Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر روابط عمومی دانشگاه زنجان روز دوشنبه در این باره گفت: پایگاه استنادی علوم جهان اسلام هر ساله بر اساس معیارهای بین المللی آخرین رتبه بندی دانشگاه های برتر در میان مؤثرترین دانشگاه‌های پر استناد کشور را از ۱۰ سال گذشته که مدام در حال به روزرسانی است اعلام می کند.

وی با بیان اینکه این استنادات بیانگر ارزشمندی و کیفیت یافته ها و تولیدات علمی هستند، اظهار داشت: رشد کیفیت تولیدات علمی عاملی برای دستیابی به مرجعیت علمی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپهری افزود: معیار انتخاب پژوهشگر برتر تعداد استنادات صورت گرفته به تولیدات آنان است و  بر همین اساس پژوهشگرانی که توانسته اند براساس تحقیقات خود به بالاترین سطح اعتبار بین المللی دست یابند در دسته پژوهشگران یک درصد و۲۰درصد برتر دنیا قرار می گیرند.

وی با بیان اینکه نام دکتر عباس ربیعی؛ دانشیار گروه مهندسی برق دانشگاه زنجان در بین پژوهشگران یک درصد برتر دنیا قرار گرفته است، گفت: دانشگاه زنجان در بین ۲۷ دانشگاه جامع میان مراکز پژوهشی پراستناد یک درصد برتر کشور قرار دارد. 

گفتنی است که پیش از این نیز نام دکتر علی رمضانی، دکتر محمدحسین رسولی فرد و دکتر صالح مبین جزو یک درصد برتر پژوهشگران قرار گرفته است. 

برچسب‌ها پایگاه استنادی علوم جهان اسلام دانشگاه زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پایگاه استنادی علوم جهان اسلام دانشگاه زنجان پایگاه استنادی علوم جهان اسلام دانشگاه زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۹۸۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رتبه اول جهانی طراحی معماری آینده غذا برای دانشجویان دانشگاه تربیت مدرس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، دانشجویان دانشکده هنر و معماری دانشگاه تربیت مدرس رتبه اول مسابقه جهانی طراحی معماری آینده غذا در کالیفرنیا آمریکا را کسب کردند.
این گروه علمی دانشجویی متشکل است: از مریم صفی‌وند، فاطمه امیری‌زاده و محمدصابر حیدری (اعضای گروه طراحی)، دکتر منصور یگانه (استاد هدایت گروه طراحی) و دکتر نغمه متولیان (دستیار هدایت گروه طراحی).

دیگر خبرها

  • ۷۵ درصد نوزادان زنجان در سال گذشته از مادران زیر ۳۵ سال به دنیا آمدند
  • رتبه اول جهانی طراحی معماری آینده غذا برای دانشجویان دانشگاه تربیت مدرس
  • مجوز پذیرش پژوهشگر پسادکتری برای دانشگاه محقق اردبیلی صادر شد
  • اخذ مجوز پذیرش پژوهشگر پسادکتری در دانشگاه محقق اردبیلی برای سال ۱۴۰۳
  • ارتباط با صنعت؛ پر ادعا اما بی‌سازوکار/ وزارت علوم از متخصصین در تصمیم‌گیری‌ها استفاده کند
  • دانشجوی گنابادی پژوهشگر برجسته کمیته تحقیقات وزارت بهداشت شد
  • ارتباط با صنعت؛ پر ادعا اما بی‌ساز و کار/ وزارت علوم از متخصصین در تصمیم‌گیری‌ها استفاده کند
  • درخشش دانشجوی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی گناباد
  • پژوهشگران دانشگاه تهران موفق به تشخیص ساده و سریع بیماری سپسیس شدند
  • جلب اعتماد صنایع مهم‌ترین مشکل پژوهشگران است/ تسهیل استخدام فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های مرتبط با صنعت