Web Analytics Made Easy - Statcounter

همشهری آنلاین: استان‌های مختلف ایران از جمله خراسان شمالی،  سیستان و بلوچستان، کردستان و آذربایجان سرشار از موسیقی خاص خطه خودشان اند که همه در کنار هم به فرهنگ این سرزمین رنگ و لعابی خاص می‌دهد.

«مجله زندگینامۀ اهالی موسیقی نواحی ایران» به زندگی نوازندگان، خوانندگان، راویان، خنیاگران، سازگرها و پژوهشگران حوزۀ موسیقی نواحی ایران می‌پردازد و درگذشتگان و زندگانِ این عرصه را بر اساس تقسیم‌بندی استان‌ها در بر می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 474127 برچسب‌ها مجله زندگينامه چهره‌هاي موسيقي نواحي مجله اهالی موسیقی مجله موسيقي نواحي-استان ها

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۹۸۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود بیش از ۳۸۰۰ معلم به مدارس ابتدایی در استان

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش در گردهمایی مدیران و رؤسای نواحی و مناطق آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: پس از برگزاری آزمون استخدامی بیش از ۳۸۰۰ نفر ارزیابی خواهند شد تا به‌عنوان معلم وارد کلاس درس شوند و در مرحله اول این طرح بیش از ۹۰۰۰ نفر پذیرش خواهند شد.


وجیهه فاضل با اشاره به درنظرگرفتن ۶۰ حوزه ارزیابی برای برگزاری این آزمون، خاطرنشان کرد: تمهیدات لازم برای برگزاری هر چه‌بهتر این آزمون اندیشیده شده است.


وی با اشاره به اهمیت سنجش نوآموزان در بدو ورود به‌نظام آموزشی گفت: اولین گام در مسیر علم‌آموزی، سنجش دقیق و اصولی نوآموزان است تا با شناسایی نقاط قوت و ضعف آنان، برنامه‌ریزی آموزشی مناسب برای هر دانش‌آموز صورت گیرد.


وجیهه فاضل افزود: در حال حاضر تعدادی از نواحی و مناطق استان در شیفت بعدازظهر نسبت به سنجش نوآموزان اقدام می‌کنند، از نواحی و مناطق استان اصفهان خواست تا با تشویق و ترغیب فرزندان خود، زمینه حضور آنان در این فرایند مهم را فراهم کنند.


وی با اشاره به موضوع نظام دوری به‌عنوان یکی از مهم‌ترین مولفه‌های سند تحول بنیادین آموزش و پرورش گفت: پس از چند سال غفلت از این موضوع، از سال گذشته مجدداً پیگیری آن در دستور کار قرار گرفته است.


فاضل با بیان اینکه در سال گذشته ۳۶ درصد مدارس استان نظام دوری را اجرایی کردند، اظهار امیدواری کرد: در سال جاری شاهد افزایش تعداد این مدارس خواهیم بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • وقتی وعده صادق به اهالی غزه فرصت نفس کشیدن داد
  • ورود سامانه بارشی جدید به فارس از امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • برای استادی ادیب و فرزانه: پزشکی که عاشق نوزادان بود و ایران
  • زندگینامه شهدا سرشار از درس است
  • ورود بیش از ۳۸۰۰ معلم به مدارس ابتدایی در استان
  • هشدار طغیان رودخانه ها در ۳ استان
  • هشدار طغیان رودخانه‌ها در ۳ استان
  • دزد شدیم؛ دنبال دانلود غیر قانونی هستیم، نماز هم می‌خوانیم!
  • موسیقی ایران مدیریت یکپارچه می‌خواهد/ مرثیه‌ای برای موسیقی دهه ۶۰
  •  مجله هنری «بوم» از شبکه دو سیما