودی‌خوانی می‌پردازد.
ولی عباسی انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: جشن میلاد حضرت زینب ایکنا امامزاده حسین قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۹۰۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مترو مشهد مقدس باید پیوست زیارت داشته باشد

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: آستان قدس رضوی باید همکاری و همراهی لازم با شهرداری، برای احداث ایستگاه باب‌الجواد(ع) در خط ۳ مترو را داشته باشد.

حجت‌الاسلام حسن منصوریان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان‌رضوی، با بیان اینکه یکی از شاخص‌ترین پروژه‌های عمرانی شهر مشهد، پروژه احداث خط ۳ مترو است، اظهارکرد: یکی از تأکیدات جدی شورای شهر، برخورداری پروژه‌های عمرانی از پیوست زیارت است و متولیان حوزه زیارت باید دغدغه فراهم آوردن شرایط زیارت آسان و ارزان را برای عموم داشته باشند.

وی گفت: در شرایطی که همه اهتمام مدیریت شهری، ترویج فرهنگ زیارت و بسط و توسعه فرهنگ رضوی در سطح شهر مشهد است، آستان قدس رضوی هم باید همراهی لازم برای اجرای بزرگترین پروژه شهری، یعنی خط ۳ مترو را با شهرداری داشته باشد.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس افزود: ابَرپروژه خط ۳ مترو مشهد نباید بدون پیوست زیارت باشد، چرا که این امر زیبنده شهر زیارتی چون مشهد نیست، این پروژه را معطل نمی‌کنیم و مردم باید هرچه زودتر از آن بهره‌مند شوند.

حجت‌الاسلام منصوریان تصریح کرد: همکاری آستان قدس با شهرداری مربوط به ایستگاه باب‌الجواد (ع) است که شهرداری تاکنون هزینه‌های زیادی برای این پروژه انجام داده و بهره‌برداری و تکمیل آن، بدون پیوست زیارت، خسارت بزرگی به شهر است.

کد خبر 744757

دیگر خبرها

  • اجتماع مردمی «وعده صادق» با مداحی حسین طاهری در حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار می‌شود
  • کمک ۱۰ میلیاردریالی خانواده ای نیک اندیش به مرکزی درمانی در شیراز
  • یکی از خیابان‌های شهر قزوین به نام شهید آتش‌نشان نامگذاری شود
  • برگزاری جشن‌های دهه کرامت با هویت محلی، ملی و بین‌المللی
  • آیین غبار روبی آستان مقدس امام زاده عبدالله بافق
  • آیین غبار رویی آستان مقدس امام زاده عبدالله بافق
  • جشن‌های دهه کرامت با هویت محلی، ملی و بین‌المللی برپا می شود
  • مترو مشهد مقدس باید پیوست زیارت داشته باشد
  • تسریع در ساماندهی آستان امام‌زاده حسین (ع) اولویت شورا است
  • تسریع در ساماندهی آستان امامزاده حسین (ع) اولویت شورا است