Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-25@18:12:52 GMT

رشد سهام شرکت‌های شهرستانی در بورس

تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۹۱۴۵۱

رشد سهام شرکت‌های شهرستانی در بورس

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد ۲۰۸۶واحدی به کار خود پایان داد و تعداد ۵میلیارد و ۹۹۶میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزش ۳۴۲۲میلیارد تومان در ۶۶۴هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های صنعتی آما، شیشه همدان و سرمایه‌گذاری صنعت نفت امروز بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار و در مقابل سهامداران شرکت‌های قند اصفهان، گلوکزان و صنایع لاستیکی سهند نیز بیشترین کاهش را در سبد سهام خود داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۱۸۹۹میلیون ورقه به‌ارزش ۱۵۱۴میلیارد تومان در ۳۲۹هزار نوبت، آیفکس ۴۸واحد رشد کرد و در ارتفاع ۴۸۲۳واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های مواد اولیه دارویی البرز بالک، پتروشیمی غدیر و شیر پاستوریزه پگاه اصفهان بیشترین رشد قیمت را داشتند و انواع اوراق تسهیلات مسکن به همراه شرکت‌های آسیا سیر ارس، توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی و کی بی سی هم بیشترین کاهش قیمت را شاهد بودند.

۲۲۳۲۳۱

کد خبر 1336489

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: بورس تهران سازمان بورس و اوراق بهادار بورس کالا سهام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۹۱۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورس، امروز به کدام سمت حرکت می کند؛ ریزش یا ادامه صعود

به گزارش خبرنگار مهر یک ساعت تا بازگشایی بازار سهام باقی مانده است؛ دیروز شاخص بورس برای چهارمین روز صعود کرد و موقعیت خود را در محدوده ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار واحدی را تثبیت کرد. نمادهای بوعلی، فملی و نوری بیشترین اثر افزایشی را بر شاخص داشتند.

علاوه بر این برای سومین روز متوالی پول حقیقی‌ها به بازار وارد شد و نمادهای کاما، واعتبار، کیا، تنوین، نوری، صبا، خاهن، وبملت، خکاوه و فالوم بیشترین ورود سرمایه را داشتند.

خبر خوب اینکه در مجموع سه روز اخیر بیش از هزار میلیارد تومان سرمایه حقیقی وارد بازار شده است و نکته هشدار آمیز اینکه روند آن نزولی بوده و دیروز به ۴۲ میلیارد تومان کاهش یافت.

با این همه، مازاد تقاضا در معاملات دیروز سیگنال مثبتی برای معاملات سه‌شنبه است. ناظران معتقدند روند کلی بازار مثبت است اما دور از انتظار نیست که پس از چند روز صعود متوالی شاهد تعدیل و اصلاح نیز باشیم و طبعاً تعدیل به معنای شکل گیری روند ریزشی نیست.

کد خبر 6086012 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • با اصلاح اطلاعات حساب بانکی خود سود سهام عدالت را دریافت کنید
  • قیمت نقره و فلزات گران‌بها امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • بورس تغییر جهت داد
  • شاخص بورس پایان هفته را در سطح دو میلیون و ۳۰۰ هزار واحد ماند
  • صعود بورس ادامه خواهد یافت؟ | روزهای سرنوشت‌ساز برای شاخص کل
  • کسب نشان طلای بازارهای سهام FEAS  توسط کارگزاری مفید
  • پیش بینی بورس چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳/ افت بازار سهام، سیگنال فرصت خرید است؟
  • سهامداران عدالت بخوانند؛ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • سهامداران عدالت بخوانند/ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • بورس، امروز به کدام سمت حرکت می کند؛ ریزش یا ادامه صعود