Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار خوزستان گفت: ماهشهر از نظر زیرساختی شرایط خاصی دارد و به این دلیل اقدامات ویژه‌ای در جهت متوازن‌سازی زیرساختی آن در دستور کار داریم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، غلامرضا شریعتی عصر امروز در حاشیه افتتاح پارک بزرگ مهر و ماه در بندر ماهشهر، در جمع خبرنگاران اظهار کرد:ماهشهر از جهت زیرساختی شرایط خاصی دارد به‌طوری‌که برخی مناطق آن توسعه یافته و برخی مناطق آن از حداقل زیرساخت‌ها محرومند که در این ۲، ۳ سال اقدامات خوبی برای متوازن‌سازی این شهر انجام شده که البته کافی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شریعتی عنوان کرد: قصد داریم یک کمیته متوازن‌سازی را تشکیل دهیم که جدی‌تر به این موضوع ورود شود و در بحث اشتغال جوانان در مناطق حاشیه‌ای و توسعه زیرساخت‌ها اقدامات لازم صورت بگیرد.

وی ادامه داد: حتی اگر لازم باشد اهالی برخی مناطق را جابجا می‌کنیم تا متوازن‌سازی سریع‌تر انجام گیرد؛ البته این‌ها اقدامات اولیه است و کارهای دیگری نیز برای آینده در دستور کار داریم.

انتهای پیام

منبع: فارس

کلیدواژه: خوزستان اهواز خانواده فضای سبز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۹۴۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم توجه بیشتر به مقاوم سازی بافت فروسوده در بویین زهرا

به گزارش خبرنگار مهر، محمد ادیب رامندی صبح چهارشنبه در جلسه بررسی اقدامات صورت گرفته توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در سطح شهرها و روستاهای تابعه شهرستان، تصریح کرد: در سطح شهرستان بوئین‌زهرا با مشارکت بنیاد مسکن در حوزه اجرای پروژه‌های عمرانی و نوسازی بافت‌های فرسوده اقدامات مناسبی صورت گرفته است و در سال جاری نیز با جدیت بیشتری این امور پیگیری می‌شود.

وی افزود: در اجرای پروژه‌های طرح ملی نهضت مسکن اقدامات مناسبی جهت تخصیص زمین، واگذاری آن به واجدین شرایط و نیز پرداخت تسهیلات در راستای خانه‌دار شدن مردم شهرستان صورت گرفته است که این امر نیز با جدیت بیشتری در سال جاری پیگیری می‌شود.

فرماندار بوئین زهرا اظهار کرد: بنیاد مسکن یکی از نهادهای انقلابی و یادگار بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران است، اجرای طرح هادی، بهسازی معابر در روستاها به خصوص روستاهای محروم و ساخت مسکن محرومین این شهرستان به کمک این بنیاد صورت گرفته است.

وی تاکید کرد: با تعامل و همراهی فی مابین دستگاه‌های اجرایی، شاهد تحقق اهداف مجموعه بنیاد مسکن در این شهرستان خواهیم بود، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی یقیناً می‌تواند در تأمین مسکن محرومین در سطح شهرها و روستاهای تابعه کمک‌های زیادی انجام دهد و ما به دنبال مقاوم سازی بافت‌های فرسوده شهری و روستایی با توجه به لرزه خیز بودن این شهرستان هستیم.

کد خبر 6087289

دیگر خبرها

  • آغاز اقدامات آماده سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیر‌های منتهی به آن جهت اجرای طرح اربعین حسینی
  • کشف ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ماهشهر/ ۳ نفر دستگیر شدند
  • کشف ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ماهشهر
  • تکمیل پروژه‌های نیمه تمام مدارس تیران در دستور کار قرار گیرد
  • مقاوم سازی بافت‌های فرسوده در بوئین زهرا با جدیت دنبال می‌شود
  • لزوم توجه بیشتر به مقاوم سازی بافت فرسوده در بویین زهرا
  • لزوم توجه بیشتر به مقاوم سازی بافت فروسوده در بویین زهرا
  • سخنگوی دولت: آیین نامه ابلاغ نشده واردات خودرو نداریم
  • مرتفع سازی حاشیه باغ گیاه شناسی متوقف شد
  • مهمترین اقدامات انجام شده پروژه سایت نهضت ملی مسکن اشکذر