Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا جهانبخش که دو سال است در برایتون بازی می‌کند، در این فصل در بیشتر بازی‌ها نیمکت‌نشین بود و در این بازی برای نخستین بار در ترکیب ابتدایی قرار گرفت و برای تیمش گلزنی کرد و پس از گل به جای شادی کردن اشک ریخت.

برایتون در این بازی با دوگل برابر بورنموث به پیروزی رسید و به رده سیزدهم جدول صعود کرد.

اورتون همدر بازی خارج از خانه برابر نیوکاسل با نتیجه ۱-۲ به برتری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گل‌های این تیم را دومنیک لاورت لوین در دقایق ۱۳ و ۶۴ زد و تنها گل نیوکاسل توسط فابیان شار در دقیقه ۵۶ به ثمر رسید. این دیدار دومین پیروزی متوالی اورتون با کارلو آنچلوتی بود. اورتون با این نتیجه هفتمین برد فصلش را کسب کرد و با ۲۵ امتیاز به رده دهم جدول صعود کرد.

در دیگر دیدارها واتفورد با سه گل برابر استون ویلا به برتری رسید و ساوثهمپتون برابر کریستال پالاس با نتیجه ۱-۱ متوقف شد.

لستر که هفته گذشته برابر لیورپول شکست سنگینی خورده بود، این هفته بازی خوبی به نمایش گذاشت و در خانه حریف با حساب دو بر یک به برتری دست یافت.

تاتنهام اما با اشتباهات خودی با آن که بازی خوبی به نمایش گذاشت، اما در خانه نورویچ با نتیجه ۲-۲ به تساوی دست یافت.

تاتنهام با این نتیجه با ۳۰ امتیاز در رده پنجم جدول قرار گرفت و فرصت بالا رفتن از سد چلسی را از دست داد.

در ادامه هفته بیستم منچستریونایتد و برنلی به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری دو بر صفر یونایتد تمام شد.

منچستر با کسب این پیروزی ارزشمند خارج از خانه ۳۱ امتیازی شد و در فاصله یک امتیازی چلسی به رده پنجم صعود کرد.

دو تیم چلسی و آرسنال هم این هفته رودرروی هم قرار گرفتند که سرانجام این بازی با حساب ۲-۱ به سود شیرهای لندن به پایان رسید.

در نیمه اول اوبامیانگ در دقیقه ۱۳ میزبان را پیش انداخت. در نیمه دوم اما شاگردان لمپارد بازی را در اختیار گرفتند و توانستند دو گل بزنند که ابتدا جورجینیو در دقیقه ۸۳ و بعد تامی آبراهام در دقیقه ۸۷ موفق به گلزنی شدند.

با این برتری چلسی به جایگاه چهارم جدول تکیه زد و ۳۲ امتیازی شد در حالی که آرسنال با ۲۴ امتیاز در مکان دوازدهم لیگ باقی ماند.

تیم‌های لیورپول و وولورهمپتون هم در بیستیمن هفته لیگ برتر به مصف هم رفتند. لیورپول که در این بازی برای اولین بار با لباس‌هایی با لوگوی قهرمانی جام باشگاه‌های جهان به میدان می‌رفت، با گل دقیقه ۴۲ سادیو مانه به برتری رسید.

و بالاخره منچسترسیتی دو بر یک شفیلد را از پیش رو برداشت.

کد خبر 474201 برچسب‌ها فوتبال - لیگ برتر انگلیس

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: فوتبال لیگ برتر انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۰۰۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرسنال رؤیای قهرمانی را زنده نگه داشت

توپچی‌های لندن با کسب یک پیروزی مهم در خانه گرگ‌های جزیره، شانس خود برای فتح لیگ برتر را زنده نگه داشتند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آخرین بازی شب نخست از هفته سی‌و‌چهارم لیگ برتر انگلیس، شب گذشته (شنبه) از ساعت 22 به وقت تهران، تیم فوتبال آرسنال میهمان ولورهمپتون بود و موفق شد میزبان خود را با نتیجه 2 بر صفر شکست دهد.

آرسنال برای کسب سه امتیاز این بازی با گلزنی لئاندرو تروسار در دقیقه 45 از حریفش پیش افتاد و برتری شکننده خود را در نهایت با گلزنی مارتین اودگارد در دقیقه پنجم وقت‌های تلف شده نیمه دوم، تثبیت کرد.

با این نتیجه آرسنالی‌ها بیست‌و‌سومین پیروزی‌ خود در سی‌و‌سومین بازی فصل‌شان را کسب کردند تا با 74 امتیاز موقتاً بالاتر از منچسترسیتی 73 امتیازی در صدر جدول قرار بگیرند. با توجه به لغو شدن بازی این هفته منچسترسیتی برابر برایتون به دلیل حضور سیتی در جام حذفی، شاگردان میکل آرتتا با پیروزی‌شان در خانه گرگ‌ها حداقل تا یک هفته دیگر صدرنشین جدول خواهند بود.

ضربه سنگین استون‌ویلا به شانس قهرمانی آرسنال

 

این در حالی است که لیورپول رده سومی که 71 امتیازی است این شانس را دارد که با پیروزی در بازی امروزش برابر فولام - دیداری که از ساعت 19 به وقت تهران آغاز می‌شود - از منچسترسیتی سبقت بگیرد و به رقابت در کورس قهرمانی ادامه دهد.

در ادامه بازی‌های هفته سی‌و‌چهارم لیگ برتر انگلیس، امروز پیش از نبرد لیورپول و حریف لندنی‌‌اش سه مسابقه دیگر برگزار می‌شود که برنامه آنها به شرح زیر است:

اورتون - ناتینگهام فارست، ساعت 16:00
استون‌ویلا - بورنموث، ساعت 17:30
کریستال پالاس - وستهام، ساعت 17:30

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • ساعت پخش زنده بازی آرسنال و چلسی‌ از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • پیش بازی آرسنال - چلسی؛ دو همشهری، دو هدف متفاوت و منافع همیشه در تضاد
  • شکست برابر بایرن فقط تقصیر من است
  • طعنه ستاره لیورپول به آرسنال: زیادی ذوق کردید!
  • لیورپول 4-4 آرسنال (لیگ برتر انگلیس - 21 آوریل، 2009) / فیلم
  • آرتتا از برنامه‌ریزی مسؤلان فوتبال انگلیس انتقاد کرد
  • پیروزی آرسنال در خارج از خانه
  • خلاصه‌بازی آرسنال و ولورهمپتون + فیلم
  • آرسنال رؤیای قهرمانی را زنده نگه داشت
  • وولورهمپتون - چلسی؛ ترکیب رسمی