Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایرج عرب روز یکشنبه در مجمع انتخاباتی هیات دو ومیدانی استان بوشهر افزود: در این راستا توجه به آموزش، استعداد یابی و فعال کردن هیات‌های شهرستانی مورد تاکید جدی فدراسیون است.

وی بیان کرد: با هدف توسعه رشته دو و میدانی  مسابقات قهرمانی کشور و اردوهای تیم ملی در استان‌های گیلان، قزوین و یزد برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عرب در ارتباط سهمیه‌های المپیکی فدراسیون دو و میدانی گفت: هم اکنون ۲ دونده ملی پوش یعنی احسان حدادی و حسن تفتیان سهمیه المپیک ۲۰۲۰  دارند و ۶ ورزشکار ملی پوش دو و میدانی نیز در تلاش هستند که سهمیه فدراسیون برای المپیک توکیو را افزایش دهند.

 سرپرست فدراسیون دو و میدانی ادامه داد: مسابقات بین المللی دو و میدانی داخل سالن جام فجر بهمن ماه در تهران برگزار می‌شود.

عرب ادامه داد: مسابقات جهانی دو و میدانی داخل سالن چین که اسفند برگزار خواهد شد از مهم‌ترین رویدادهای فدراسیون پیش از المپیک ۲۰۲۰ توکیو ژاپن است.

وی بیان کرد: تا پیش از المپیک، چندین اردوی داخلی و خارجی برای ملی پوشان برگزار می‌شود و مربیان با تجربه جهان را نیز برای موفقیت ورزشکاران کشورمان به کار خواهیم گرفت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر نیز گفت: هیات دو ومیدانی استان بوشهر جزء سه هیات برتر کشور است و قهرمانان و ملی پوشان این رشته از حمایت این اداره کل برخوردار هستند.

احمد بهروزیان فرد افزود: برگزاری دوره‌های آموزش مربیگری، داوری و فعال کردن هیات‌های شهرستانی در اولویت هیات دو و میدانی استان بوشهر قرار دارد.

وی با اشاره به وجود ۲ پیست تارتان در مرکز استان، بیان کرد: پیست شهرستان دشتستان نیز تا پایان سال راه اندازی می‌شود و در سایر شهرستان‌ها هم زیرسازی پیست ایجاد و سازه‌های آن برای گسترش این رشته فراهم شده است.

در مجمع انتخابات هیات دو و میدانی استان بوشهر، مریم قربانی با ۱۴ رای به مدت چهار سال به عنوان رئیس جدید این هیات انتخاب شد.

برچسب‌ها توکیو تهران احسان حدادی ایرج عرب

منبع: ایرنا

کلیدواژه: توکیو تهران احسان حدادی ایرج عرب توکیو تهران احسان حدادی ایرج عرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۹۲۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیات اقتصادی و تجاری هرمزگان عازم چین می‌شود

به خبرگزاری مهر به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری هرمزگان، عادل شهرزاد معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان امروز در نشست کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی با تاکید بر لزوم عملیاتی شدن دیپلماسی اقتصادی کشور اظهار داشت: توسعه روابط تجاری و صنعتی، ورود تکنولوژی‌های نوین مرتبط با خدمات فنی_مهندسی و تأمین مواد اولیه از جمله سیاست‌های ویژه دولت در دیپلماسی اقتصادی است.

وی افزود: بر همین مبنا برنامه ریزی سفرهای خارجی هیئت‌های تجاری و اقتصادی به بمنظور حضور در نمایشگاه‌ها و بازدید از ظرفیت‌های اقتصادی همچنین زمینه‌سازی تبادلات تجاری، انعقاد قرارداد همکاری و تفاهم نامه‌های دو یا چند جانبه در دستور کار قرار دارد.

عادل شهرزاد با اشاره به اعزام ۴ تیم اقتصادی در سال جاری، ادامه داد: روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت نیز گروهی از مدیران دولتی و فعالان بخش خصوصی استان عازم کشور چین خواهند شد تا در کنار هم بتوانند اتفاقات مثبتی در حوزه تجارت و اقتصاد هرمزگان رقم بزنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان در خصوص کشورهای هدف سفر گروه‌های تجاری و اقتصادی استان نیز گفت: کشورهای منطقه، برخی از کشورها بازار هدف محصولات تولیدی استان همچنین کشورهایی که در زمینه دریافت تکنولوژی و خدمات فنی_مهندسی می‌توانند اثر گذار باشند جز مقاصد سفر گروه‌های تجاری هرمزگانی بوده است.

وی تصریح کرد: سال گذشته هرمزگان نیز مقصد سفر و بازدید بالغ بر ۲۲ هیئت تجاری و اقتصادی از کشورهای مختلف بوده و نیاز است برای تداوم این روابط و توسعه همکاری‌ها هیئت‌های از استان هرمزگان نیز به این کشورها هم سفر کنند.

وی ادامه داد: با توجه به سیاست‌های استان، اعزام این هیئت‌های اقتصادی در سال جاری ادامه خواهد داشت تا شاهد تحقق برنامه‌های جذب سرمایه گذاری و توسعه صادرات استان باشیم.

کد خبر 6086747

دیگر خبرها

  • هیچ دولتی بدون مشارکت مردم توسعه پذیر نیست
  • ورود هیات قزاقستان به کابل
  • تاکید بر توسعه روابط تجاری وبازرگانی اصفهان وازبکستان
  • عضو ایرانی هیات رئیسه جهانی در کمیته نظارت بر مسابقات ووشو
  • ناراحتی وزیر ورزش از شرایط حاکم بر فوتبال/ ماجرای جلسه کیومرث هاشمی با هیات رئیسه فدراسیون فوتبال
  • هیات اقتصادی و تجاری هرمزگان عازم چین می‌شود
  • رضاییان: شکایتی از رحمتی دریافت نکردم/ عضو هیات رئیسه هستم، اما قرارداد مالی با فدراسیون ندارم
  • رضاییان به مدیرعاملی باشگاه فولاد خوزستان رسید!
  • عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال، مدیرعامل فولاد شد!
  • بیش از ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش آموزی استان بوشهر فعال است