Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه تلویزیونی المسیره در خبری به نقل از یحیی سریع، سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن در کنفرانس خبری جهت برشمردن دستاورد‌های سال ۲۰۱۹ در رویارویی با متجاوزان، اعلام کرد، تاکید ما تداوم اجرای ماموریت‌ها و وظایفی است که در مسیر دفاع از وطن و تقویت توانمندی دفاعی بر عهده داریم، این روند با هدف آزادسازی و تامین امنیت همه بخش‌های جمهوری یمن ادامه خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سریع افزود: در میدان نبرد، نیرو‌های ما به مزدوران فرصت دور شدن از درگیری‌ها می‌دهند تا بتوانند به نیرو‌های ما پناه بیاورند، این مهلت بدین جهت است که می‌خواهیم دشمن فرصت نیابد آنان را هنگام فرار، هدف قرار دهد و به قتل برساند.

او همچنین تصریح کرد: توسعه اهداف موردنظر نیروهایمان را اعلام می‌کنیم، این اهداف مراکز حیاتی و حساس در طول و عرض جغرافیایی کشور‌های متجاوز را شامل می‌شود. این اهداف بر اساس نوع اهمیت به سه بخش تقسیم می‌شوند که بخش اول شامل نُه هدف بسیار مهم است، شش مورد از اهداف این مرحله در خاک عربستان و سه مورد دیگر در خاک امارات قرار دارد.

سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن خاطرنشان کرد: سامانه پدافند هوایی نیرو‌های یمنی سال ۲۰۱۹، شصت و نه پهپاد دشمن را سرنگون کرد.

در حال تکمیل...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: یحیی سریع یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۹۱۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت ۷۸۵۰ فلسطینی در کرانه باختری و قدس اشغالی از هفتم اکتبر تاکنون

عناصر اشغالگر رژیم صهیونیستی از شامگاه دیروز تا صبح امروز پنجشنبه دست کم ۲۵ فلسطینی از جمله یک کودک و تعدادی از اسرای سابق را در کرانه باختری بازداشت کردند.

طبق گزارش المیادین، این بازداشت ها بیشتر در استان الخلیل متمرکز بوده، اما استان های رام الله، طولکرم، جنین، سلفیت و قدس اشغالی را نیز شامل شده است.

علاوه بر این، نیرو‌های اشغالگر به یورش‌ها و بدرفتاری‌های گسترده، ضرب و شتم شدید، و تهدید علیه بازداشت شدگان و خانواده‌هایشان و خرابکاری‌های گسترده و تخریب منازل شهروندان ادامه می‌دهند.

براین اساس، مجموع دستگیرشدگان پس از عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر(شانزدهم مهر) به بیش از ۷۸۴۵ نفر رسیده که این تعداد، شامل بازداشت شدگان از منازل، بازداشت شدگان در ایست و بازرسی های نظامی، افرادی که خود را تحت فشار تسلیم کرده اند و کسانی که به عنوان گروگان بازداشت شده اند، می‌شود.

اشغالگران همچنین به جنایت ناپدید کردن اجباری اسرا در نوار غزه ادامه می‌دهند و از ارائه هرگونه اطلاعات به نهاد‌های حقوق بشری از جمله نهاد‌های ذی صلاح بین المللی و فلسطینی در مورد سرنوشت و محل بازداشت آنها خودداری می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • بازدید بیش از نیم میلیون گردشگر از جاذبه‌های گردشگری قزوین
  • فضای رسانه‌ای کشور باید تقویت شود/ حمایت از فلسطین وظیفه دینی است
  • ادامه روند کاهشیِ نرخ تورم در استان قزوین
  • بیم افزایش مصرف شیشه در کشور
  • وزیر دفاع: امسال هم تولید تجهیزات و تسلیحات جدید را با قدرت ادامه می‌دهیم
  • امسال هم تولید تجهیزات و تسلیحات جدید را با قدرت ادامه می‌دهیم
  • بازداشت ۷۸۵۰ فلسطینی در کرانه باختری و قدس اشغالی از هفتم اکتبر تاکنون
  • بزن‌بزن بی‌سابقه در نبرد حساس لیگ یک (عکس)
  • اعتراف بزرگ انگلیس در جنگ با روسیه
  • تقویت تیم‌های واکنش سریع هلال احمر تهران کلید خورد