Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- عضو شورای مرکزی جبهه ایستادگی گفت: اعضای این جبهه به دنبال سهم خواهی نیستند و چنانچه اعضای جبهه در لیست نهایی هم نباشند اما اگر افراد انتخاب شده بر اساس شاخص‌های مورد تائید ما باشند به آنها رأی می‌دهیم. تاریخ انتشار: 09:26 - 09 دی 1398 - کد خبر: ۵۸۱۳۷۱

حسین کنعانیمقدم در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، با اشاره به فعالیت‌های جبهه ایستادگی در انتخابات پیش‌رو بیان داشت: جبهه ایستادگی در قالب شورای ائتلاف نیروهای انقلاب  در رقابت‌های انتخاباتی حاضر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: اعضای جبهه ایستادگی به دنبال سهم خواهی نیستند و چنانچه اعضای این جبهه در لیست نهایی هم نباشند اما اگر افراد انتخاب شده بر اساس شاخص‌های مورد تائید ما باشند به آنها رای می‌دهیم. 

عضو شورای مرکزی جبهه ایستادگی یادآور شد: دنبال روی کار آمدن مجلسی کارآمد، چابک و در تراز انقلاب اسلامی هستیم که دغدغه نمایندگان آن رفع نیازها و مطالبات مردمی باشد نه پیگیری خواسته‌های شخصی و جناحی؛ به افرادی که با این شاخصه ها در لیست نیروهای انقلاب باشند، رای می دهیم. 

بیشتربخوانید: 

نماینده‌ای که با پول قطب‌های ثروت و ریخت و پاش به مجلس بیاید قطعاً دچار زد و بند می‌شود

کنعانی مقدم در پاسخ به این سوال که نیروهای انقلابی در انتخابات پیش‌رو به لیست واحد می رسند، گفت: اگر به لیست واحد نرسیم، باید مجددا شکست را تجربه کنیم. اکثر احزاب و شخصیت های برجسته انقلابی در شورای ائتلاف حضور یافته اند و امیدواریم اتحاد لازم پدید آید. 

انتهای پیام/ 

 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: جبهه ایستادگی حسین کنعانی مقدم انتخابات 98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۹۸۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیرعبداللهیان: هرگز به دنبال توسعه تنش در منطقه نیستیم

به گزارش خبرآنلاین وزیر امور خارجه کشورمان ضمن تشکر از اندونزی در تلاش برای احقاق حقوق و کمک به فلسطین و همچنین رای منفی این کشور در شورای حقوق بشر به نفع ایران، از وزیر امور خارجه این کشور جهت سفر به تهران دعوت نمود.

امیرعبداللهیان از موضع جاکارتا در محکوم کردن تجاوز رژیم صهیونستی به ساختمان سفارت ایران در دمشق قدردانی نمود و همتای خود را در جریان آخرین تحولات منطقه و بویژه دفاع مشروع نیروهای مسلح ایران قرار داد.

امیرعبداللهیان ضمن بیان این که جمهوری اسلامی ایران در چارچوب قوانین بین الملل علیه تجاوز رژیم صهیونیستی اقدام کرده، خاطر نشان کرد که ریشه اصلی تنش و جنگ در منطقه رژیم اسراییل است.

وی تاکید کرد ما هرگز به دنبال توسعه تنش در منطقه نیستیم و جمهوری اسلامی ایران همواره بخش مهمی از ثبات و امنیت پایدار در منطقه باقی می‌ماند.

وزیر خارجه اندونزی نیز در این گفت‌وگو ضمن تشکر از دکتر امیرعبدالهیان به خاطر بیان دیدگاه ها و تشریح مواضع کشورمان، خواستار ادامه مشورت، همکاری و تعامل با ایران در خصوص مساله فلسطین شد و عنوان کرد که ما در بیانیه خود تاکید کرده‌ایم که نباید حوادث و اتفاقاتی که در غزه رخ می دهد را فراموش کنیم و آرمان فلسطین باید زنده نگه داشته شود.
طرفین برخی موضوعات دوجانبه را مورد توجه و رایزنی قرار دادند.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895914

دیگر خبرها

  • ما به دنبال تنش نیستیم/ اگر اسراییل خطا کند، پاسخ شدید می‌دهیم
  • دنبال تنش نیستیم ولی اگر رژیم صهیونیستی مرتکب خطایی شود، به شدت پاسخ می‌دهیم
  • امیرعبداللهیان: وضعیت در غزه به نقطه جوش رسیده است / به آمریکا گفتیم به‌دنبال تنش در منطقه نیستیم
  • امیرعبداللهیان: به آمریکا گفتیم به‌دنبال تنش در منطقه نیستیم
  • شادی پریدر از سرپرستی فدراسیون شطرنج استعفا داد
  • اقدام مقتدرانه سپاه پاسداران جبهه مقاومت را امیدوارتر کرد
  • دقیقی: مقابل استقلال دنبال دفاع اتوبوسی نیستیم
  • امیرعبداللهیان: هرگز به دنبال توسعه تنش در منطقه نیستیم
  • امیرعبداللهیان: دنبال توسعه تنش در منطقه نیستیم
  • سخنگوی وزارت دفاع آمریکا: به دنبال درگیری با ایران نیستیم