Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-16@23:45:30 GMT

هر روزمان باید از جنس 9 دی باشد

تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۰۱۷۴۹

هر روزمان باید از جنس 9 دی باشد

ایران اکونومیست-رئیس دیوان عدالت اداری گفت: ما باید هر روزمان از جنس 9 دی باشد و با بصیرت افزایی خود در همه عرصه ها، دشمن را ضعیف تر کنیم.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمد کاظم بهرامی، رئیس دیوان عدالت اداری در مراسم گرامیداشت یوم الله نهم دی در جمع معاونان، مدیران، قضات و کارکنان دیوان عدالت اداری، نهم دی ماه سال 88 را تجلی بصیرت ملت دانست و افزود: بصیرت قبل از انقلاب شروع شد و هشت سال دفاع مقدس و مقاومت در برابر همه قدرت های جهان نماد بصیرت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دیوان عدالت اداری با اشاره به اینکه مقاومت طولانی مدت خیلی مهم است و چهل سال پشتوانه بصیرت مردمی می خواهد، گفت: بصیرت ملت ایران و حضور حماسی در صحنه‌های حق علیه باطل تمام نقشه‌های شوم و مخرب دشمنان را خننی و نقش بر آب کرد.

وی افزود: در سال ۸۸ عده ای بی بصیرت فضای جامعه را ملتهب و با همکاری دشمن عملیات‌های یپیچیده و اقدامات گسترده‌ای را علیه کشور و نظام انجام دادند و فتنه بزرگ ۸۸ را به راه انداختند، اما مردم ما در مقابله‌ی با فتنه، خودشان به پا خاستند و نهم دی در سرتاسر کشور مشت محکمی به دهان فتنه‌گران زد.

حجت الاسلام و المسلمین بهرامی با تاکید بر اینکه ملت ایران امروز از هر زمان دیگری قوی‌تر شده و به آرمان هایش مومن‌تر و امیدوارتر است، گفت: ما باید هر روزمان از جنس 9 دی باشد و با بصیرت افزایی خود در همه عرصه ها، دشمن را ضعیف تر کنیم.

رئیس دیوان عدالت اداری در ادامه با اشاره به احادیثی از امامان معصوم (ع) که در مورد بصیرت افزایی، شناخت خداوند، پیامبر و پیروی از امام زمانه خویش هست گفت: اگر هر ملتی در زمان خودش امامش را بشناسد و از او پیروی کند این فتنه ها بوجود نمی آید و چهل سال مقاومت در برابر قوای استکبار حاصل تبعیت از حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری است.

وی افزود: فتنه 88 با بهره گیری از حمایت آشکار و علنی استکبار جهانی به خصوص آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی و تکیه بر امکانات رسانه ای مدرن و گسترده فضای یأس و ناامیدی را در میان انقلابیون حاکم کرد و نگرانی ها و دغدغه هایی را دامن زده بود، اما تجلی غیرت و بصیرت مردم در روز 9 دی تمامی نگرانی ها را برطرف ساخت و یک بار دیگر اقتدار معنوی نظام اسلامی در سطح بین الملل و امید و نشاط دوستداران انقلابی در سطح جهان را به ارمغان آورد.

حجت الاسلام و المسلمین بهرامی در پایان با اشاره به فرمایشات حضرت امام خمینی (ره) گفت: امام فرمودند هر جا دشمن از ما تعریف کرد نقطه ضعف ما و هر جا دشمن ما را تضعیف کرد قطعا نقطه قوت ما است. و وظیفه مردم ایران در برابر این تعریف و تمجیدها، بصیرت افزایی و مراقبت از نفوذ دشمن است.

فارس

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: دیوان عدالت اداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۰۱۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم حفظ دستاوردهای عملیات موفق سپاه در مقابل عملیات روانی دشمن

بسیج دانشجویی علوم پزشکی اصفهان در حمایت از عملیات وعده صادق گفت: نگذاریم دستاورد‌های نیرو‌های نظامی کشورمان به دست عملیات‌های روانی و رسانه‌ای معاندان داخلی و خارجی پایمال شود.

بیانیه بسیج دانشجویی علوم پزشکی اصفهان پیرامون حمله موشکی قاطعانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم نامشروع صهیونیستی منتشر شد.

متن بیانیه به شرح زیر است: 

بسم الله و بالله و علی مله رسول‌الله

إِذَا جَاءَ نَصْرُ اللَّهِ وَالْفَتْحُ.
چون یارى خدا و پیروزى فرا رشد
آن‌ها را از این جنایت و امثال آن پشیمان خواهیم کرد، به حول و قوه‌ی الهی
حضرت آیت اله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله عالی)

اکنون که وعده صادق با رمز یا رسول الله به تحقق پیوست باید به آنان که گمان غلط می‌بردند ایران سر تمامیت ارضی خود و ارزش هایش کوتاه خواهد آمد گفته شود که ببینید نیرو‌های نظامی کشورمان چگونه با تدبیر و درایت تمام در پاسخ به تعرض به خاک دیپلماتیک کشورمان ایران در سوریه و شهادت سرداران و مستشاران نظامی اش، رژیم منحوس اسرائیل را تنبیه کرد.

صد‌ها میلیون نفر در سراسر جهان بیدار ماندند تا صدای اصابت سیلی ایران را به چهره کریه رژیم خبیث و کودک کش صهیونیستی بشنوند.
رژیمی که از ابتدای شکل گیری اش به پشتیبانی دولت‌های مزدور و در راس آن‌ها آمریکای جهانخوار از انجام هیچ جنایتی فروگذار نکرده است.

