Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد :شهردار منطقه یک با توجه به حسن سوابق، تعهد و تجربیات مانی جعفریان یکی از خوشنام ترین مدیران شهری ،وی را به سمت سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه یک منصوب کرد.

امتداد :شهردار منطقه یک با توجه به حسن سوابق، تعهد و تجربیات مانی جعفریان یکی از خوشنام ترین مدیران شهری ،وی را به سمت سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه یک منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش امتداد ، سید حمید موسوی شهردار منطقه یک در شورای اداری با اهدای حکم انتصاب جناب آقای مانی جعفریان از وی خواست با هماهنگی و مسئولیت خود ،امور مربوط به وظایف و مسئولیت های خدمات شهری و محیط زیست منطقه یک را به نحو احسن و درچارچوب قوانین و مقررات به انجام رساند.
موسوی فراهم سازی شرایط، بسترها و زمینه های تحقق شهر امن، آباد و سالم بر پایه آرمان های یک جامعه اسلامی ، توسعه فرهنگ شهروندی و شهرنشینی از طریق ارتقاء آگاهی های مردم از حقوق و بویژه تکالیف شهروندی ، حفاظت از محیط زیست و ایمن سازی شهردر مقابل سوانح طبیعی و سایر مخاطرات و آسیب ها ، توجه به پاکیزگی، سرسبزی و زیبایی فضاهای شهر ، ساماندهی وضعیت دفع زباله، ارتقاء کیفیت زیست محیطی منطقه ،ساماندهی سیما و منظر شهری را از جمله وظایف این معاونت دانست.
وی از خداوند متعال توفیق و تلاش ایشان را خواستار شد و از زحمات محمد محمدی سرپرست این معاونت در زمان تصدی این سمت تقدیر و تشکر کرد.
گفتنی است جعفریان پیش از این معاون امورشهری و فضای سبز شهرداری مناطق ۶ و ۱۸ ، قائم مقام شهرداری منطقه ۶، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۵ تهران و از مدیران باسابقه و از بدنه شهرداری بوده است.

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۰۲۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب ۱۸۹۰ میلیارد تومان بودجه شهرداری بوشهر

رئیس شورای اسلامی بوشهر از تصویب لایحه بودجه شهرداری بوشهر به میزان یک‌هزار و ۸۹۰ میلیارد تومان خبر داد و گفت: ۶۳ درصد این بودجه در حوزه عمرانی و خدمات شهری است. - اخبار استانها -

وحید نیک روش در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر با بیان اینکه تحقق شعار امسال مبنی در جهش تولید با مشارکت مردم در دستور کار شورای شهر و شهرداری بوشهر قرار گرفته است، اظهار داشت: در این عرصه بر اساس ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری حمایت ویژه از فعالان بخش خصوصی در طرح‌های مختلف می‌شود.

وی ظرفیت‌های بندر بوشهر در عرصه‌های سرمایه‌گذاری را برشمرد و بیان کرد: شهر ساحلی یکی از نقاط مهم گردشگری در کشور معرفی شده که توسعه زیرساخت‌های این حوزه با مشارکت بخش خصوصی در اولویت برنامه‌ها قرار دارد.

رئیس شورای شهر بوشهر تقویت زیرساخت‌های عمران و خدمات شهری را مورد تأکید قرار داد و بیان کرد: در سال جاری با تدوین برنامه‌های ویژه ضمن تسریع در تکمیل طرح‌های نیمه تمام، برنامه خدمات شهری در راستای مطالبات مردم افزایش می‌یابد.

نیک‌روش به لایحه بودجه امسال شهرداری بوشهر پرداخت و افزود: اعتبارات شهرداری بوشهر امسال نسبت به سال قبل تحولات مهم دارد و در این راستا این لایحه تصویب و به شهرداری بوشهر ابلاغ شد.

وی لایحه بودجه شهرداری بوشهر را به میزان یک‌هزار و 890 میلیارد تومان اعلام و خاطرنشان کرد: 63 درصد این بودجه در حوزه عمرانی و خدمات شهری و 37 درصد جاری است.

رئیس شورای شهر بوشهر با تأکید بر لزوم تسریع در تکمیل پروژه‌های عمران شهری از مدیران مربوطه خواست تا با برنامه‌ریزی دقیق و هماهنگی لازم، اقدامات مؤثر برای بهبود وضعیت پروژه‌ها انجام دهند.

نیک روش توسعه سرمایه‌گذاری در طرح‌های عمرانی و تفریحی و گردشگری را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: در این راستا ساخت مراکز اقامتی از جمله هتل با مشارکت سرمایه‌گذار بخش خصوصی اجرایی می‌شود.

وی از تکمیل شدن شهربازی بوشهر خبر داد و توسعه زیرساخت‌های تفریحی در ساحل زیبای خلیج فارس بوشهر را از دیگر برنامه‌های مهم امسال اعلام کرد.

انتهای پیام/190

دیگر خبرها

  • تصویب ۱۸۹۰ میلیارد تومان بودجه شهرداری بوشهر
  • فاز سوم بوستان خضر در قم احداث می‌شود
  • کشف ۸۰ خاور زباله از یک منزل در بجنورد
  • سرپرست جدید پژوهشکده محیط زیست و توسعه پایدار منصوب شد
  • دستگیری دو شکارچی متخلف در شهرستان خلخال
  • گرامیداشت روز زمین پاک در قزوین 
  • تجهیزات شهرداری اردکان با رشد جمعیت این شهر تناسب ندارد
  • ۵۰ درصد از ۷۰۰ تن زباله تولیدی در قم قابلیت دفن مستقیم ندارند
  • ۲۰ میلیون تن پسماند ساختمانی در قم انباشت شده‌است
  • مکان آرامستان‌های جدید تهران مشخص شد؟