Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محسن مفتح درجمع مدیران کل دادگستری، ثبت احوال و بنیاد مسکن افزود: بر این اساس خدمات ۴۱ دستگاه اجرایی توسط دفاتر پستی، پیشخوان و ICT روستایی در سطح شهر‌ها و روستا‌های استان ارایه می‌شود

او با اشاره به اینکه یک هزارو ۸۱ دفتر عملیاتی در استان به مردم خدمات ارایه می‌کنند گفت: براساس بررسی‌های انجام شده استان فارس در بخش سهم درآمد دفاتر پیشخوان و ICT روستایی در کشور رتبه نخست در اختیار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مفتح افزود: به دنبال این موفقیت میزان خدمات ارایه شده نسبت به سال گذشته ۲۳ درصد رشد داشته است.

مدیرکل پست فارس گفت: کمک به کاهش آلودگی هوا، کمک به کاهش ترافیک و کاهش هزینه‌ها، افزایش نظارت‌ها، ارتقاء سطح رضایتمندی و افزایش بهره وری از جمله مولفه‌هایی که در ارایه خدمات دستگاه‌های اجرایی توسط پست دنبال می‌شود.

او اظهارداشت: خدمات ارایه شده دستگاه‌های اجرایی توسط پست در راستای قانون برنامه پنجم وششم توسعه کشور و دولت الکترونیک است.

مفتح با اشاره به اینکه پست درصدد است که درگاه خدمات دستگاه‌های اجرایی و تعامل دوجانبه با دفاتر پیشخوان را پیگیری نماید افزود: برون سپاری خدمات دستگاه‌های اجرایی توسط پست باعث افزایش خدمات وبروز رسانی نرخ خدمات می‌گردد وافزایش درآمد دفاتر پیشخوان را به دنبال خواهد داشت

به گفته او، دفاتر پیشخوان روزانه توسط اداره تجزیه و مبادلات پست مورد بررسی کیفی وبسته بندی مرسولات قرار می‌گیرد و از نظر تخلفات احتمالی ارزیابی می‌شود.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پست فارس دستگاه اجرایی نرخ خدمات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۰۰۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهگردشی و ارایه خدمات بهداشتی درمانی در روستا‌های صعب العبور طالقان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ همکاران پر تلاش مجموعه بهداشت با پای پیاده و حمل لوازم مورد نیاز در کوهپایه ها و دره های بسیار صعب العبور ، جلوه های زیبایی از ایثار و ازخودگذشتگی در راه سلامتی جامعه را به نمایش گذاشتند.

غربالگری دیابت و فشارخون ، ویزیت سالمندان ناتوان در منزل به همراه توزیع دارو ، مراقبت زنان باردار، شناسایی موارد جدید مبتلا به دیابت و ارجاع بیماران از جمله خدمات ارائه شده می باشد.

دیگر خبرها

  • رویکرد ما در لرستان اتحاد خدمت‌رسانی حول محور برنامه است
  • دهگردشی و ارایه خدمات بهداشتی درمانی در روستا‌های صعب العبور طالقان
  • اعلام آمادگی دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان شهرستان میاندوآب برای برگزاری امن کنکور سراسری
  • پیشخوان روزنامه‌های فارس ۵ اردیبهشت‌
  • انجام بیش از 36هزار و 500 استعلام بانک و دفتر خانه در سال 1402 توسط دفاتر پیشخوان دولت
  • ارایه رایگان یک میلیون و ۴۶۰ هزار خدمت آزمایشگاهی در مرکزی
  • افزایش پایگاه‌های موتورلانس اورژانس در فارس
  • برگزاری نشست شورای هماهنگی ستاد مرکزی راهیان نور
  • آماده باش کامل دستگاه‌های اداری، اجرایی و خدمت رسان در زرند
  • پیشخوان روزنامه‌های فارس؛ ۳ اردیبهشت