Web Analytics Made Easy - Statcounter

برخورد یک وانت نیسان با کامیون ایسوزو در جاده کازرون - شیراز شامگاه یکشنبه منجر به کشته شدن ۲ نفر و مصدومیت سه فرد دیگر شد.

رییس مرکز  اورژانس  ۱۱۵  کازرون گفت: این حادثه ساعت ۲۲:۵۹ شامگاه یکشنبه به مرکز تماس اورژانس اعلام شد که دو دستگاه آمبولانس اورژانس به همراه یک دستگاه آمبولانس مجهز به تجهیزات نجات از پایگاه جمعیت هلال احمر دشت برم به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بهمن جمشیدی اظهار داشت:‌ از سه مصدوم حادثه که به بیمارستان منتقل شدند، حال یکی از آنها وخیم اعلام شده است.
انحراف به چپ وانت نیسان، علت این تصادف اعلام شده است.

---

شهرستان کازرون در ۱۲۰ کیلومتری غرب شیراز واقع است.
استان فارس از نظر شمار تلفات حوادث رانندگی در صدر استان‌های کشور قرار دارد و مسوولان این استان همواره بر تلاش برای کاهش کشته‌ شدگان این حوادث و اتخاذ راهکارهای عملیاتی در این راستا تاکید کرده‌اند./ ایرنا

 بیشتر بخوانید/

برخورد مرگبار قطار مسافربری با عابر جوان    

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۹۹۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صاعقه جوان ۱۹ ساله رزنی را به کام مرگ کشاند

سخنگوی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی همدان از مرگ جوان ۱۹ ساله به علت برخورد با صاعقه خبر داد. - اخبار استانها -

فرشاد عبدالملکی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در همدان اظهار داشت: دیروز یک جوان 19 ساله در کوه‌های اژدرآباد رزن به خاطر برخورد با صاعقه جان خود را از دست داده است.

وی تصریح کرد: به دنبال برخورد صاعقه با جوان 19 ساله در کوه‌های اژدراباد شهرستان رزن به سمت کوهای اوج و گزارش حادثه، نیروهای اورژانس کرفس رزن به منطقه اعزام شدند.

سخنگوی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی همدان افزود: پس از حضور کارشناسان اورژانس در محل حادثه و انجام معاینات بالینی متأسفانه مددجو در دم فوت کرده است.

انتهای پیام/743

دیگر خبرها

  • واژگونی اتوبوس مسافربری در اصفهان
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در اصفهان/ ۱۱ نفر مصدوم شدند
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در موته اصفهان ۱۱ مصدوم داشت
  • برخورد شبانه اتوبوس با تریلر در محور مهریز با ۱۰ زخمی
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب
  • برخورد مرگبار جرثقیل نیسان با عابر پیاده
  • برخورد شدید جرثقیل نیسان با عابر پیاده حادثه ساز شد
  • صاعقه جوان ۱۹ ساله رزنی را به کام مرگ کشاند