Web Analytics Made Easy - Statcounter

"دورهمی" به کنداکتور شبکه سرگرمی تلویزیون اضافه شد و "خندوانه" هم به روزهای پیش‌تولید نزدیک می‌شود. ۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۰ فرهنگی رادیو و تلویزیون نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، بازگشت "دورهمی" به آنتن رسانه‌ملی گرمایی را به کنداکتور زمستانه شبکه نسیم بخشیده است. اتفاقی که با پیوستن رامبد جوان و "خندوانه" تکمیل می‌شود؛ در روزهایی که "دست‌فرمون"، "چهل‌تیکه"، "بی‌کرایه" و دیگر برنامه‌های این شبکه تلویزیونی روی آنتن است روابط عمومی شبکه نسیم از تغییر جدول پخش خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پژمان بازغی و برنامه "کودک‌شو" از 18 اسفندماه به آنتن شبکه نسیم برمی‌گردند؛ برنامه "کودک شو" هر هفته در روزهای زوج، در ساعت 21 روی آنتن شبکه نسیم می‌رود. پخش این برنامه در قالب یک فصل 90 قسمت، با اجرای پژمان بازغی ادامه دارد و قرار است به زودی علاوه بر بخش‌های مذکور، چهره‌هایی از حوزه‌های گوناگون نیز به آن اضافه شوند. "خندوانه" هم برند دیگر این شبکه تلویزیونی است که به زودی کار تولید مجددش را آغاز خواهد کرد.

سردرآوردن برندهای تلویزیون از نمایش‌خانگی/ آیا "برنده‌باش" در انحصار صداوسیما است؟یادداشت| چرا برنامه‌سازان تلویزیون می‌ترسند؟

رامبد جوان چندی پیش در گفت‌وگویی با خبرنگار خبرگزاری تسنیم، جزئیات جدیدی از این برند تلویزیون مطرح کرد؛ او گفت که به زودی اخبار فصل جدید "خندوانه" را اعلام می‌کنیم؛  ما و تلویزیون قصد ساخت خندوانه را داریم اما اینکه چه‌وقت و چه‌طور می‌شود این فصل جدید را راه بیندازیم معلوم نیست.

اما با تغییر جدول پخش شبکه نسیم، "دورهمی" مهران مدیری از 11 دی‌ماه ساعت 22 کار خودش را شروع می‌کند و هر هفته چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه روی آنتن خواهد بود. 

"کتاب باز" شنبه تا چهارشنبه از ساعت 19 پخش خواهد شد و در ادامه برنامه "چهل تیکه"، شنبه تا پنجشنبه از ساعت 20:30 مهمان نگاه بینندگان خواهد بود.

علاقه‌مندان به برنامه "دست‌فرمون"، می‌توانند از شنبه تا سه‌شنبه، از  ساعت 22 با این برنامه همراه و چهارشنبه تا جمعه را میهمان دورهمی شبکه نسیم باشند. 

نسیم آوا پنجشنبه و مسابقه "خانه‌ما" جمعه‌ها ساعت19، آخر هفته متفاوت شبکه نشاط و سرگرمی را رقم خواهند زد. بر این اساس "کاف‌گاف" و "نسیم‌دانش" ساعت 18:30 و "ویتامین‌خ" ساعت 23:30 روی آنتن خواهند رفت.

پیش از این شبکه نسیم با تولید برنامه‌های سرگرم‌کننده همچون "دورهمی" و "خندوانه" ساعت 23 روی آنتن بودند اما به دلیل فراهم کردن فضایی مناسب‌ برای کودکان در روزهای سال تحصیلی در جدول پخش این شبکه تلویزیونی تغییراتی ایجاد شد تا ساعات بیشتری را بتوانند در کنار خانواده سپری کنند.

انتهای پیام/

R1515/P1397/S4,1430/CT7 واژه های کاربردی مرتبط شبکه نسیم رسانه ملی تلویزیون

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شبکه نسیم رسانه ملی تلویزیون شبکه نسیم رسانه ملی تلویزیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۹۱۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خواستگاری مهران مدیری از خانم بازیگر 29 سال پیش!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 7 به تازگی بخشی از سریال ساعت خوش در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفته که در آن مهران مدیری از نعیمه نظام‌دوست خواستگاری می‌کند. نظام دوست در این سریال تنها ۲۰ سال سن دارد و با مهران مدیری همبازی است. این بخش را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • بازگشت بهزاد خلج به تلویزیون/ «آقای قاضی؛ شعبه ۱۲۱» روی آنتن شبکه دو می‌رود
  • ببینید | بغض و ناراحتی بازیگران در حضور مهران مدیری به وضعیت بد اقتصادی: خجالت بکشید!
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز سه‌شنبه ۴‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • خواستگاری مهران مدیری از خانم بازیگر 29 سال پیش!
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • پخش زنده جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ دوشنبه ۳ اردیبهشت‌ از تلویزیون و آنلاین
  • (ویدئو) خواستگاری مهران مدیری از نعیمه نظام‌دوست ۲۹ سال پیش!
  • طلاق زوج سینماگر ایرانی، با دخترشان چه کرده است؟
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت ‌از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • پخش زنده جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ یکشنبه ۲ اردیبهشت‌ از تلویزیون و آنلاین