Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه موقت تهران با اشاره به عملکرد دولت در سهمیه‌بندی بنزین گفت: در یک نظرسنجی 90 درصد مردم نسبت به عملکرد دولت در این خصوص نقد داشتند.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت‌الاسلام سید محمدحسن ابوترابی‌فرد پیش از ظهر امروز در جمع راهپیمایان 9 دی شهر یاسوج با بیان ویژگی‌های نظام اسلامی در طراز نهج‌البلاغه اظهار کرد: مهمترین اصل در نظام اسلامی و جامعه دینی حضور و مشارکت نقش آفرین و تعیین کننده آحاد جامعه اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه موقت تهران گفت: رکن دوم نظام اسلامی از منظر نهج البلاغه، علما و اندیشمندان و فقه‌های عادل و صالح هستند که در برابر خداوند و مردم مسوول بوده و در برابر نابسامانی‌های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی مردم و جامعه بی‌تفاوت نیستند.

وی با بیان اینکه انقلاب در پرتوی این دو رکن کلیدی توانست راه خود را با اقتدار تداوم بخشد افزود: 9 دی نمادی از پیوند ملت آگاه و رهبری فرزانه بود که وقتی دست بیگانگان را مشاهده کردند با همه قدرت و توان مقابل آنها ایستادند و با ایستادگی به موقع تهدیدها با فرصت جدیدی تبدیل شد.

امام جمعه موقت تهران در بخش دیگری از اظهارات خود در جمع مردم شهر یاسوج با بیان اینکه در دفاع مقدس نیز در سایه این پیوند قدرت های منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای را شکست دادیم یادآور شد: دشمن وقتی این پیوند را دید تحریم‌های کمرشکنی اعمال کرد و اگر این تحریم‌ها علیه هر کشوری اعمال می‌شد قدرت مقابله و توان ایستادگی را نداشتند.

حجت‌الاسلام ابوترابی فرد به مشکلات اقتصادی کشور به دلیل تحریم‌های دشمن اشاره کرد و ادامه داد:  در حالی قدرت خرید مردم کاهش یافته حوادث آخر آبان و افزایش قیمت بنزین را داشتیم که مردم اعتراض جدی به نحوه اعمال این تصمیم داشتند، مردم معتقدند چرا با آنها گفت‌وگو نشد، چرا در جریان این موضوع قرار نگرفتند در حالی که کشور در طول این چهار دهه با حضور مردم از تهدیدها عبور کرده است.

وی به برخی از نظرسنجی‌ها در خصوص عملکرد دولت در این قضیه اشاره کرد و گفت: در یک نظرسنجی 90 درصد مردم نسبت به این عملکرد نقد داشتند و 68 درصد از کسانی که اعتراض داشتند در نظرسنجی‌ها گفتند که اگر با ما گفت‌وگو می‌شد اقناء می‌شدیم.

امام جمعه تهران به نظرسنجی خبرگزاری راشاتودی پس از آشوب ها اشاره کرد و گفت: در این نظرسنجی 85 در صد ایرانی‌ها نگاه‌هاشان این بود که دولت و نظام باید با جدیت و قاطعیت با کسانی که دست به آشوب زدند برخورد کنند.

وی گفت: در همین نظرسنجی پس از 77 درصد کسانی که از آنها سوال شد آیا خواستار تغییرات اساسی در سیستم سیاسی هستید مخالفت کردند که این خودنشان دهنده پایگاه مقتدر نظام در بین مردم است و این پیوند استوار نظام و امت دشمنان را ناامید کرده است.

انتهای پیام/2571

 

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس امام جمعه تهران حجت الاسلام ابوترابی شهر یاسوج 9دی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۰۰۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی ۹۷ درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بیمه دی؛ بهمن برزگر معاون برنامه ریزی و تحول کسب و کار این شرکت ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: در سال ۱۴۰۲ رویکرد بیمه دی با هدف بهبود مشتری مداری، خدمات پس از فروش و تکریم ارباب رجوع، به طور جدی در چارچوب مفهمومی به عنوان تحول دیجیتال مطرح شد که در این راستا چرخه نظرسنجی را به عنوان یکی از مهم ترین مؤلفه های مربوط به تحول دیجیتال در دستور کار قرار دادیم.

