Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر کل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: خلا‌ءهای بودجه در روز‌های اخیر بحث زیادی دارد و ما در این شرایط انتظار داریم کمیسیون تلفیق لایحه بودجه را اصلاح کند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بزرگداشت یوم الله ۹ دی ماه دردانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار شد. این مراسم عصردیروز ۸ دی ماه به همت جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شیراز و همکاری بسیج جامعه پزشکی در سالن شهید مطهری دانشکده پزشکی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم برخی از چهره‌های سیاسی و مطرح از جمله آیت الله دژکام، نماینده، ولی فقیه و امام جمعه شیراز، محمد باقر لنکرانی وزیر سابق بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و محمد زادمهر دبیر کل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان حضور داشتند.    همچنین در این مراسم لنکرانی کارنامه بسیار درخشان استان فارس را رونمایی کرد و گفت: استان فارس هم یک استان فرهنگی، هم انقلابی و هم علمی است که همواره مدافع و همراه انقلاب اسلامی است.
همچنین در این مراسم محمد امین جعفری، دبیر جامعه اسلامی دانشجویان علوم پزشکی شیراز، بیانیه‌ای در رابطه با حماسه ۹ دی قرائت کرد که خلاصه‌ای از آن به شرح زیر است:
«حماسه ۹ دی تجلی قدرت الهی در هویت اسلامی و بنیان مدمی انقلاب بود که با الهام از فرهنگ عاشورایی، فتنه گران داخلی و توطئه چینان خارجی را مرعوب ساخت و بین تکلیف گرایان حسینی با منحرفان فریب خورده و دنیا طلبان داخلی و اسلام ستیزان خارجی شاخص شد.
یکی از عوامل جلوگیری از نفوذ جریانات و بروز فتنه‌ها شناخت ریشه‌ها، علل، عوامل و گردانندگان آن فتنه و زنده نگه داشتن این قیام و حماسه تاریخی است.
چون پیام ٩ دی برای همه اعصار است تا فتنه گران و مدعیان و منحرفان بدانند که ملت عهد اُخوت با هیچ شخص، جریان و فردی نبسته است. به محبوبیت، جایگاه و خدمت‌های گذشته خود نبالند که قطعا می‌بازند. میزان حال فعلی افراد است و عقد اخوت دانشجویان و نخبگان انقلابی با شاخص ها، اسلام، انقلاب، امام، شهدا و ولایت است و نه چیزدیگری...
جامعه اسلامی دانشجویان علوم پزشکی شیراز به عنوان نماینده بزرگترین اتحادیه دانشجویی کشور بار دیگر بیعت خود را با آرمان ها، اهداف، اصل انقلاب و جمهوری اسلامی تجدید کرده و همگان را به وحدت حول محور ولایت مطلقه فقیه دعوت می کند.»
در ادامه محمد زاد مهر، دبیر کل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان، گفت: در انتخابات ۲ اسفند ماه، جامعه اسلامی دانشجویان قدری فراتر رفته است و معیار‌های مطلوب را به مردم اعلام می‌دارد و نسبت به افرادی که معرفی می‌کند پاسخگو و مطالبه گر است.
زاد‌مهر افزود: اخیرا با طیفی رو برو هستیم که بر سر مردم منت می‌گذارن و ما برای هیچ مسئولی نامه فدایت شوم نفرستاده ایم. زمانی مردم حرف ما را قبول می‌کنند که مارا همراه خودشان بدانند.
دبیر کل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان بیان کرد: خلا‌های بودجه در روز‌های اخیر بحث زیادی دارد و ما در این شرایط انتظار داریم کمیسیون تلفیق لایحه بودجه را اصلاح کند، ولی از لیست‌های تَکراری انتظاری بیش از این نیست.

در پایان مراسم حجت الاسلام دژکام طی صحبت‌هایی یوم الله ۹ دی را گرامی داشتند و درمورد بصیرت و بصیرت افزایی در میان آحاد مردم بیاناتی  بیان کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: لایحه بودجه 99 دانشگاه علوم پزشکی شیراز مراسم 9 دی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۰۰۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی راه‌های توسعه همکاری علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان

سید وحید حسینی رئیس دانشگاه با همراهی سید حسن سراج، معاون بین‌الملل و مهرداد شریفی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با حضور در دانشگاه پزشکی ابوعلی سینا شهر دوشنبه به عنوان بزرگترین دانشگاه پزشکی این کشور، ضمن بازدید از امکانات و توانمندی‌های این مرکز دانشگاهی، در جلسه‌ای با حضور مسئولان دانشگاه پزشکی ابوعلی سینا، راه‌های توسعه همکاری‌های مشترک را بررسی کرد.

در ادامه برنامه‌های سفر، هیئت دانشگاه علوم پزشکی شیراز از قسمت‌های مختلف بزرگترین بیمارستان جمهوری تاجیکستان با نام بیمارستان استقلال بازدید کردند.

بازدید از بخش پیوند این بیمارستان که با کمک علمی و آموزشی اساتید دانشگاه علوم پزشکی شیراز راه‌اندازی شده است، از دیگر برنامه‌های نخستین روز سفر مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شیراز بود.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • بررسی راه‌های توسعه همکاری علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان
  • حقوق نیرو‌های خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه تعیین تکلیف شود
  • اتمام بررسی جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ در کمیسیون تلفیق
  • برگزاری میزگرد پوشش دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج
  • وعده مسئولان صندوق رفاه دانشجویی با بودجه ۱۴۰۳ محقق می‌شود؟
  • وعده مسئولان صندوق رفاه دانشجویی با بودجه ۱۴۰۳محقق می‌شود؟
  • خوابگاه دانشجویان بین الملل دانشگاه علوم پزشکی مشهد در مرحله تکمیل
  • افتتاح سرای دانشجویی دخترانه با ظرفیت ۲۵۰ دانشجو
  • تجلیل از دانشجویان فعال در برگزاری انتخابات اسفندماه شیراز