Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-23@09:52:20 GMT

دستگیری 17 قمارباز در لاهیجان

تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۹۸۳۹۲

دستگیری 17 قمارباز در لاهیجان

فرمانده انتظامی لاهیجان از دستگیری 17 قمارباز در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ سرهنگ "رسول عزیزی" در این خصوص گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه افرادی در یک واحد صنفی اقدام به قماربازی و ایجاد مزاحمت برای شهروندان کرد‌ه‌اند، بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی افزود: ماموران انتظامی با انجام تحقیقات و پس از اطمینان از صحت موضوع به مکان‌ اعلامی اعزام شدند.

وی با بیان اینکه در بازرسی از محل مورد نظر 17 نفر حین قماربازی دستگیر و آلات و ادوات قمار کشف شد ادامه داد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ عزیزی تصریح کرد: بررسی پرونده‌های مرتبط با قمار نشان می‌دهد بسیاری از اینگونه جرائم در ابتدا با یک بازی و حتی کنجکاوی از سوی جوانان آغاز می‌شود که این مسئله دقت و نظارت بیشتر خانواده‌ها را می طلبد.

فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان در پایان از شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتبط را از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازی خانواده دستور کار پلیس فرمانده انتظامی شهرستان برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۹۸۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری جاعلان اسناد و مدارک در الشتر

فرمانده انتظامی شهرستان سلسله گفت:در پی کسب خبری مبنی بر جعل مدارک شناسايی توسط دو نفر در سطح شهرستان، موضوع به صورت ويژه در دستور کار مأموران پليس شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ محمد بوستان افزود:مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی متهمان مربوطه را شناسايی و باهماهنگی قضایی آنها را يک عمليات دستگير کردند.

فرمانده انتظامی سلسله گفت:متهمان در تحقيقات انجام شده و بررسی اسناد و مدارک به جرم خود مبنی بر جعل ۱۷ فقره اسناد و مدارک ساختمانی اعتراف و به همراه پرونده تحويل مراجع قضایی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • کشف ۴۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در لرستان
  • دستگیری قاتل در کمتر یک ساعت در خوی
  • دستگیری کلاهبردار وام‌ازدواج در بوکان/شاکیان به پلیس مراجعه کنند
  • دستگیری قاتل در کمتر از یک ساعت
  • دستگیری ۸ نفر از عوامل نزاع و درگیری در بومهن
  • دستگیری اعضاء باند حرفه‌ای کپی کارت‌های بانکی در محمودآباد
  • دستگیری جاعلان اسناد و مدارک در الشتر
  • کشف ۱۴ فقره سرقت در آبادان
  • کشف جسد یک مرد در ساحل آستارا
  • دستگيری عاملان نزاع دسته جمعی در خرم آباد