Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای اسامی دفاتر پیشخوان دولت برای دریافت درخواست و تکمیل پرونده خسارت آب‌گرفتگی آذرماه را اعلام کرد.

شهروندان مناطق شهرک دانشگاه، معین‌زاده، بهارستان و باغ‌شیخ در اهواز و شهر کوت عبدالله که در حادثه آب‌گرفتگی آذرماه دچار خسارت شده‌اند، می‌توانند برای تکمیل فرم تقاضا به دفاتر منتخب پیشخوان دولت معرفی شده مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بحران استانداری خوزستان اعلام کرده بود که با پیگیری‌های انجام‌شده پرداخت خسارت به ۳ هزارو ۵۰۰ واحد آسیب‌دیده از باران اخیر در دولت مصوب شد که ۲ هزارو ۵۰۰ واحد تعمیری و یک هزار واحد احداثی هستند.

کد خبر 474224 برچسب‌ها مسکن - بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان خوزستان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: مسکن بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۰۰۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۶۰ هزار واحد مسکن روستایی در مازندران ساخته شد

به گزارش خبرنگار مهر، علی‌اصغر احمدی عصر یک‌شنبه در آئین افتتاح طرح نهضت ملی مسکن خلیل شهر اظهار کرد: ساخت مسکن برای محرومان از تأکیدات مهم امام راحل است که با قوت اجرایی می‌شد و دولت سیزدهم اهتمام ویژه به این مهم دارد.

وی افزود: از ابتدای سال ۸۴ بیش از ۱۶۰ هزار مسکن روستایی در استان مازندران ساخته شد که از این تعداد ۱۱ هزار واحد مسکونی مربوط به دولت سیزدهم بوده است.

وی شمار مسکن شهری را ۱۵ هزار و ۸۰۰ واحد اعلام کرد و یادآور شد: ۱۱۰۰ واحد مسکن شهری مربوط به دولت فعلی است.

مدیرکل بنیاد مسکن مازندران از صدور ۲۷۵ سند مالکیت با همکاری ثبت و اسناد در شهرها و روستاهای زیر ۲۵ هزار نفر در استان خبر داد و گفت: ۲۵ هزار جلد از سند صادر شده در دوره دولت سیزدهم بوده است.

وی گفت: دو هزار واحد مسکونی روستایی به مناسبت گرامیداشت سالروز تأسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و دهه حساب ۱۰۰ حضرت امام خمینی (ره) افتتاح می‌شود.

هاشمی رئیس بنیاد مسکن بهشهر هم در سخنانی گفت: امسال و سال گذشته یکهزار و ۱۷۰ واحد وام کم بهره روستایی در بهشهر ارائه شد که ۲۹۵ واحد وام ۳۵۰ میلیونی اختصاص داده شد و تا ۸۴ درصد به نازک کاری رسیدند.

وی افزود: براساس تفاهم نامه‌ها با بنیاد مستضعفان کشور، کمیته امداد کارهای مهمی در بخش مسکن انجام شد و تفاهم نامه ساخت ۱۱۴ واحد مسکونی در یانه سر منعقد شد که دارای مزایای دو تن میله گرد و ۲۰۰ پاکت سیمان رایگان و ۵۰ میلیون وام بلاعوض برای هر واحد اختصاص یافت.

هاشمی گفت: امروز در خلیل شهر ۳ واحد مسکن نهضت ملی مسکن افتتاح و به متقاضیان پرداخت شد.

کد خبر 6080307

دیگر خبرها

  • شتاب ساخت مسکن مازندران در دولت سیزدهم
  • ساخت ۱۱هزارمین مسکن روستایی دراستان مازندران
  • انجام همه اقدامات اداری برای تامین مسکن خبرنگاران استان اصفهان
  • تکمیل ۴۰۰ واحد مسکن نیمه‌کاره ۲۰ ساله در رزن
  • ۳۳ هزار واحد طرح نهضت ملی استان همدان در حال ساخت است
  • ۳۳ هزار واحد نهضت ملی مسکن در استان همدان در حال ساخت است
  • عزم دولت برای تکمیل ۷۰هزار پروژه نیمه تمام عمرانی جدی است
  • ۱۶۰ هزار واحد مسکن روستایی در مازندران ساخته شد
  • ساخت ۲۲ هزار مسکن ملی در شهرهای یزد/رشد ۳ برابری مقاوم‌سازی روستا
  • ثبت معاملات غیرقانونی نهضت ملی مسکن در برخی دفاتر اسناد رسمی