از نسل کشی‌های وقیحانه در صبرا و شتیلا گرفته تا غصب زمین‌های فلسطینیان تا کشتار جنین و امروز دست درازی هایش حتی بیمارستان‌ها و مراکز امن را درنوردیده و دست خون آلودش علاوه بر کشتار فجیعانه کودکان به تعرض به زنان و کشتار آن‌ها رسیده است
بر خلاف تمام سیاست‌هایی که رژیم جعلی اسرائیل و همدستانش دنبال می‌کردند تا مسئله فلسطین در جوامع مسلمانان به سمت فراموشی رود، ولی در عزه چنان حمام خونی راه افتاد که حتی صدای دولت‌های حامی خود را درآورده اند. مردم در سراسر دنیا دیگر تاب این همه جنایت علیه بشریت توسط یک رژیم جعلی را ندارند و تظاهرات‌هایی با عنوان حمایت از فلسطین راه انداخته اند و خواهان برخورد سازمان‌های حقوق بشر با این رژیم شده اند؛ و اینگونه شد که نه تنها مسئله فلسطین و قدس از ذهنیت جوامع مسلمان به فراموشی سپرده نشد بلکه مردم کل دنیا با موضوع فلسطین آشنا شدند و چشمانشان جنایاتی را دید که سال‌ها در زیر پوست فلسطین رقم می‌خورد.

چقدر این جمله شهید آوینی حکیمانه است که می‌گفت: اگر ما بترسیم دیگر از ایمانمان کاری ساخته نیست، اما سربازان امام زمان (عج) از هیچ چیز جز گناهان خویش نمی‌ترسند. قدس مظهر جراحتی است که بر قلب امت اسلام وارد شده است و این جراحت را جز به خون نمی‌توان شست.

آری نیرو‌های نظامی کشورمان ایران چه سپاه پاسداران و چه ارتش قهرمان جمهوری اسلامی ایران همه سربازان امام زمان (عج) هستند که با تکه بر ایمان و اراده قوی و تحت فرماندهی رهبر فرزانه و حکیم انقلاب حضرت آیت الله امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در مسیر از بین بردن دردی که سالیانی است بر قلب امت اسلام وارد شده است بدون ذره‌ای ترس، گام بر می‌دارند.

امروز با این عملیات غرورآفرین و پیروزمندانه‌ای که سربازان امام زمان (عج) رقم زدند، شادی بی حصر و حدی در قلب مردم دنیا به خصوص مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین اتفاق افتاد. شادی و غروری که سال‌ها منتظر آن بودند. با چشمان خود دیدند رژیم منحوس اسرائیل چگونه در عملیاتی دقیق و قدرتمند حتی با وجود شبکه‌های دفاع موشکی قوی تحت عنوان گنبد آهنین باز درهم نوردیده شد. مردم دنیا دیشب به درستی دیدند که خانه اسرائیل از خانه عنکبوت هم سست‌تر است که به درستی إِنَّ أَوْهَنَ الْبُیُوتِ لَبَیْتُ الْعَنْکَبُوتِ. مردم دنیا دیشب دیدند این رژیم یک طبل توخالی است که تنها با ایمان، ارداه و تدبیر می‌توان بساطش را جمع کرد.

قدرت نظامی کشور عزیزمان ایران به همت دستاورد‌های دانشمندان عزیزمان در عرصه‌های مختلف، نیرو‌های نظامی و بالاتر از همه این‌ها خون شهدایی، چون شهید سلیمانی و شهید زاهدی و سایر شهیدانی که در این مسیر جانفشانی کردند به جایگاهی رسیده است که حتی دشمنان تصور دست درازی به ذره‌ای از خاک ایران را در ذهن خود نمی‌پرورانند، زیرا می‌دانند سیلی بعدی محکم‌تر خواهد بود.

اکنون به پاسداشت این عملیات موفقیت آمیز و تحقق صد در صد اهداف پیش بینی شده بایستی توجه داشته باشیم که دشمن همیشه زخم خورده که توان مقابله نظامی را ندارد، ولی دست از عملیات روانی برنخواهد داشت. به عنوان وظیفه خود و نقش کوچکی که می‌توانیم در این عملیات پیروزمندانه داشته باشم نگذاریم دستاورد‌های نیرو‌های نظامی کشورمان به دست عملیات‌های روانی و رسانه‌ای معاندان داخلی و خارجی پایمال شود.

ما دانشجویان بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ضمن حمایت همه جانبه از نیرو‌های نظامی کشور عزیزمان ایران و اقدامات آن‌ها جهت تامین امنیت در وجوه مختلف برای سرزمینمان ایران و نیز ارزش‌های والای انقلاب اسلامی و در راس همه آن‌ها مساله فلسطین خاطر نشان می‌کنیم که ما آماده جنگ با اسرائیلیم هرکس با ماست بسم الله

دیگر خبرها

  • وزیر ارشاد: در «فتنه» فرهنگی سال گذشته حجاب مورد هجمه قرار گرفت؛ خودم را موظف دانستم در صف اول دفاع از آن بایستم
  • حل اختلافات قبل از ارجاع به دیوان عدالت اداری ضروری است
  • نکته مهمی که امام به هنگام عملیات طریق‌القدس بر آن تاکید کردند چه بود؟
  • طرح ملی سفیران بصیرت در کرمان
  • عملیات «وعده صادق» حیثیتی برای رژیم صهیونیستی باقی نگذاشت
  • لزوم حفظ دستاوردهای عملیات موفق سپاه در مقابل عملیات روانی دشمن
  • عملیات قاطع ایران کاخ مستکبران را به لرزه در آورد + تصاویر
  • محدودیت زمانی آیین‌نامه جابجایی معلمان حق‌التدریس و سوادآموزی باطل شد
  • قیمت نهایی بلیت هواپیما چه زمانی مشخص می‌شود؟
  • قیمت بلیت هواپیما فعلا تغییری نمی‌کند