وی بیان کرد: در ابتدای این مسیر، به توسعه کانال های ارتباطی پرداختیم به نحوی که نظرسنجی از مراجعان نزیک به ۱۰۰ شعبه تخصصی جبران و شعب عادی بیمه دی را در دستور کار قراردادیم. زمانی که فردی به عنوان مراجع به یکی از این شعب مراجعه می نماید، در زمان دریافت خدمات بیمه گری یا در زمان پرداخت خسارت و ... فرصتی فراهم شده تا مراجع بتواند از طریق کانال های ارتباطی شامل QR code و اعمال نظرسنجی در سایت و یا از طریق شماره گیری سرشماره ۱۶۷۱، یا استفاده از ussd و وارد کردن شماره  #۱۶۷۱* نظر خود را درخصوص کیفیت ارائه خدمات ثبت نمایند.
معاون برنامه ریزی و تحول مسب و کار بیمه دی در ادامه افزود: این مهم از طریق نصب استند در شعب به اطلاع مراجعان محترم رسیده و از ۱۵ فروردین ماه سال جاری به اجرا گذاشته شده است. همچنین اولین دوره پایش داده های این نظر سنجی اخیراً انجام شده که طی آن قریب به ۹۵ درصد مراجعان از کیفیت ارائه خدمات خیلی راضی بوده اند، ۲/۵ درصد نیز گزینه راضی را انتخاب کرده اند و در نهایت ۲/۵ درصد از خدمات ناراضی بوده اند که اطلاعات این نظرسنجی در اختیار مدیریت امور مشتریان قرار گرفت تا پیگیری های لازم انجام شود. همچنین این پایش ها به صورت ماهانه انجام خواهد شد.
عضو هیأت عامل شرکت با اشاره به برنامه های تحول دیجیتال عنوان کرد: در ادامه به دنبال این مهم هستیم تا با سهل ترین شیوه ها بتوانیم با مشتریان و مراجعان شرکت در ارتباط باشیم. البته برنامه های بیشتری در بستر تحول دیجیتال در برنامه عملکردی امسال این معاونت برنامه ریزی شده است که یکی از این اقدامات و برنامه های تسری این نظرسنجی به ازای هر همکارمان است در واقع در این راستا به دنبال بهبود مولفه های نحوه برخورد با مشتری و تکریم ارباب رجوع هستیم. 
وی در ادامه ضمن اشاره به نحوه بهره گیری از داده های این نظر سنجی تصریح کرد: این داده ها به ما کمک می کند شعب قوی تر را شناسایی کنیم و شعبی که نیاز به بهبود دارند را مورد بررسی بیشتر قرار دهیم. بیمه دی به عنوان یک شرکت بیمه ای، خدمت رسانی به مشتریان را به عنوان مهمترین وظیفه خود در دستور کار قرار داده است که مهم ترین مولفه برای ارائه خدمات بهتر، بهره گیری از بازخورد هاست که این سامانه این مهم را فراهم می کند که موجب تحول چشمگیری خواهد شد.
وی اذعان کرد: پیش از این در سیستم نظرسنجی شرکت، نظرسنجی از مراکز درمانی را داشتیم و با برنامه اجرا شده‌ی اخیر این چرخه نظرسنجی را تکمیل کرده ایم. این کار گامی مهم در دریافت نظر خدمت گیرندگان است و در آینده نزدیک این نظرسنجی علاوه بر شعب در دفاتر نمایندگی نیز پیاده سازی خواهد شد. در بستر دیجیتال نیز تمامی خدمات آنلاین به زودی به نظرسنجی مجهز خواهند شد.
بهمن برزگر تأثیر داده های نظرسنجی در بهبود عملکرد شرکت را بسیار حائز اهمیت دانست و بیان کرد: با استفاده از این داده ها که از طریق سایت، مرکز تماس ۱۶۷۱ و مرکز صدای مشتری در سامانه دی دار به دست می آید در واقع ما اطلاعاتی از نقاط قوت ضعف و همچنین نیاز های مشتریان خواهیم داشت که در ادامه می تواند حتی به توسعه محصولات بیمه ای و ایجاد بیمه نامه های جدید در شرکت منجر شود.
وی در پایان اظهار کرد: این مهم از طریق اجرای سختگیرانه و دقیق فرآیندهای نظرسنجی امکان پذیر است که امیدواریم با همت و یاری همه معاونت ها و مدیریت ها در سطح ستاد و شعب این افق ترسیم شده دی به زودی به منصه ظهور برسد.

دیگر خبرها

  • افزایش ۸۵ درصدی درآمد پتروشیمی ارومیه
  • هشدار جدی سعید حجاریان درباره تداوم فعالیت گشت ارشاد و احتمال افزایش قیمت بنزین
  • عملکرد دولت سیزدهم در دیپلماسی انرژی شمار مشتریان نفت ایران را افزایش داد
  • بودجه شهرداری شیراز رشد ۵۰۰ درصدی داشت/عملکرد مطلوب تیم اقتصادی
  • عملکرد دولت در سیل چابهار موجب دلگرمی و امیدواری مردم شد
  • حق نداریم بنزین را به قیمت جهانی اما خودروهای ۲ دهه عقب‌تر به مردم بدهیم
  • بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی ۹۷ درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی
  • قیمت طلا و سکه امروز ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • رشد ۹۲.۵ درصدی تخلیه و بارگیری کانتینر در بندر بوشهر
  • افزایش چشمگیر قیمت بنزین در آلمان