Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- فایل صوتی مصاحبه بشار رسن هاعبک عراقی پرسپولیس با خبرگزاری میزان منتشر شد. تاریخ انتشار: 09:34 - 09 دی 1398 - کد خبر: ۵۸۱۴۳۸

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، روز گذشته (یکشنبه) خبرگزاری میزان مصاحبه‌ای از بشار رسن هافبک عراقی تیم فوتبال پرسپولیس با تیتر «فقط ۱۰ روز فرصت دادم تا طلب من را بدهند/ دیگر قولی را از باشگاه قبول نکردم» منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مصاحبه که پس از دیدار تیم‌های پرسپولیس و نساجی در ورزشگاه آزادی از این بازیکن گرفته شده بود این هافبک عراقی با زبان فارسی در مورد مسائل مختلف به صحبت پرداخت. بشار در این مصاحبه درباره مسائل مالی صحبت‌هایی را انجام داده بود که خبرگزاری میزان این مصاحبه را روز گذشته (یکشنبه) منتشر کرد.

پس از انتشار این مصاحبه مدیر برنامه‌های بشار رسن در فضای مجازی اعلام کرد که این بازیکن عراقی روز گذشته (یکشنبه) هیچ مصاحبه‌ای انجام نداده است.

به همین دلیل و با توجه به اینکه برای خبرگزاری میزان اعتماد مخاطبانش در درجه اول قرار دارد این خبرگزاری فایل صوتی مصاحبه بشار رسن را منتشر می‌کند تا به مخاطبان خود اطمینان دهد مصاحبه‌هایی که در این خبرگزاری منتشر می‌شود جعلی نیست و همه آنها با سند و فایل صوتی منتشر می‌شود.

روز گذشته وقتی خبرنگار خبرگزاری میزان با مدیر برنامه‌های رسن تماس گرفت این شخص تاکید کرد که هافبک عراقی پرسپولیس اعلام کرده روز یکشنبه هیچ مصاحبه‌ای انجام نداده است. وی همچنین اعلام کرد با توجه به اینکه مصاحبه به زبان فارسی بوده ممکن است بشار منظور خود را درست نرسانده باشد، اما چیزی که در فایل صوتی مشخص است این است که بشار کاملاً متوجه سوال می‌شود و جواب را هم کاملاً با آگاهی می‌دهد که البته این جواب ظاهراً به مذاق خیلی‌ها خوش نیامده است.

مدیر برنامه‌های بشار رسن در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان اعلام کرد منظور بشار از اینکه ۱۰ روز به باشگاه پرسپولیس فرصت می‌دهد تا طلبش را پرداخت کند این بوده که باشگاه پرسپولیس به بشار رسن اعلام کرده ۱۰ روز دیگر طلب پرداخت می‌شود! و بشار نتوانسته منظورش را به خوبی برساند. همچنین اعلام شد که قرار است طلب بشار رسن پس از جلسه یکی دو روز آینده مدیر برنامه‌های این بازیکن با محمدحسن انصاری فرد در دو قسط پرداخت شود.

فایل صوتی صحبت‌های بشار رسن با خبرگزاری میزان را می‌توانید در زیر بشنوید:

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

بیشتر بخوانید: ترخیص دروازه‌بان پرسپولیس از بیمارستان

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بشار رسن پرسپولیس لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۹۸۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنگ خطری بزرگ برای کاربران تلگرام

آسیب پذیری بحرانی روز صفر در تلگرام منجر به اجرای کد از راه دور می شود و هر لحظه ممکن است کانال و یا گروه های تلگرامی در اختیار خود را از دست بدهید! - اخبار رسانه ها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سایبربان نوشت: در چند روز گذشته شایعاتی در شبکه اجتماعی X (توییتر سابق) و انجمن های هک درباره آسیب ‌پذیری اجرای کد از راه دور در نسخه ویندوز تلگرام منتشر شده است.

تلگرام به سرعت این ادعاها را رد کرد و اظهار داشت که آنها نمی توانند وجود چنین آسیب پذیری را تایید کنند و این یک ویدیو جهت فریب است.

 اما روز بعد در فروم هکری xss فایلی به اشتراک گذاشته شد که نشان می دهد با ارسال یک فایل آلوده و کلیک کاربر دسترسی اجرای کد از راه دور برای مهاجم فراهم می گردد.
 
 این اشکال در 10 آوریل به تلگرام گزارش شد و آنها کدمنبع را اصلاح کردند با این حال به نظر نمی رسد که این اشکال برطرف شده باشد.

 به کاربران این پلتفرم توصیه می شود که  تلگرام را به روز نگه داشته و از باز کردن فایل ها، تصاویر و فیلم های ناشناس خودداری نمایند.

  چنین آسیب پذیری در سال 2020 برای واتس آپ نیز گزارش شد که طی آن مهاجم می توانست با برقراری یک تماس صوتی و یا تصویری کد دلخواه خود را بر روی دستگاه قربانی اجرا کند.

 شرکت اسرائیلی پگاسوس از این آسیب پذیری برای آلوده سازی تلفن های همراه مقامات امنیتی و دولتی در سراسر جهان استفاده کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پادکست | ترافیک سنگین در محورهای چالوس و تهران پردیس
  • علی دایی تکذیب کرد؛ اصلا و ابدا مذاکره‌ای برای بازگشت به پرسپولیس نداشته‌ام
  • ترافیک سنگین در محور هراز و آزادراه قزوین کرج تهران
  • مهدوی‌کیا: چیزی که استقلال به آن می‌نازید خراب شد
  • رامین رضاییان تکذیب کرد؛ ۳ کارته هستم و مقابل پرسپولیس بازی می‌کنم
  • رامین رضاییان تکذیب کرد؛ 3 کارته هستم و مقابل پرسپولیس بازی می کنم / واقعیت ماجرا چیست؟!
  • رامین رضاییان تکذیب کرد؛ 3 کارته هستم و مقابل پرسپولیس بازی می کنم
  • رامین رضاییان تکذیب کرد؛ 3 کارته هستم و مقابل پرسپولیس بازی می‌کنم
  • ترافیک عجیب در محور تهران رودهن
  • زنگ خطری بزرگ برای کاربران تلگرام