Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ محسن حاجی میرزایی، آماری از معلمان بازداشتی در حوادث آبان ماه دارید یا خیر؟ اظهار کرد: آخرین آمار و گزارشی که دریافت کردم نشان می‌دهد مشکل دانش‌آموزانی که دچار مسئله شده بودند، حل شده است.

وی افزود: همچنین مسئله معلمان و برخی کارکنان در سراسر کشور حل شده است. موردی به من مبنی بر آنکه افرادی در این زمینه دچار مشکل جدی شده باشند، گزارش نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پاسخ به اینکه شنیده شد برخی دانش آموزان را در مدرسه بازداشت کرده بودند نیز گفت: گزارشی در این باره نداریم و قطعا کار درستی نیست. هیچ کسی اجازه ندارد به این دلایل وارد محیط آموزشی شود. قطعا مراقبت می‌کنیم که این اتفاق نیفتد.

وزیر آموزش و پرورش درباره تحصن معلمان نیز با بیان اینکه انگیزه‌ای در معلمان نمی‌بینیم که نیاز به تحصن وجود داشته باشند اظهار کرد: در این مدت کوتاه خدمات خوبی به فرهنگیان ارائه شده است که از جمله آن‌ها می‌توان به رتبه بندی معلمان، طرح مسکن فرهنگیان و بیمه تکمیلی آن‌ها اشاره کرد.

لینک کوتاه: www.rouydad24.ir/000prV برچسب ها: رویداد24 ، وزارت اموزش و پرورش ، معلمان بازداشتی ، بازداشت معلمان در اعتراضات ابان ، اعتراضات آبان ماه سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 وزارت اموزش و پرورش معلمان بازداشتی اعتراضات آبان ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۹۹۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چاقو کشی دختر دانش آموز علیه معلمان در انگلستان

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از لندن، پلیس اعلام کرد این دختر دانش آموز که دو معلم و یک دانش آموز را با ضربات کارد زخمی کرد به جرم تلاش برای قتل بازداشت شده است. به گفته پلیس افراد زخمی برای مداوا با آمبولانس به بیمارستان منتقل شدند. منابع بیمارستانی می‌گویند زخم‌ها کاری نیست و زندگی مصدومان را تهدید نمی‌کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

در پی انتشار این خبر شمار زیادی از والدین دانش آموزان سراسیمه به سوی مدرسه عزیمت کردند، اما پلیس راه‌های ورود و خروج مدرسه را مسدود کرد و ساعاتی بعد پس از انجام تحقیقات اولیه پلیس با تعطیلی مدرسه به دانش آموزان اجازه داد مدرسه را ترک کنند.
ریشی سوناک نخست وزیر انگلیس چاقو کشی در مدرسه با شوک آور دانست و بر ضرورت پیگیری ماجرا تاکید کرد.
این واقعه نگرانی خانواده‌ها به ویژه والدین دانش آموزان را در جامعه انگلیس در پی داشته است وشماری از والدین دانش آموزان این مدرسه می‌گویند می‌ترسند فرزند خود را روانه این مدرسه کنند.
ساعاتی پیش در مدرسه‌ای به نام "امان ولی" (Amman Valley) در منطقه "کارمارثن شایر" (Carmarthenshire) چاقو کشی روی داد که دارای یکهزار و ۸۰۰ دانش آموز ۱۱ تا ۱۸ ساله است.
بر اساس گزارش‌های رسمی منتشر شده در انگلیس پارسال ۵۰ هزار و ۴۸۹ جرم مرتبط با چاقو و قداره در انگلیس ثبت شد که در مقایسه با سال پیش از آن، ۵ درصد افزایش نشان می‌دهد.

 

دیگر خبرها

  • دانشگاه فرهنگیان کرمان با کمبود شدید فضا روبه‌رو است
  • چاقو کشی دختر دانش آموز علیه معلمان در انگلستان
  • باور‌های اعتقادی مهم‌ترین عامل پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است
  • هیچ منعی برای ثبت‌نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • هیچ منع قانونی برای ثبت‌ نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • شکایت معلمان آلمانی از تشدید خشونت‌ها در بین دانش آموزان
  • آئین نامه مدرسه تراز سند تحول نهایی شد
  • ضرورت توجه به افزایش معدل امتحانات نهایی دانش‌آموزان
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • این دانش‌آموزان و طلاب از امسال بدون کنکور معلم می‌شوند