Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-29@14:59:37 GMT

ردپای ۲ زن در قتل معمایی مرد ۳ زنه

تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۹۶۴۱۲

ردپای ۲ زن در قتل معمایی مرد ۳ زنه

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، شامگاه ۲۳ آذر امسال مردی جوان برای سیگار کشیدن از خانه شان بیرون آمد که با مرد ۸۲ ساله‌ای که غرق خون بود روبه رو شد و خیلی زود در تماس با پلیس و اورژانس برای نجات جان این مرد درخواست کمک کرد. بدین ترتیب، پیرمرد تنها به بیمارستان منتقل شد و ماموران کلانتری ۱۱۱ هفت چنار در محل حاضر شدند و در بررسی‌ها خانه پیرمرد زخمی شناسایی شد که رد خون در داخل خانه و از اتاق خواب به بیرون کشیده شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماموران در تحقیقات پی بردند که این مرد در گذشته دو بار ازدواج کرده و همسرانش فوت کرده اند و از چندی قبل نیز با یک زن که یک فرزند پسر دارد ازدواج کرده است. وقتی زن سوم و پسرش هدف تحقیق قرار گرفتند ادعا کردند که مرد زخمی دست به خودکشی زده است، اما پلیس با توجه به رد خون که روی دیوار و کف اتاق نمایان بود اقدام به دستگیری این مادر و پسر کرد.

تحقیقات پلیسی ادامه داشت که پیرمرد سه زنه روی تخت بیمارستان به کام مرگ فرو رفت و در ادامه تجسس‌ها پسرخوانده این مرد ماجرای جدیدی را پیش روی ماموران قرار داد. پسر جوان ادعا کرد که مادرش با همدستی زن همسایه که در طبقه بالای خانه شان زندگی می‌کند دست به قتل ناپدری اش زده اند. زن سوم قربانی جنایت معمایی نیز وقتی شنید پسرش او را به عنوان قاتل معرفی کرده است به ماموران گفت: من قاتل نیستم، همسایه طبقه بالا خانه مان یک سگ دارد و از کف آشپزخانه اش، آب به سقف خانه مان ورود کرده و شوهرم بار‌ها سر موضوع نشتی آب و سگ با زن همسایه بحث کرده بودند و حتی کارشان به شکایت رسید و احتمال می‌دهم این زن با اجیر کردن یک قاتل دست به قتل شوهرم زده است.

کارآگاهان در ادامه بررسی‌ها به سراغ زن همسایه رفتند و او را دستگیر کردند که وی نیز به ماموران گفت: من با مرد همسایه به خاطر وجود حیوان خانگی و نشتی آب از آشپزخانه ام، اختلاف داشتیم، ولی هیچ وقت تصمیم به قتل نگرفتم و حتی قصد داشتم برای پایان دادن به این اختلافات خانه ام را تغییر دهم و احتمال می‌دهم قتل از سوی زن سوم صورت گرفته باشد. بنا به این گزارش، در حالی که هر سه متهم در بازداشت پلیس قرار دارند، همگی قتل را به گردن دیگری می‌اندازند که تحقیقات ویژه برای گره گشایی این پرونده پیچیده در دستور کار ماموران اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است.

منبع: خراسان

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۹۶۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروگان‌گیری اتباع در محله دولت آباد شهر ری

به گزارش «تابناک»، سرهنگ محمدقاسم طرهانی در گفتگو با خبرنگار مهر در تشریح جزئیات گروگانگیری در جنوب تهران اظهار کرد: فردی با پلیس ۱۱۰ تماس گرفت و از ربوده شدن یک مرد جوان از اتباع کشورهای همسایه خبر داد و گفت در قبال آزادی این مرد جوان مبلغ زیادی پول از آنها درخواست شده است.

وی با بیان اینکه پس از دریافت این خبر موضوع بلافاصله در دستور کار عوامل کلانتری دولت آباد قرار گرفت، گفت: تیم عملیات کلانتری به‌منظور حفظ جان گروگان، تحقیقات گسترده‌ای را برای شناسایی محل نگهداری او و دستگیری عامل یا عاملان این اقدام شرارت‌آمیز آغاز کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری در ادامه گفت: در بررسی جزئیات این پرونده مشخص شد، علت ربایش و گروگان گیری دریافت باج بوده است.

وی ادامه داد: عوامل پلیس با انجام اقدامات پیچیده اطلاعاتی و بررسی سرنخ‌های موجود به سرعت مخفیگاه متهمان در محدوده دولت‌آباد را شناسایی کردند.

طرهانی از انجام سریع هماهنگی‌های لازم در این خصوص خبر داد و گفت: پرسنل عملیات کلانتری سریعاً به موقعیت اعزام شدند، پس از حضور مأموران در محل طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه سه متهم که از اتباع کشور همسایه بودند، دستگیر شدند و سه فرد ربوده شده آزاد و به آغوش خانواده خود بازگشتند.

فرمانده انتظامی ری از اعتراف متهمان دستگیر شده در تحقیقات تکمیلی خبر داد و افزود: متهمان انگیزه خود از این اقدام را دریافت ۲۰۰ میلیون تومان عنوان کردند.

وی گفت: متهمان دستگیر شده برای انجام مراحل قانونی تحویل پلیس آگاهی شدند.

دیگر خبرها

  • ردپای برخی از کشورهای اسلامی در تجاوز اسرائیل به فلسطین مشهود است
  • راز یک جنایت بزرگ در دریاچه متروک
  • ردپای برخی از کشورهای اسلامی در تجاوز رژیم اسراییل به فلسطین
  • ردپای برخی از کشور‌های اسلامی را در تجاوز اسرائیل به فلسطین شاهد هستیم
  • صادرات ۱۵ هزار تُنی سیب‌زمینی کردستان به کشورهای همسایه
  • روسیه: ردپای اوکراین در حمله تروریستی مسکو کشف شد
  • ️باید مردم را در فعال‌سازی منطقه آزاد سیستان مشارکت دهیم
  • ماماشملی؛ سرآشپز سمنوپزون نوروزی | کاسه اول، سهم سادات محله | آشتی‌کنان همسایه‌ها کنار دیگ سمنو
  • گروگان‌گیری اتباع در محله دولت آباد شهر ری
  • گروگان‌گیری در محله دولت آباد شهر ری