Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان بسیج حقوقدانان گفت: ما ۹ دی‌های زیادی را در پیش داریم.

به گزارش ایسنا، مهدی بهرامیان در نخستین کنفرانس ملی عمید (یادبود آیت‌الله عمید زنجانی) که بعدازظهر امروز (یکشنبه) در دانشگاه علوم قضائی و خدمات اداری برگزار شد، اظهار کرد: حضور آیت الله عمید زنجانی در تبیین و ترویج گفتمان ولی فقیه هم به عنوان یک استاد و هم به عنوان شاگرد امام رحمت الله قابل توجه و ستودنی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امام خمینی دو بازوی مهم در جمهوری اسلامی را برای خود ایجاد کردند که یک بازوی مهم مرحوم شهید مطهری و دیگری شهید بهشتی بودند.

رئیس بسیج حقوقدانان با بیان اینکه این جلسه یک رویکرد شاکله ساز برای نسل جوان دانشگاهی است، گفت: حرکت اول بر محور شاکله ساز، نقش آفرینی در مرحله دوم خواهد بود.

بهرامیان خاطرنشان کرد: مبانی فکری استاد آیت‌الله عمید زنجانی باید هم در دانشگاه و هم در دستگاه‌های اجرایی به خصوص دستگاه قضایی مورد اهتمام جدی باشد.

وی اظهار کرد: محور اصلی بیانیه گام دوم جوانان هستند که در این راستا باید به این موضوع توجه شود.

بهرامیان در پایان با اشاره به اینکه در آستانه ۹ دی قرار داریم، گفت: ما ۹ دی‌های زیادی را در پیش داریم.

همچنین در ادامه این همایش، فرید محسنی ریس دانشگاه علوم قضایی و اداری در خصوص آیت الله عمید زنجانی گفت: ایشان حق بزرگی بر گردن ما به ویژه حقوقدانان و دانشگاهیان دارند.

وی گفت: چون دانشجوی ایشان بودم اولین بار با کتابهای مذهبی ایشان آشنا شدم.

رییس دانشگاه علوم قضایی و خدمات اداری افزود: در سال ۶۲ بعد از انقلاب فرهنگی توفیق داشتم در رشته حقوق دانشگاه شهید بهشتی دانشجوی ایشان باشم.

وی خاطر نشان کرد: شخصیت باتقوا و علمی آیت الله عمید برای ما جذاب بود و یکی از جذابیت های مهم در آیت الله عمید زنجانی تقوای ایشان بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رئیس سازمان بسیج حقوقدانان مهدی بهرامیان 9 دي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۹۳۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۴۴ پرونده تخلفاتی برای اصناف زنجانی تشکیل شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: ۵۴۴ پرونده تخلفاتی برای اصناف زنجانی تشکیل شد.

رضا مظفری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: در راستای جلوگیری از تخلفات صنفی بازرسی‌های متعددی از اصناف انجام شده است.

وی افزود: در راستای اجرای طرح گشت ویژه و پیشگیری از احتکار کالاهای اساسی، گشت تعزیرات با همکاری بازرسان اتاق اصناف، اتحادیه‌ها، جهاد کشاورزی، شبکه بهداشت، پلیس امنیت اقتصادی و کارشناسان اداره صمت اقدام به بازرسی از واحدهای تولیدی و صنفی اعم از سوپرمارکت‌ها، نانوایی، مراکز عرضه مرغ و گوشت، میوه فروشی، مراکز تهیه غذا، کیف، کفش و پوشاک کردند که در جریان این گشت‌ها برای تعدادی از واحدهای متخلف گزارش ثبت تخلف تنظیم و تشکیل پرونده نیز صورت پذیرفت.

مظفری با بیان اینکه اجرای این طرح تا پایان تعطیلات اجرا شد، اضافه کرد: در این طرح برای ۵۴۴ واحد دارای تخلف پرونده تشکیل شد و ۶۸ واحد متخلف نیز به پلمب و نصب بنر محکوم شدند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان افزود: در این طرح ۱۵۰ تیم گشت مشترک در استان برای بازرسی اعزام شدند و در مجموع ۹۲۹ بازرسی انجام دادند.

وی تصریح کرد: بیشترین تخلف کشف شده از اصناف زنجانی شامل تخلف گران‌فروشی، درج نکردن قیمت و ارائه نکردن فاکتور خرید بود.

کد خبر 745262

دیگر خبرها

  • ۳۲۱ نفر از فرزندان شهدا و جانبازان زنجانی در آزمون استخدامی ثبت نام کردند
  • کمک بیش از یک میلیارد ریالی زنجانی ها به مردم غزه
  • کمک بیش از یک میلیارد ریالی زنجانی‌ها به مردم غزه
  • ‌آزادی ۱۴۰ زندانی و صلح و سازش در ۳۶۶ پرونده محکوم به حبس در پویش نذر رهایی
  • صبوری مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا شد
  • اسرائیل یک رژیم جعلی و منفور است
  • ۵۴۴ پرونده تخلفاتی برای اصناف زنجانی تشکیل شد
  • بیانیه بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بابل در خصوص انتشار خبر «اقدام عجیب یک دندانپزشک در بابل!»
  • اساتید ابعاد عملیات تاریخی «وعده صادق» را تبیین کنند
  • اساتید دانشگاه ابعاد عملیات تاریخی «وعده صادق» را تبیین کنند