Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: مردم در موقعیت‌های علمی، معرفتی و تجمعاتی همچون 9 دی حضور پیدا می‌کنند تا اجازه ندهند دشمن میدان داری، تصمیم گیری و تصمیم سازی کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام حسن بیگدلی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: مردم همواره پشتیبان نظام جمهوری اسلامی بوده و با حمایت و حضور آنها از سال 41 تا کنون نهضت انقلاب اسلامی دوام و استقرار یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: حضور مردم در همه صحنه های دفاع از نظام اسلامی تاثیرگذار بوده و حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری به این مسئله تاکید دارند که بدون حضور و حمایت مردم،انقلاب آنگونه که باید به نتیجه نخواهد رسید.

این مسئول خاطرنشان کرد: مردم با حمایت های خود در صحنه های دفاع از نظام اسلامی از جمله 22 بهمن،روز قدس و 9 دی انقلاب را که در مقابل همه تفکرات مادی از جمله لیبرال دموکرات،نظام سرمایه داری غرب و نظام کمونیست شرق قرار گرفته است،محافظت می کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه دشمنان داخلی و خارجی با سردمداری آمریکا همواره برای ایران اسلامی مشکل تراشی می کنند که مردم این موضوع را متوجه بوده و در مقابل دشمنان قد علم می کنند،ادامه داد: مشکل نظام اسلامی با شخص نیست بلکه با نظام سرمایه داری که خود را همواره جهان اول و دیگران را جهان دوم و خود را انسان درجه یک و دیگران را درجه دو می داند،است.

وی بیان داشت: درسی که مردم ایران از تاریخ ائمه اطهار (ع)،صدر اسلام،قرآن و توصیه های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری گرفته اند در صحنه دفاع از نظام اسلامی حضور یافته و آن را مدیریت می کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه حضور مردم تاثیرگذار و سرنوشت ساز بوده و بدون آنها به هدف نمی رسیم،ادامه داد: فتنه آبان ماه امسال نشان داد دشمنان از هر فرصت اقتصادی، سیاسی، انتخابات و تغییر قیمت بنزین به دنبال نتیجه گرفتن است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان خاطرنشان کرد: در حوادث اخیر مردم مشاهده کردند که دشمن حساب شده و با هدف براندازی نظام اسلامی به صحنه آمده است،چرا که اقدام به تخریب و آتش زدن بانک ها،مراکز فرهنگی،نظامی،مساجد و مقدسات مردم کردند، اما مردم بازهم با وجود اعتراض هایی که داشتند اجازه ندادند دشمنان به اهداف خود برسند.

حجت الاسلام بیگدلی با بیان اینکه فتنه سال 88 به نوعی دیگر و به صورت مسلحانه در آبان ماه امسال خود را نشان داد، ادامه داد: برای اینکه این نوع فتنه ها را نداشته و دشمن میدان داری، تصمیم گیری و تصمیم سازی نکند مردم به میدان می آیند و در موقعیت های علمی، معرفتی و تجمعاتی همچون 9 دی حضور می یابند.

وی ادامه داد: این حضور نافی اعتراض مردم به گرانی، سوء مدیریت، عدم استفاده از امکانات و توانمندی های داخلی نیست چرا که مردم می دانند هر نهاد و وزارتخانه ای که به  ظرفیت های داخلی توجه کرده است همچون ستاره خلیج فارس و عسلویه که به دست متخصصان داخلی ساخته شد،درخشیده است.

این مسئول بیان داشت: مردم به کسانی که با تفکر غرب در مقابل اقتصاد مقاومتی قرار می گیرند ،عتراض دارند و با همه این اعتراض ها در موقعیت هایی همچون روز قدس،22 بهمن و در مبارزه فنی با دشمنان از جمله 9 دی به صحنه می آیند که ضروری است دولتمردان و متولیان امر نیز برای حل مشکلات مردم گام بردارند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۹۲۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه میدان‌دار صحنه‌های نظام و انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ دوم اردیبهشت ۱۳۵۸ اساسنامه تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصویب شد؛ نهادی که با هدف حفظ انقلاب و دستاورد‌های آن تأسیس شد و از زمان شکل‌گیری تاکنون در عرصه و حوزه‌های مختلف توانسته رسالت پاسداری خود را انجام دهد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فوری | مربی تیم ملی، سرمربی تراکتور شد | تصمیم غیرمنتظره؛ پرونده یحیی بسته نشده!
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدان‎داری برای خدمت به مردم
  • تحقق اهداف نظام اسلامی در دانشگاه‌ها با همکاری بسیج اساتید و نهاد
  • در جهت آگاه سازی و تبلیغات باید به شیوه درست عمل کنیم
  • سپاه خادم و قوت قلب مردم است
  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی محدود به مرزهای جغرافیایی نیست
  • مسیح مهاجری: اول تکلیف واعظ توهین کننده به پیامبر و قضیه باغ ازگل را روشن کنید بعد جامعه را ملتزم به رعایت حجاب کنید
  • سپاه میدان‌دار صحنه‌های نظام و انقلاب اسلامی است
  • مماشات با کاظم صدیقی و علیرضا پناهیان مردم را به دین و نظام بدبین کرده
  • مسیح مهاجری: تا وقتی تکلیف واعظ توهین کننده به پیامبر و قضیه باغ ازگل را روشن نکنید، نمی توانید جامعه را ملتزم به رعایت حجاب کنید