Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی‌فقیه در گیلان گفت: اگر با مردم با صداقت رفتار شود عملکرد مسئولان را می‌پذیرند و اطلاع‌رسانی‌ اقدامات انجام شده نیز موجب افزایش اعتماد عمومی می‌شود. ۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۲ استانها گیلان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، آیت‌الله رسول فلاحتی امروز در دیدار هیئت امنای ستاد بازسازی عتبات عالیات استان گیلان با وی، مشارکت مردم در بازسازی و احداث بناها و حرم اهل بیت(ع) در سامرا، کاظمین و نجف را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: مردم گیلان رابطه دینی و معنوی خاصی با اهل بیت(ع) و عتبات عالیات دارند و برای بازساری بناها هم بسیار کمک کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی‌فقیه در گیلان‌ با اشاره به لزوم احداث مکان‌‌های اسکان زائران گیلانی در کربلا خاطرنشان کرد: انسان مخلص همواره در مسیر ائمه اطهار(ع) گام برمی‌دارد بنابراین باید در این راه خود را خالص کنیم.

آیت‌الله فلاحتی خواستار ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده توسط ستاد بازسازی عتبات عالیات به‌صورت شفاف و در بازه زمانی کوتاه به مردم شد و افزود: مقدار و چگونگی هزینه‌ کمک‌های مردمی اطلاع‌رسانی شود زیرا  این امر موجب امیدواری مردم نسبت به انجام امور خیر می‌شود.

جذب سرمایه‌گذار در احیای موقوفات اردبیل نیازمند جلب اعتماد عمومی استنشست سیاست بنزینی-6: محسن ردادی: غفلت از مؤلفه اعتماد عمومی اشتباه بزرگ دولت در تصمیم بنزینی بودامام جمعه زنجان: رئیس قوه‌ قضائیه نور امید و اعتماد عمومی مردم را در جامعه روشن کرد

امام جمعه رشت با اشاره اهمیت استفاده از کمک‌های مردمی خاطرنشان کرد: اگر با مردم با صداقت رفتار شود مردم نیز می‌پذیرند و کسی که از کمک‌ها و وجوهات مردمی استفاده می‌کند باید پاسخگوی امام زمان(عج) باشد.

وی، ضرورت اطلاع‌رسانی اقدامات انجام شده توسط متولیان امور را مورد اشاره قرار داد و گفت: متولیان امور باید در کنار هم باشند و اقدامات خود را اطلاع‌رسانی کنند چون اگر مردم مطلع شوند کمک‌های آنان در چه محلی و چطور هزینه شده بیشتر به متولیان اعتماد می‌کنند.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با بیان اینکه باید نظرات و سخنان افراد دغدغه‌مند را بشنویم تصریح کرد: روش کار باید بر مبنای اخلاق‌ باشد و باید سخنان افراد دغدغه‌‌مند را بشنویم.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات گیلان نیز در این دیدار با اشاره به خدمات‌رسانی 18 موکب گیلانی به زائران در اربعین حسینی امسال اظهار داشت: در سال گذشته 11 موکب از این استان به زائران امام حسین(ع) در اربعین حسینی خدمات‌رسانی می‌کردند.

غلامرضا عباس‌پور، افزایش تعداد زائران گیلانی در اربعین حسینی را مورد اشاره قرار داد و افزود: امسال 52 هزار زائر گیلانی به کربلا رفتند و 17 هزار نفر زائر آسیای میانه نیز از مسیر گیلان به کربلا رفتند.

سردار محمد عبدالله‌پور، فرمانده سپاه قدس گیلان نیز در این دیدار با اشاره به پیوند انقلاب اسلامی با اربعین حسینی و جریان کربلا اظهار داشت: مردم همواره آنچه که مرتبط با دین و ولایت است را می‌پذیرند.

حجت‌الاسلام ستار علیزاده مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان نیز در این دیدار با اشاره به استفاده از ظرفیت‌های مردمی در بازسازی عتبات عالیات اظهار داشت: برنامه‌ریزی برای اجرای طرح‌ها و بهره‌گیری از ظرفیت مردمی برای ما مهم است ضمن اینکه از ظرفیت وقف نیز می‌توان در این زمینه بهره‌مند شد.

عباس اهرابی مدیرکل کمیته امداد گیلان نیز در این دیدار با اشاره به لزوم اطلاع‌رسانی اقدامات انجام شده به مردم اظهار کرد: اطلاع‌رسانی‌ها موجب اطمینان و افزایش کمک‌های مردمی می‌شود.

حسن فعال مدیر حج و زیارت گیلان نیز در این دیدار، افزایش 140 درصدی اعزام زائران گیلانی به اربعین حسینی را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: استان گیلان جزو چهارمین استان کشور به لحاظ افزایش تعداد زائران اربعین حسینی است.

انتهای پیام/612/ش

R7877/P/S6,71/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۹۱۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار مدیران اداره کل بیمه سلامت با نماینده ولی فقیه در استان

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: بیمه سلامت در خدمت به سلامت جامعه نقش مهمی دارد و در اسلام نیز در زمینه توجه به سلامت فردی و عمومی تأکید شده است.

 حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم افزود: در حوزه سلامت کار‌های باارزشی صورت گرفته است ولی هنوز مردم مطالباتی دارند.

وی گفت: اسلام دوست دارد برنامه‌ای پیاده کند که سلامت روح و جسم بشر تأمین شود و تأکید دین بر حفظ جوانی جمعیت، پیشگیری، ورزش و رعایت بهداشت، پرهیز از استرس و فشار‌های روحی، تأکید بر روزه و پرهیز از زیاده روی در خوردن و آشامیدن و تأکید بر ازدواج اقداماتی در زمینه تأمین سلامت جسم و روح است.

مدیر کل بیمه سلامت استان نیز گفت: دو میلیون و ۲۰۰ هزار نفر معادل ۸۵ درصد جمعیت استان تحت پوشش بیمه سلامت هستند که یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر آنان رایگان بیمه شده اند.

مجیدی افزود: در زمینه صندوق بیماری‌های خاص و صعب العلاج نیز ۵ هزار میلیارد تومان در اختیار بیمه سلامت قرار داده شده است و ۶۳ هزار نفر مبتلا به این بیماری‌ها نشان دار شده اند.

وی گفت: در زمینه جوانی جمعیت نیز قانون حمایت از خانواده نیز ۲۰۰ هزار نفر از مادران باردار و کودکان زیر ۵ سال را بیمه کرده ایم.

مدیر کل بیمه سلامت استان افزود: ۴ هزار و ۵۸۰ نفر زوج نازای نشان دار در استان داریم و برای خدمات نازایی ۴۰ میلیارد تومان پرداخت کرده ایم.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • زمینه توسعه فرهنگ کتابخوانی در کردستان مهیا است
  • مردم اصفهان در جریان روند خدمت‌رسانی قرار بگیرند
  • پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» سمنان کلنگ زنی شد
  • دیدار مدیران اداره کل بیمه سلامت با نماینده ولی فقیه در استان
  • ۴۰۰ برنامه در آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت هفته معلم اجرا می‌شود
  • توجه جدی آموزش و پرورش اصفهان به استعداد دانشجو معلمان
  • دیدار جمعی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی با نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی
  • دیدار جمعی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی با نماینده ولی فقیه در استان
  • دیدار نماینده ولی فقیه در لرستان با پاسداران
  • عملکرد دولت در سیل چابهار موجب دلگرمی و امیدواری مردم شد