Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل منابع طبیعی لرستان گفت: امسال سه پروژه آبخیزداری با مجموع اعتبار ۵ میلیارد تومانی در بروجرد اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، مهرداد نجفی امشب در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار کرد: سه پروژه آبخیزداری در حوزه‌های گندل‌گیلان، زرشکه و گیجالی بروجرد اجرایی می‌شود.

وی عنوان کرد‌: سال گذشته نیز پروژه‌های آبخیزداری در سه حوزه آبخیز انگشته، آبسرده و روستای قلعه میرزاعلی بروجرد با صرف اعتبار بیش از ۳ میلیارد تومان اجرایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان بیان کرد: با توجه به اهمیت دولت به پروژه‌های آبخیزداری و تامین اعتبار مورد نیاز برای این منظور، طی سال گذشته و امسال چندین پروژه در بروجرد و دیگر شهرستان‌های لرستان اجرایی شده و یا در دست احداث است.

نجفی افزود: همچنین بزرگترین نهالستان شمال استان لرستان در بروجرد احداث شده است.

وی تاکید کرد‌: از سویی مشکلی ۱۷ ساله در خصوص تعیین تکلیف اراضی حریم شهر بروجرد برطرف و از این طریق ۱۲۰ هکتار از اراضی ملی بلاتکلیف بین منابع طبیعی و راه و شهرسازی، تعیین تکلیف شد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان  ادامه داد: با واگذاری این اراضی به راه و شهرسازی مشکل لاینحلی که ۱۷ سال در بلاتکلیفی مانده بود، حل و فصل شده است.

انتهای پیام/۸۵۰۱۲

منبع: فارس

کلیدواژه: لرستان آبخیزداری منابع طبیعی بروجرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۹۴۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف اراضی ملی در شهرستان قائم شهر

روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران ساری اعلام کرد: در راستای اجرای دوفقره تبصره ذیل ماده ۵۵ قانون حفاظت و بهره برداری از منابع طبیعی، سرجنگلبان، مامورین یگان حفاظت بخش بیشه سر، اقدام به رفع تصرف، دو قطعه از اراضی جنگلی ملی واقع در منطقه هفت تن قائم شهر نمودند که بر این اساس آثار تصرفی اعم از پرچین‌ها از میان برداشته و عرصه‌ها اعاده به وضع سابق شد.

هموطنان می‌توانند در صورت مشاهده وقوع هرگونه تخلف در حوزه منابع طبیعی از قبیل قطع و حمل چوب آلات جنگلی، برداشت و حمل گیاهان مرتعی، برداشت و حمل محمولات فرعی جنگلی (چلم، خزه، سرخس و...) تصرف و تخریب اراضی ملی و حریق در عرصه‌های جنگلی و مرتعی را با شماره‌های ۲۴ ساعته امداد جنگل و مرتع ۱۵۰۴ و ۱۳۹ در میان بگذارند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • اجرای عملیات آبخیزداری نیازمند حدود ۳.۵ همت اعتبار است
  • اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی برای احداث فضای سبز بیشه خزایی
  • رفع تصرف ۱۰ هکتار از اراضی ملی شهرستان جیرفت
  • ذخیره‌سازی ۱۴۰ هزار متر مکعب آب باران در پروژه‌های آبخیزداری قوچان
  • اجرای پروژه مشارکتی آبخیزداری و آبخوان‌داری با اعتبار ۳۵ میلیارد تومانی در اقلید
  • ذخیره‌سازی ۱۴۰ هزار مترمکعب آب باران در پروژه‌های آبخیزداری قوچان
  • ۹۲۷ سازه آبخیزداری در اردبیل اجرایی شد
  • شناسایی ۵مورد تغییر کاربری غیر مجاز اراضی در بروجرد
  • ایجاد موزه تاریخ طبیعی و تنوع زیستی شهرستان بروجرد دستور کار محیط زیست لرستان قرار گرفت
  • رفع تصرف اراضی ملی در شهرستان قائم شهر